Szeptember 1.
Reggel szokásomhoz hűen kómásan keltem ki az ágyból. Ránéztem az órámra ami 7:30-at mutatott. BASSZA MEG MÁR AZ ELSŐ NAPON ELKÉSEK!!! Kiáltottam fel. Gyorsan feltöztem beszaladtam a fürdőszobába megfésülködtem és fogatmostam. Próbáltam valahogy javítani a zombi kinézetemen így felkentem az arcomra egy minimális sminket. A konyhába érve anya várt a tízóraimmal a kezében egy puszit nyomtam az arcára, és indultam is nehogy elkéssek az első óráról. Az iskola kapujában Sierra várt egy jó nagy öleléssel köszöntöttük egymást. Mire megkerestük azt a termet ahol lesz az első óránk már be is csengettek. Ahogy beléptünk a terembe csak azt lehetett hallani, hogy ki milyen dögös pasit szedett fel a nyáron. Sierra gyorsan leült Britthany mellé, így én csak Chris Parker mellett tudtam helyet foglalni. Rohadt mérges voltam a barátnőmre, hogy így cserben hagyott és a suli legnagyobb parasztja mellé kellett ülnöm, báár azt meg kell hagyni hogy baromi helyes. 2 perc múlva megérkezett Mrs. Prescott a többiek szerint ő az iskola legkeményebb tanára de én szeretem, mert szín ötös voltam nála a tavalyi évben is. Viszont a padtársam Chris épphogy eléri a kettes szintet, de ez nem az én gondom. A mai tanítás viszonylag gyorsan eltelt, nem is lett volna bajom a mai nappal ha nem a hosszabb úton megyek haza. Ugyanis ahogy sétáltam haza szembetalálkoztam Chrissel és a legújabb hálópartnerével Isabellel. Nem lehet mondani, hogy járnak mivel csak hetente párszor jártak össze szexelni. De a bajom nem is ezzel a párocskával volt hanem csak Isabellel ő az a ribanc akivel megcsalt a volt barátom Markus. Ahogy elhaladtak mellettem annyit vettem észre, hogy Chris hátrafordul, és rámkacsint. Nem tudtam, hogy mi járhatott a perverz kis fejeben de nem is érdekelt. Mire hazaértem rájöttem, hogy a szüleim délutánosak így csak később fognak hazaérni. Felmentem a szobámba átöltöztem az otthoni ruhámba, bepakoltam az iskolatáskámba és videochateltem egy órát Sierrával.Kedves olvasó. IGEN TE OTT!!💓💓 Kérlek írj egy kommentet, hogy tetszik-e eddig a történet vagy sem vagy, hogy min kéne javítanom.
Köszönöm! 💓💓