Ona aşık mıyım?

114 7 0
                                    

(Batı'nın ağzından)

Onu öyle görünce canım acımıştı. Hemen kucağıma alıp, arabaya götürüp, arka koltuğa yatırdım. Gelinliği tamamen kan olmuştu. Hemen ön tarafa geçtim ve arabayı hızla hastaneye sürdüm.

- Sedye getirin,Sedye getirin,yaralı var!!!

-Nesi var? Noldu?

-Kafasını çarptı, kanıyor. Kurtarın onu nolur?

Çok korkuyordum. Sonuçta benim yüzümden olmuştu. Keşke onunla evlenmeyi reddetseydim. Ona aşık mıydım? Galiba evet. Ona aşıktım, onu seviyorum.

Yarım saat olmuştu. Ameliyat bitmemişti. Siktiğim hemşireleri sadece ' doktor size bilgi verecektir.' Deyip geçiştiriyorlar. 1 saat oldu... 1,5 saat... 2 saat ve sonunda doktor çıkmayı akıl etti.

- Gizem Gündoğdu'nun yakınları?

- B-ben k-kocasıyım. İ-iyi mi?

Kekeliyordum. Çünkü korkmuştum. Onu kaybetmek istemiyordum.

- İyi ameliyat başarılı geçti. Ancak dinlenmesi gerekiyor. Normal odaya alıyoruz.

- P-peki.

Sedyeyle onu odaya götürürlerken elini tutuyordum. Eğer uyanık olsaydı bana sağlam bir tokat atardı. Ama çok korkmuştum ve haklıydım onun elini istediğim zaman sıkabilirdim. Ben onun zorlada olsa kocasıyım.

(Gizem'in ağzından)

Uyandığımda başım çok ağrıyordu. Gözümü açtığımda batı karşımdaki koltukta uyumuş halde duruyordu. Çok masum bir uyuyuşu vardı. Ahh ne diyorum ben, ona aşık olamam benim hayatımı parayla mahvettiler. Oysa ben sevdiğim adamla evlenmek, onunla yaşamak istiyordum. Ben bunları düşünürken başıma çok sert bir ağrı girdi ve istemsizce inledim. En azından ben inlememin sessiz olduğunu düşünüyordum. Batı uyandı ve hemen yanıma geldi. Burnu kıpkırmızı ve gözlerinin altı mosmordu. Anlaşılan ağlamıştı. Bi dakika Batı benim için ağlamışmıydı .

BENİM İÇİN AĞLAMIŞ MIYDI?

Sen Beni DeğiştiremezsinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin