Majoritatea oamenilor se sperie de cimitire , mai ales la 12 noaptea , dar asta nu se aplica si in cazul lui Mandy , care seara de seara , se duce in cimitir.
Dupa seri si seri in care s-a plimbat necontinent in cimitir , n-a observat locul acela gol din cimitir.Se duce acolo , nu parea nimic inneregula , dar i se parea ca (,) calca pe ceva , care nu era pamant.Se apleaca si cand da cu mana si indeparteaza pamantul , descopera ca sub acel strat , se afla un lemn cu un maner.Trage de maner , Mandy descoperind ca aceea era o trapa.Nu se vedea nimic in jos , decat vid absolut.Nu se stia daca era ceva dupa acest vid sau pur si simplu era doar un...vid.Pana la urma indrazni sa intre , iar cand ajunsese pe partea cealalta era tot intr-un cimitir , dar acesta avea doar 2 cruci si biserica , desigur.Se duce spre cruci , iar pe ele scria numele bunicilor ei.Nu-i venea sa creada! Bunicii ei care au murti cu mult timp in urma erau ingropati acolo!Pe fiecare mormant era cate o scrisoare.A inceput sa citeasca scrisoare de pe mormantul bunicii: "Vad ca ai gasit mormintele!Ma bucur foarte mult , deoarece vreau sa discutam!". Hmm , ciudat.Oare trebuia sa-si faca griji?Spiritele bunicilor ei erau spirite bune sau rele? Asta n-avea de unde sa stie. Din curiozitate , a vrut sa vada ce se intampla daca scrie si ea ceva pe scrisori.Din intamplare , avea un pix la ea.Incepe sa scrie: "Ma bucur ca am reusit sa dau de morminte!Poate avem ocazia sa ne cunoastem mai bine , avand in vedere ca nu am avut foarte mult timp la dispozitie!" .Mandy simti cum cineva ii pusese mana pe umar.Cand se intoarce , o zari pe bunica ei , dar schimbata.Nu parea sa fie de partea lui Mandy , avand in vedere privirea aia patrunzatoare care iti dadea fiori.Mandy stia ca trebuie sa plece de acolo cat mai repede , insa fantoma bunicii ei isi patrunsese mana in pieptul ei , smulgandu-i inima.
Bunica ei ii lua sufletul , lasandu-i trupul in acel loc straniu.Inima fetei ajunge in casa parintilor ei , scris pe ea cu taieturi "Nu va faceti griji , e cu mine! Cu drag , bunica!".