Ahogy a családja reagál rád

1.1K 50 0
                                    

Dean
Sam nagyon megkedvel már az elejétől fogva,és még mindig nehezen hiszi el,hogy végre talált valakit a bátyja. Cas pedig olyan mint egy kiskutya,nagyon szereted és ő is téged. Maryt te sem szereted,így ő sem bír téged.
Sam
Dean még mindig nem akarja elhinni,hogy az ő Sammyje talált magának egy lányt. Ugyan az elején ellenzett téged Sam exe,Ruby miatt,meg alapból nem túl barátságos az új arcokkal az öccse életében,de végül ő is és Castiel is húgukként tekintenek rád.
Lucifer
Istent nem csíped,viszont Chuck kedvel téged,hiszen te kordában tudod (legtöbbször) tartani Lucit. Gabe viszont folyamatosan megviccel,amit már ő is visszakapott sokszor tőled,így nagyon jól kijöttök egymással. Castiellel viszont nem szeretitek egymást. Sőt,majdhogynem ellenségek vagytok.
Castiel
Deanel ellentétben Sam már első találkozásotoknál megszeretett,majd egy kis idő után Dean is kezdett megkedvelni. Mára már védenek az életük árán is.
Gabe
Luciferrel megtaláltátok a közös hangot már elsőre,és Cas emberszeretetének ellenére vele is jól kijössz. Chuckkal viszont nem nagyon bírjátok egymást.
Crowley
Mivel Rowena önmagán kívül nem törődik mással,így nem igazán érdekled. A démonokkal viszont mindig is jól kijöttél,így rád mosolyogva tekintenek királynőjükként.

Te alakítodTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang