Sen Beni Değiştiremezsin

234 10 0
                                    

Gizemin ağzından:

Hayatımın bu kadar değiseceğini bilemezdim. Nerden bilebilirdim ki 2 hafta sonra zengin bir zuppe ile evleneceğimi. Evet doğru duydunuz 2hafta sonra babamin beni bir mal gibi sattigi adamla evleneceğim. Okadar cok istiyordum ki hayatimin aşkıni bulmayi. Sevdiğim bir erkek ile evlenmeyi. 

2 hafta sonra:

Lanet gün geldi. BU gün evleniyorum. O zuppe ile bu gun evleniyorum. Yatağima oturup o lanet gelinlik ile oturuyordum. Gelinlik nekadar güzel olsada onu sevdigi1m adamin yaninda giymek isterdim. 

- Kızım hadi biz hazırız. In artik aşağiya.

- Geliyorum 

Sesim okadar soğuk çıkmıştiki kendime bile inanamadim. Hemen üstume basima bakip asaği indim. Herkes hazirlanmis beni bekliyordu tabiki o zuppede. O salak hemen yanima geldi ve koluma girdi. Beni disariya cikardi. OMG. Disarida nekar cok insan vardi. Hadi ama şaka yapıyor olmalisiniz. Bu zuppeyi kim bukadar cok sevebilirdiki. Belkide parayla tutmustu o insanlari. Olamaz mi sonucta zengin bildiginiz para makinasi. 

Biz nezaman o dugunu atlattik ve ne zaman onun odasina geldik anlayamamistim. Ben neyapacagimi bilemeden yatağin ucuna oturdum. Batı üstüme dogru gelmeye basladi. Ah bu arada size solemeyi unuttum o zengin zuppenin adi Batı. Hala bana doğru geliyordu. Ilk günden ben yatağa mi atacakti. Ben bunlari dusunurken o coktan yanima gelmis ve yataga oturmustu bile. Benim omzuma dokundugu gibi ben havaya sicradim. Ancak gelinliğime takilip yere dustum. Lanet olasi gelinlik neden bukadar uzun olmak zorundaydiki...  Ve sonrasi karanlik. 

Batının Ağzindan:

Odaya geldigimizde yatağin ucuna oturdu. Korkmus gorunuyordu. Ona asik degildim ama sonucta benim karimdi. Yani enazndan ben oyle dusunuyordum. Yanina gittim ve yatağa oturdum ama beni hala farketmemisti. Bende omzuna dokundum kendime gelmesi icin. Sonra birden havaya firladi anlasilan korkmustu. Ama sonra tam benden uzaklasicakken kafasini komidine carparak yere dustu. Sonra tek gördüğum kandı.

Slm arkadaslar. Macerali bitirdim ama devami en kisa zaman da gelecek.

Sen Beni DeğiştiremezsinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin