Oare ce scrie în biletul din baie ?
L-am desfăcut usor si am citit :
Astazi esti pe cont propriu.... dupa biletele te vei descurca , si iti garantez ca vei avea o surpriză plăcută sau neplăcuta . Depinde de cum vrei sa o iei. Primul indiciu : In gradina rozelor ( P.S. Nu rade ! Nu am talent la romana )
Sa spunem ca jocul asta este normal , desi nu este .... Ce vrea sa spuna cu grădina rozelor ? Ma rog... Sa spunem ca indiciul asta sugereaza ca eu sa caut in grădina pensiunii. Asa ca acum cobor scările ca sa ma duc in grădina... Oare prin roze se refera la trandafiri ? Cred ca o sa aflu imediat....
Odata ajunsă in grădina am vazut o hartiuta mototolita intre flori , adica intre trandafiri.... o iau si vad ca este un bon de la Mc Donald's . Pe el erau incercuite adresa fast-foodului , Michelle Delavigne numele unei casiere si numărul de bon....
Okkkkk ... Sa spunem ca ar trebui sa ma duc la Mc , la adresa de pe bon si sa caut o casiera cu numele asta si sa o intreb de un bilet.... Insa , nu stiu ce este cu numarul ala. Insa aleg sa imi pun bonul in buzunar si plec spre Mc Donald' s.
Pe drum am vazut o grămadă de oamenii care vorbeau italiana ... Era amuzant ca totusi ei credeau ca daca vorbesc in italiana despre mine , nu-i voi intelege pentru ca sunt româncă... Logica asta... Oricum , am ajuns intr-un final la Mc ( nu conteaza ca era sa ma rătăcesc de vreo 4 ori ). Odata intrată acolo stau la coada si cand ajung in fata , observ ca pe ecusonul doamnei din fata mea scria Michelle Delavigne.. Asa ca am spus:
- Ciao! Il mio nome è Monique, Monique Kara Denvers.
- Ciao! Il mio nome è Michelle. Come posso aiutare?( Buna , numele meu este Michelle . Cu ce te pot ajuta? )
- Un uomo ha lasciato un biglietto per me?( A lăsat cineva vreun bilet pentru mine ? )
-Dipende! Dammi il codice! ( Depinde ! Zi-mi codul !)
Atunci mi-am dat seama ca numarul de pe bonul din grădina era codul ( oricine a gandit planul , sa descurcat de minune)
-Il codice è 448! spun eu citind de pe bon ..
- Bravo! Sei una ragazza intelligente! Ecco, questo è per te! ( Bravo ! Esti o fata inteligenta ! Poftim , asta este pentru tine ! ) spune Michelle dându-mi un meniu la pachet ( bănuiesc că biletul este in meniu )
- Grazie! Quanto costa? ( Mersi ! Cat costa ?)
- Ha pagato qualcuno per voi! La stessa persona che ha lasciato un commento in borsa! ( A plătit cineva pentru tine ! Aceeasi persoană care a lăsat si biletul in punga ).
-Grazie , Michelle ! Spero di vedervi! Arrivederci Spero di vedervi! Arrivederci ( Mersi Michelle ! Sper sa ne revedem ! La revedere ! )
- Arivederci , Monique !
Dupa ce am plecat m-am oprit afara la o masă si am desfăcut meniul , si pe servetel era scris :
Dacă ai ajuns până aici , înseamnă că esti desteapta, dar oricum nu ai ajuns nici macar la jumătatea drumului pe care il vei face azi .
indiciu : coloseum.copac.verde. sfoara.rosie.Wooow ! Ce mai indiciu..... Sa vedem. Cred ca trebuie sa ma duc la coloseum.... Acolo oi găsi niste copaci verzi ( ca doar n-or fi albastri ) ... insa in ceea ce priveste sfoara rosie , nu stiu la ce se refera .
Imi scot telefonul si ma uit la ceas 13:44. Cica nu sunt nici macar la jumătatea drumului.
Decid să pornesc totusi din loc , si intreb pe cineva cum ajung la coloseum.. Dupa ce o fata drăguță mi a arătat drumul si mi a zis ca fac vreo 20 de minute pe jos , am decis sa imi pun castile in urechi si sa o iau la pas. Adevarul e ca am gusturi ciudate in materie de muzică. Ascultam Avril Lavigne , Bon jovi , karmin-acapella si cred ca am ascultat si melodia aia cu What does the fox say ?
Dupa un timp , aproape am ajuns , vedeam deja coloseumul... Am vazut trecerea de pietoni si am alegat sa traversez , insa deodată simt ca ceva ma arunca cat colo pe strada ... Auzeam voci , si nu stiam ale cui . Dupa care vederea mi sa incetosat si auzeam voci ca dintr-un tunel... Dupa care nu imi mai amintesc nimic...Poate ca am avut prea multa dreptate ieri cand am zis ca voi avea o zi grea... Oare ce s-a intamplat. Incep sa-mi amintesc vag niste imagini... o masina neagra tunata venea cu viteza spre mine , dupa care imi amintesc ca am zburat prin intersecție ( adevarul e ca vroiam de mica sa zbor , dar nu in conditiile astea )
Totusi daca imi amintesc cate ceva , de ce nu pot sa ma trezesc , doar sunt partial constientă ( sper ) . Vad doar negru in fata ochilor, si mai aud cate o voce înfundata , dupa care aud o voce usor mai clară :
-Si deve operare! Stai asa! Asta înseamnă ,, Trebuie operată " Nununununu! Asta include injecții si ace , si cutite si nununununu. Nu e atat de grav nu ? Sper sa nu afle mama , ca daca scap bine de aici , ma omoară ea.... Sunt moartă ( oarecum la propriu vorbind )
Da,da stiu ... nici eu nu sunt pe deplin multumita de capitolul asta , dar am niste idei pentru continuare... Stiti ce e ciudat ? Imi cresc cititori la primele capitole , dar la ultimele doua nu am nici 15 ... Oricum... M-am apucat de un fan fiction ,, Fata din one direction ". O sa scriu cateva capitole la el dupa care il voi posta .
So...
Stiu ca e scurt , dar lui je ii este lene. Stati totusi linistiti ca nu renunț la voi... Nextul il pun peste maxim 2 zile , pana atunci daca puteti sa mai dati cate un vot , nu ma supăr :)))))
Va pupa DanyP.S. Daca aveti timp. aruncati o privire si la cartea ,, Prinsă cu one direction " . O scrie o colega si chiar are inspiratie , comparativ cu mine .
CITEȘTI
O viață dificilă - NETERMINATĂ, NEEDITATĂ (nu citiți)
RomanceViata lui Monique ia o întorsătură brusca atunci cand prietena ei cea mai buna ( Ann ) o ia intr- o călătorie cu persoana pe care o detestă cel mai mult si anume Christian. CARTE NETERMINATĂ. NU CITIȚI. VORBESC FOARTE SERIOS. POATE CĂ O VOI EDITA C...