Babamın sesiyle irkildim. "Selin hadi anneni de çağır yemekler hazır. "dedi. Başımla onaylar gibi yapıp annemle babamın odasına çıkmaya başladım. Annemin odada bulamayınca içim bir an ürperdi çünkü duvarda ki o eski tablo bana kötü duygular uyandırıyordu. Ama bir o kadar geniş bir odaydı. Tam odadan çıkacakken bir ses duydum. Sese doğru yöneldim. Ses lavaboda geliyordu . Tam lavaboya girecekken annem odaya daldı. "Hadi kızım her yerde seni arıyorum nerdesin sen?"diye bana çıkıştı. O an lavaboya giremedim ama o sesin kimden geldiğini öğrenmeye kararlıydım. Kolay kolay vazgeçmeye niyetim yoktu. Annemle aşağıya inmeye başladık. Nisan ise masadaki yerini çoktan almıştı . O leziz yemekleri yemek için can atıyordum ve o etleri...
Dedem "Hadi benim torunlarımı daha çok bekletmeden sofraya oturalım"dedi. Ve ardından masaya oturduk. Babam"Nermin anne tamirat için tamirciler ne zaman gelecek?" dedi. Anneannem "Valla evladım söyledik üç gün içinde gelirler " dedi. Annem "Anne erken gelseler bari çok tamir edilecek yerler var " dedi. Dedem "merak etmeyin yarın öbür gün gelirler" dedi.
SİZİ ÇOK KORKU VE GERİLİM DOLU YERLER BEKLİYOR AMA OY VERMİYORSUNUZ DEVAMI KORKU DOLU. DİĞER BÖLÜMLERİ YARIN VERECEĞİM LÜTFEN OY VERİN