1

22 5 0
                                    

Medyada en sevdiğim müzik var.

Fb'liyim.. 13 yaşındayım.....Şu an bu bölümü yazarken elimi kedi ıssırıyor...    Ne alâka? İçses bi sg.
Tmm be! İşte görmüş olduğunuz üzere her daim içsesim ile savaşırım. Yav he he ama ben onu susturmasını bilirim..

-Nasıl susturcan?! Sokağa mı atcan?

-FARUK!

-Hasssiktirrrr! Deli manyak! İçses içses olalı böyle işkence görmedi! Tamam sus! Susucam!

-Ha şöyle adam ol!

Ben onu susturmasını bilirim demiştim. Çünkü birinden hoşlanıyorum. Adı Faruk. Aynı sınıftayız. 7'ye gidiyoz. Neyse..

İç sesim Faruk lafını duyunca dayanamıyor. Sinirleniyor...

Okulda da arkadaşlarım bana Faruk deyince sinirleniyorum, orayı terk ediyorum ya da psikopata bağlıyorum.

(iç sesim bu sırada hepsini döv diyor ama hepsi erkek olduğu için, dövemiyorum. Gerçi hayatımda hiç erkek dövmedim. Bu yüzden dövebilir miyim bilmiyorum.... 1 Ay önceye kadar hiç kimseyi dövemeye kıyamıyordum. Şimdi ise daha az duygusuz ve odunum . Bilmiyorum bu nasıl oldu ama neden olduysa da iyi olmuş.)

Çünkü ben defterime birşeyler çizerken Yasir gelip (Bu arada sınıftaki herkesin yerini çizip, kitaba koyacağım) defterimi aldı. Onu kovalarken, yere attı. Sonra ben onu yerden almaya çalışırken, Faruk gelip üstüne bastı. Ben de onun sırtına vurdum. Ama öyle böyle değil! Sınıfın en ucunda vurdum. Kapının önünden bile sesi gelmiş... İnci dedi. (Bu kızda benim arkadaşım)

(yb KESİN gelecektir)

bay herşey dahil:210 kelime


Beni TanıyınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin