Bölüm 2: OKULUN İLK GÜNÜ

19 0 0
                                    

Lorenzo'yu okul kapısında gören Everhet hemen onun yanına koşar. Sophie okulda dolaşırken Dede, mutfaktaki yağları temizlerken Jay Jay telefonda oyun oynuyordu. Herkes birşeyler yapıyordu. Seth ve Landon basketbol oynamadan önce Sloane'yi ararlardı. Dylan işine gelirse Smash Hit oynar. Darius'un en nefret ettiği sporcu Sabri Sarıoğlu. Arianna, Eminem dinlemeyi de sever. Dash'ı gıcık eder, çünkü o Eminem'den nefret eder.

Dylan: "Sloane, gel lan buraya!"

Sloane: "Ne var lan, trip atma sen çok beceriksizsin"

Dylan: "Trip atmadım ya bişey söyleyeceğim. Royel'e söyle, o hamburger ısmarlamasın, o ısmarlamasın."

Sloane: "Ben de özür dilerim ya, salak kankam Jay Jay gaza getirdi beni yine."

Dylan: "Ne için seni gaza getiriyor bu mal?"

Sloane: "Bilmem, bişey için gaza getirdi böyle oldum aq."

Dylan: " William bana böyle yapmıyor ki aq zaaa."

Sloane: "O nerde?"

Dylan: " Daha gelmedi .s"

Lorenzo yağ şişelerini mutfağa götürüp dedesinin temizlediği yağları şişede biriktirmek için gider. Krischelle, Jay Jay'in çantasına bakıp duruyordu.

Jay Jay: " Ne bakıyon"

Krischelle: "Sana niye bakayım ki aq, çantana bakıyorum noldu lan Directioner mısın yoksa?!"

Jay Jay: " Directioner değilim gerizekalı, o benim çantam değil, Lia'nın çantası."

Krischelle: "Lia nerde?"

Jay Jay: "Tuvalete gitti"

Athena'nın eli yanmıştı yemek yaparken. Riley okula o gün gelmemişti. Okulda giyeceği üstü kirlendiği için utanmıştı. O gün odasını toplamıştı. Alex, tatilde topladığı mantarları okula getirmişti. Emma "mamini" diyerek korkutmaya çalışır ama Alex o kadar da hassas ve saf değildi. Zenci bir çocuk. Everhet, haftasonu çektiği videoyu izletiyordu. Videoda William ve Bryson'la kopuyordu. Landon hayattan soğumuş bir vaziyetteydi videoyu görünce. Noah futbol maçı izliyordu. Darius onun yanında sörf yapan adamları izliyordu telefonda.

Sidney okula geldiğinde Lorenzo'yu elinde yağ şişelerini dolabına koyarken görmeye alıştı artık. Jayka ve Lucas okula birlikte gelirler. Megan ve Shannon ile komşular. Bu yüzden aynı anda geliyorlar. Zak'ı futbol sahasında sürünürken yakalayan Megan, hayattan soğudu.

- "Lorenzo, bana bir bardak yağ ver."

- "Büyük bardak mı küçük bardak mı?"

- "Büyük abisi büyük olsun"

Jay Jay, Dylan ile Minecraft oynarken William geldi. Sloane, Dylan'ı korkutmaya çalışıyordu. Neden bilinmez. Morgan parmağıyla konuşarak geliyordu. Pardon, Orta ile.

Dinci: "Selam mümin kardeşlerim."

Dylan: "Selam mümin abi, sana da selam."

Morgan: "Orta ve ben, bugüne başlamaya hazırız!"

Jay Jay : " Naber lan Orta?"

Jake: " Heheheh 30 tane McChicken nuggets hahahaha!"

Dylan: " Napıyor lan o?"

William: "Salataya gülüyor."

Sloane : " Bööööö!"

Dylan : " Sloane, napıyon aq sen?"

Sloane gülmekten geberecek bir hale geldi. Jake, salatayı Lorenzo'ya verdi. Sonra çocukların yanına geldi.

Jay Jay : " Sen niye salataya gülüyon?"

Jake: "Uzun hikaye abisi. Sen görmedin daha Lorenzo'yu yağ doldururken mutluluktan havaya uçtuğunu."

Sloane : " Bence onun aklında da yağ var."

Lia tuvaletten çıktığında çantasının üstünde "gay" yazdığını gördü. Çocukların yanına gitti. Dylan şaşırdı.

Lia: "Bunu siz mi yazdınız lan?" kağıdı gösterek. Bakışları çok öfkeli gibiydi.

Dylan: "Onlara ben laf etmiyorum ki, ben yazmadım."

Sloane : "Ben 1D' yi seviyom lan ben yazmam öyle şeyler."

Lia: " Siz mi yazdınız?"

Jay Jay : " Ben yazmadım."

William: "Ben yeni geldim lan!"

Lia: " Kim yazmış olabilir o zaman?"

Dylan : " Dash'a sor. O piç bütün ünlülere karşı."

Lia, Dash'ın yanına gitti. Yine Diamond Dash oynuyordu.

Lia: " Bunu sen mi yazdın?"

Dash: "Hayır."

Lia : "Ama sen bütün ünlülere antisin!"

Dash: " Lia, ben koyu bir antiyim. Antisi olduğum ünlülerin resmi olan yere bıyık bile çizmem."

Lia: "Kim yaptı peki?"

Zero kulak misafiri oldu ve o yazıyı Beden Eğitimi hocasının yazdığını söyledi. Beden Eğitimi hocasının yanına gider ve çantasının üstündeki "gay" yazısını gösterir. Bakışlarından birini öldürmek istediği anlanır.

Lia: "Bunu siz mi yazdınız?"

B.e hocası onu kendisi yazdığını söyler ve Lia: "Neden?"

1 dakika sonra Lia yine mutluydu, hırsını hocadan çıkarmıştı. Jayka, oradaki yağ şişelerine bakar. Lorenzo bunu görünce çok sevinir. Neden bilinmez.

Lorenzo: "Yağları çok mu sevdin?"

Jayka: "Hayır, niye bunları taşıyorsun? Hem bunlar yağ değil boş şişe."

Hayattan soğumuş gibiydi sesi. Dede geldi. Yanında Everhet ve Alex vardı.

Jayka: "Vay vay vay, Mantarhead!

Alex: " Efennnnndddiimmm, Jayka."

Jayka: "Hiiiiiç, öylesine dedim."

Okul yarım gündü. 1. ve 2. dersten sonra durum çok normaldi. 3. dersin tennefüsünde Everhet ve Sophie hazırlık yapıyorlardı. Çünkü okulun son saati parti için DJ olmayı planlıyorlardı.

Royel: " Hamburgerler benden!

Dylan: " Sen ısmarlama, sen ısmarlama."

Royel: " Niyeeeee"

Dylan: " Şaka ettim lan!"

Sophie: " Hangi şarkıları çalalım?"

Everhet: "Bilmem, David Guetta, Skrillex falan..."

Parti zamanı geldiğinde okul, kopmak için hazırdı. Gece eve gittiklerinde okulun ikinci gününü bekliyorlardı. Tabiki de en erken yine Zero gitmişti :D

NOT: EVET ARKADAŞLAR PİLOT BÖLÜMDEN SONRAKİ İLK BÖLÜM BUYDU. İKİNCİ BÖLÜM ÇOK GECİKMEZ. SAKIN KAÇIRMAYIN. BAY BAY, HEPİNİZ SEVİLİYORSUNUZ :)

Sıradan gençlikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin