In aceasta poveste , avem de-aface cu o artista deosebita , Zoe , care isi pierduse mama cu putin timp in urma.Ea tot avea senzatia ca mama ei inca mai era acolo , iar parintii ei (tatal ei se recasatorise cu altcineva) o credeau nebuna , ba chiar vroiau s-o trimita si la psihiatru!Ea statea mereu si desena chipul mamei sale.Pentru parintii ei deja devenise ceva normal , pana intr-o seara...
Zoe se duce la culcare , maine avand o zi lunga.Dupa aproximativ o ora , Zoe se trezeste in toiul noptii , parand oarecum normala , dar nu era.Avea privirea atintita spre un singur punct , foaia alba de pe masa.Se apuca sa deseneze , in bezna , chipul mamei sale , ca si cum ar fi fost plina zi.Dintr-o data , Zoe se opreste din desenat , parca fortandu-se sa se traga din dreptul foii albe , dar revine din nou la desen.Termina desenul , acesta fiind oarecum diferit.Chipul mamei sale era mai tanar , dar oarecum inspaimantator.Zoe se ridica de pe scaun , uitandu-se direct pe acel desen , nemaimiscandu-si privirea din el.Dintr-o data , Zoe isi ridica privirea , facandu-i-se ochii complet negrii si spunand "O sa muriti cu totii!".Zoe dispare de acolo , la fel si chipul din desen , reaparand in camera parintilor.Mama acesteia se trezeste si ii spune sa se duca la culcare , dar Zoe , care nu mai era ea , s-a intors brusc cu fata spre mama ei , apropiindu-se.Ii ia fata intre maini , uitandu-se direct in ochii ei.Mama ei isi daduse ca ceva nu era in regula , insa prea tarziu , aceasta zdrobidu-i capul cu o singura apasare a palmelor.Zoe isi fixeaza privirea aspura tatalui sau , acesta incepand sa se sufoce inexplicabil.Gatul lui se vedea ca si cum cineva l-ar fi sugrumat , dar nimeni nu actiona asupra lui.Acesta , ramanand fara aer , isi face drum spre imparatia cerului.
Fata se duce in bucatarie , infipsandu-si un cutit in inima.Sufletul mamei ei iese din trup , lasandu-l intr-o balta de sange.