LoganSchmidt18 kérte,remélem tetszeni fog😊
Kint az eső zuhogott. Alice éppen hazafelé tartott,mikor figyelmetlenül lépett az útra. Egy autó majdnem magával sodorta. De szerencsére csak majdnem,hiszen egy ismeretlen férfi még időben elhúzta az autó elől. A lány csak kapkodta a levegőt,és nem tudta elégszer megköszönni. Egy nehéz,hosszú nap után nehéz arra figyelni,hogy ne haljon meg az ember..
-Köszönöm!-Mondta már harmadjára a lány,kissé zavartan.
-Mondtam már,semmiség. Gabriel vagyok,egyébként.-Mutatkozott be a megmentő.
-Alice.
-Szép név. Ha már így egymásba futottunk,teljesen véletlen,nem lenne kedved eljönni valahova?
Véletlen,persze...Az angyal már egy ideje figyelte a lányt. Tudta a sorsát. Meghalt volna a balesetben. Ugyan tudta,hogy fent nem fognak örülni neki,de úgy érezte,hogy nem akarja elveszíteni. Ugyan még nem is találkoztak,de ő ismerte Alice-t. Az első,akibe tényleg,teljesen beleszeretett.
-De,persze,ha nem ölsz meg,és nem bántassz,akkor bárhova.-Felelte viccesen.
Gabriel már akkor nagyon szerette a humorát,mikor Alice még nem is tudott róla. Vagyis,nyílván tisztában volt vele,a Biblia kapcsán,de sosem találkoztak.
Egy romantikus sétára mentek a part melletti kövek és kavicsok között.
Már mikor először beszéltek egymással,már akkor lehetett látni,hogy ez nem az utolsó találkozásuk.
YOU ARE READING
Te alakítod
FanfictionEbben a könyvben az életeteket írom le az adott karakterrel/színésszel. Személyreszabott részek is kérhetőek!