100 headcanonów (CP, OC i z moich RP ^-^)

1.2K 39 12
                                    

1. Victor coraz częściej nosi czarny, skórzany płaszcz (i wygląda w nim zajebiście OwO)
2. Kasper the Satanist prawdopodobnie ma bardziej wyraźny i dokładniejszy wzrok niż przeciętny człowiek.
3. Wszyscy dawni rówieśnicy Zee (Rock_Kitty244) myślą że ona nie żyje. Zrobili jej nawet pogrzeb
4. Katie ma 3 osobowości: jedna to taka masochistyczno-depresyjna, druga to taka z instynktem macierzyńskim, a trzecia sadystyczna.
5. Ben ma przekłute sutki
6. Laughing Jack raz spróbował nerki. Nie chciał długo jeść mięsa.
7. Laughing Jill często zabiera L.J cuksy
8. Zee interesuje się psychiatrią. Często poradza innym pastą.
9. E.J czasami musi ponownie tamować czarną maź wydobywającą się z jego oczodołów
10. Kasper the Satanist nie ubiera się ciągle jak satanista.
11. Zostając ciągle przy tej samej osóbce, Satanista często korzysta z burdeli.
12. Jelon uwielbia przyjmować nowe osoby do rezy (HC z Grupy z Messengera)
13. Jane i Clockwork często chodzą na zakupy
14. Sally ma w pokoju ponad 100 pluszaków
15. Offenderman ma czasem rozkmine, że jest zbyt zboczony
16. Wiele past uwielbia piosenkę "Take me to church" Hoziera.
17. Pasty nie korzystają z portali społecznościowych. Są oczywiście wyjątki jak np. Ben czy Liu.
18. W temacie portali większość nie chce ich mieć iż mieli problemy z natarczywymi fangirl które ciągle pisały o spotkanie czy wysyłały nagie zdjęcia.
19. Ben ma w pokoju fortepian. Bardzo rzadko na nim gra. Ale trzeba przyznać że ma talent.
20. W rezydencji jest zakaz disco polo i niektórych odmian techno.
21. Slenderman bardzo lubi polską literaturę. Uważa ją za bardzo ciekawą i poruszającą.
22. X-Virus śledzi najnowsze osiągnięcia z dziedziny medycyny, farmaceutyki, psychologii, pediatrii, psychiatrii i chemii.
23. Jeff w swoim życiu oszczędził kilka fangirl gdyż uznał je za niezbyt szkodliwe oraz bo nie chciało mu się ich zabić.
24. Candy Pop posiada udziały w jednych z lepszych burdelach w Ameryce.
25. Masky jest zauroczony Nurse Ann.
26. Clockwork czasami słucha reggae. Tylko w chwilach słabości.
27. Laughing Jack zamierzał wypuścić linie produkcyjną cukierków z cyjankiem. Przeszkodził i zakazał mu tego Slenderman.
28. Puppeter mimo iż jest nie przyjemny często dla Emry i Zachariasza to naprawdę się o nich martwi. Nie okazuje zbytnio ciepłych uczuć gdyż chce by się go bali. Innym powodem jest to że nie chce dać się złamać.
29. Toby nienawidzi Death Metalu.
30. Splendorman czasami stosując zdolność zakrzywiania rzeczywistości podszywa się za opiekuna w przedszkolu.
31. Victor umie wpływać do filmów i może chodzić po jego świecie i integrować się z innymi. Wykorzystał to by uczyć się u znanych morderców:
- Freddy'ego Krugera (Koszmar z Ulicy Wiązów)
- Letterface'a (Teksańska Masakra Piłą Mechaniczną)
- Doctor'em Herman'em (Iskra Szaleństwa)
- Michael Myers (Halloween)
Często ich odwiedza i ogląda ich horrory. Był również uczniem Jokera i Deadshota.
32. Trenderman nosi tylko ubrania znanych projektantów lub stworzone przez siebie.
33. Nieznany jest czas śmierci rodziców Slender braci. Podejrzewa się że u schyłku Średniowiecza.
34. Jane the Killer nienawidzi latania samolotem.
35. Puppeter umie bardzo dobrze beatboxować.
36. Hoodie zdobył broń palną podczas jednego z pierwszych starć z policją.
37. Candy Cane czuje się odpowiedzialna za brata i odwrotnie. Jednak to Cane pomaga mu w niebezpieczeństwie.
38. Jedynymi posiadaczami zgranych na dysk filmów pornograficznych są Offenderman, Candy Pop i Masky.
39. Jeff często naśmiewa się z Bena i Sally o ich niski wzrost.
40. E.J chętnie uczy innych posługiwać się Brail'em.
41. Mr. Widemounth ostrzy sobie pazury i zęby.
42. Offenderman zgwałcił każdego nielicząc zwierząt i zwierzopodobnych past (np. Suicide Pikatchu). Nie zgwałcił również większość rzadko przychodzących past czy specjalnych gości.
43. Seks w TicciWork nie jest głównym elementem związku. Jak do tego dojdzie to zawsze jest długi i intensywny.
44. Ben i Victor w każdą niedzielę grają razem w Overwatcha.
45. Lazari woli oglądać filmy niż gotować z Sally.
46. Katie (OC batatka) ma latarki za miast oczu. Są przydatne iż boi się ona ciemności
47. Victor ma największą kolekcje horrorów w swoim pokoju. Nawet takie z lat 30 (OwO).
48. Zee stara się robić wszystko parzyście. Wynika to z jej zaburzeń obsesyjno-kompulsywnych.
49. Młoty Candy Pop'a, Candy Cane, April Fools i Zero oprócz kolorów czy wzorków różnią się rodzajem drewna z którego są wykonane.
50. Black Hearth dostaje żadziej zadania niż inni proxy z rezydencji (Toby, Emra itp.)
51. L.J nie lubi zbyt kwaśnych smaków. Wyjątkiem są jego wytwory.
52. Jason the Toy Maker ma duży zrobiony zapas zrobionych przez niego lalek Niny the Killer. Trzyma je jeżeliby Jeff by go mocno denerwował.
53. Pasta Suicide Sadie nawiązuje do horroru "Carrie". Wynika to z tego, że koledzy którzy ją oblali czerwoną substancją uwielbiali ten horror.
54. Suicide Sadie i Judge Angels są najbardziej zaborcze ze wszystkich dziewczyn w rezydencji w kontekście związków.
55. Jane the Killer czasami jeździ na letnią działkę swoich rodziców. To jedyne co po nich ma...
56. Puppeter czasami razem z Doll Maker'em organizują dla Sally teatrzyk kukiełkowy.
57. Victor jest poszukiwany w 96 państwach
58. E.J uczy innych posługiwać się Brail'em a nawet i łaciną.
59. L.J jest sadystą (trudne do odkrycia xd)
60. Clockwork nienawidzi gdy ktoś mówi jej po imieniu a tym bardziej po nazwisku. Wyjątkami są np. Sally, Jane I Toby.
61. Masky posiada kilka masek które trzyma pod kluczem w szufladzie. Przyczyną jest prank w którym podmieniało się maski. Do dzisiaj uważa.
62. Kagekao ma ukrytą skrytke z winem. Trzyma tam wino na wszelki wypadek.
63. Nurse Ann ufa Smiley'a witaj bardziej niż inna dziewczyna w rezy. Uważa że on jako lekarz nie posunął by się do żadnych niegodnych rzeczy podczas zabiegu.
64. Toby gdy jest sam w rezydencji tańczy do disco polo.
65. Skroll często nagina przekraczanie granic jego części lasu do częścu lasu Slenderman'a.
66. Zalgo nienawidzi pierników i czekolady.
67. Ben Drowned często włamuje się na serwery filmów i zgrywania horrory Victor'owi na płytę. W ten sposób elf zarabia...
68. Hoodie'go ulubionym kucykiem jest Fluttershy (całuje jej zdjęcie o 24:00 w weekendy).
69. Tina (OC JustynaKaczmarczyk6) posiada dużą ilość gorsetów za którymi przepada jej chłopak Lost Silver. Co ciekawe większość została kupiona właśnie przez niego
70. Kate the Chaser zginęła wiele lat temu z rąk Slenderman'a za nie posłuszeństwo
71. Jason lubi horrory z mordercami którzy posiadają piłę łańcuchową. Tego typu postaciami są Leatherface (Teksańska Masakra Piłą Mechaniczną) i Ashley (Martwe Zło 2).
72. Zostając w temacie Jason'a czasem powtarza on tekst Ash'a: "And here's... my BOOM Stuck!". Lub jak oberwie : "AGH! I got it, I got it..."
73. Jane posiada peruki Sexmasterki 😏😏😏
74. Dr. Philips nienawidzi gdy mylę go z Jeff'em czy Jane.
75. X-Virus tak dobrze zna się na chemii i łacinie, że mógłby udzielać korepetycji.
76. Puppeter tylko 2 razy w życiu został ranny na wskutek wyrwania jego nitek z rąk
77. Kasper the Satanist zawsze dodaje krew zamiast Keczupu np. Do frytek. Wyjątkiem jest spaghetti.
78. Papa Grande dostaje w szczególnych okazjach kukiełki od jego byłych kompanów z cyrku.
79. Sally nie lubi dużej ilości migdałów.
80. E.J jest osobą najmniej zainteresowany seksem.
81. L.J zamawia od znanych dilerów i gangsterów substancje do cukierków. Oczywiście clown zmienia wygląd i podaje się za kogo innego.
82. L.J raz o mało nie zabił reżysera starszej wersji "To". Stał się Jack natchnieniem .
83. Papa Grande uwielbia horror "Mordercze Kuleczki" iż głównym bohaterem jest starszy facet wskrzeszający umarłych.
84. Clockwork ma ponad 12 zegarków.
85. Candy Pop urodził siè w Irlandii
86. Zero i Clockwork są najbardziej denerwującymu i najwredniejszymi dziewczynami w rezy (domyślcie się jak jest gdy mają okres 😐😵)
87. Dark Link uwielbia gry Blizzard Enterteiment. Przykładami są World od Worcraft, Starcraft, Diablo i Overwatch.
88. Lazari woli lato, a Sally zimę.
89. Slender pilnuje by w rezydencji nie było liści podczas jesieni. Później gniją i trudno się ich pozbyć
90. Elska Ruth podobno zna francuski
91. Nick Vanill posługuje się nieźle językiem włoskim
92. Offenderman nienawidzi gdy Slender się z niego nabija opowiadając jak to było gdy Off był prawiczkiem.
93. W rezy jest zakaz oglądania "Obecności" i "Anabelle" w nocy.
94. Kate często stalkuje ofiary
95. Hoodie zna się najbardziej na elektronice razem z Ben'em, Silver'em i Dark Link'iem.
96. Zero nie cierpi zwierząt.
97. Gdy Slenderman nie ma leków na uspokojenie zamyka się doputy dopóki ich nie zdobędzie.
98. Nurse Ann jest zauroczona paroma facetami z rezydencji.
99. Ben I Jeff często robià dowcipy innym przez telefon.
100. Victor najbardziej lubi film: "Koszmar z Ulicy Wiązów" oraz "Krzyk". Często powtarza on kwestie Ghostface'a takie jak:
"Hello, what is your favourite scary film?"
Albo
"Bed time!!!"

**************************************

Dziękuję że wytrwaliście te 100 headcanonów I za to że jesteście!
Bajo demonki 👹👿

Creepypasta Headcanons Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz