Bölüm 1: Sıradan gençlik

43 1 0
                                    

Okullar açılmıştı. Öğrenciler isyan ediyordu. Lorenzo erkenden hazırlanmış okula gidiyordu. Okula vardığında arkadaşları Alex, Everhet, Dede, Emma ve Athena onu kapıda karşılıyordu.

Okuldaki öğrencilere gelince Zero, okulun ineğidir. En önce o gelir, en güzel yerleri o kapar. Bu yüzden okulun popülerleri onu sever. Okulda öğle yemeklerinde hamburger olur. Royel, cuma günü hamburgeri ısmarlayan kişidir. Kendine ait bir menüsü var: McRoyale. Jake hamburger alırken 30 kelimesini çok kullanır. Neden bilinmez. Emma "mamini" kelimesini kullanmayı çok sever. Titiz biridir. Riley gibi değil. Riley, okulun popüler bir öğrencisidir. Çok titizdir. Sophie diye bir kız var, deli sayılır. Ona nedense "Malgöt" diyen biri var. Kim bilinmez. Alex tatillerde mantar toplamaya gittiği için ona "mantarhead" diyorlar. Dylan okulun popüler bir öğrencisi sayılır. Temizlik kolundaki öğrencilere her zaman yardım eder. Kankası da var, adı William. O da normal biri. Sadece dans emaye başladığı zaman durmaz, everhet onun yanında olur. Trip atmada beceriksiz... Bryson ve Marlhy okulun kuaförleri... Marlhy her sabah Lorenzo'nun saçını düzleştirmek ister. Bryson ve Everhet tam parti insanları. İkisi de dans etmede beceriksiz. Krischelle okulun popüleri. Önüne gelene trip atar. Öğrenciler ona bencil der. Ama aslında o kadar bencil değil. Yardım etmeyi sever. Lucas ve Jayka kardeş. Okulun popüler ikizleri de var: Megan ve Shannon. 1. sınıf öğrencilerinden iki erkek bu kızlara aşık. Sohbetçi, sohbet sever. Bir de el öpmek. Bayram değil ki hep el öpüyor. Kendi elini! Zak okulun en elastiği. Ona "spider" diyorlar. Örümcek anlamında. Ama futbol sahasında yerde sürünür. Futbol demişken, Noah tam bir futbol bağımlısı. Darius ise futbola karşı. O su sporlarını sever. Morgan diye şizofren bir kız var. Sürekli orta parmağıyla konuşur. O da okulun popüleri sayıldığı için onun parmağına "Orta" adını verdiler. Jay Jay ve Sloane de iki kanka. Landon ve Seth basketbolun hayranları. Arianna müzik dinlemeyi çok sever. İdolü ise Ariana Grande. Dinci okula hep geç kalır. Neden mi? Sabahları hep namaz kılar. Sidney tam bir Avustralyalı. Disneyland'a çok gittiği için ona "Disney" de derler. Sidney Disney. Amir okul nöbetçiliğini çok iyi üstlenen bir öğrencidir. Elle de okulun titiz öğrencilerden biridir. Başkasının eşyasını asla ellemez. Bu yüzden ona "elleme" diyorlar. Elle Elleme. Dash sinir bozucu biridir. Hep Diamond Dash oynar. Kendi adı var diye! Athena'yı anlatmak çok zor. Yemek yapmayı çok sever. Morgan'ın kuzeni Aylin gibi. Lia ise yine titiz biri. Emma gibi kendi arasında titizdir. Okulun popüleridir. Son olarak Lorenzo. O okul dolabında yağ şişeleri bulunduran bir öğrencidir. Yağ yapmayı çok sever. Artık nasıl yağ yapacaksa... Dedesi onunla aynı okula gidiyor. Eğitim görmek için, Lorenzo'ya göz kulak olmak için değil!

Bunlar okulun öğrencileri... Hepsi birbirinden saçma bir gençlik yaşıyor. Bazıları çocukluğunda, bazıları ise olgunluğunda yaşıyor bu gençliği...

NOT: ARKADAŞLAR, GÖRDÜĞÜNÜZ GİBİ İSİMLER SAÇMA OLABİLİR. SONUÇTA KOMİK. BU "PİLOT" BÖLÜM İDİ. BU HİKAYEYİ DEVAM ETTİRECEĞİM. KAÇIRMAYIN :)

Sıradan gençlikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin