I

143 3 0
                                    

"Isabella wakker worden!" Ik opende langzaam mijn ogen en zag dat mijn moeder naast mij stond. "Ik wil je om kwart over 7 beneden zien" zei ze, ze draaide zich om en liep m'n kamer uit.
Ik keen naar de klok "shit, het is al 7 uur". Ik gooide mijn laken van mij af en rende naar mijn kledingkast, snel deed ik mijn onesie uit en trok ik een highwaisted broek aan met scheuren bij de knieën en een zwarte crop top met de tekst 'fuck it' er op. Ik rende snel de trap af naar de bad kamer, ik deed het licht aan en, "aahh" m'n vader stond daar gewoon naakt, "papa" schreeuwde ik " doe es wat kleding aan, er wonen ook nog andere mensen in dit huis!" Mn vader lachte en zei "rustig maar lieverd, ik ben je vader" hij pakte een handoek uit de kast, sloeg hem om zijn middel en liep de badkamer uit. Ik zuchte en liep de badkamer ik.

Toen ik klaar was met mezelf er redelijk uit te laten zien, liep ik de badkamer weer uit en keek ik naar het horloge om mijn pols."shit het is kwart over!" Snel rende ik de trap af naar beneden, ik sloeg de deur van de woonkamer open en begon mn brood te smeren aan het aanrecht.
"Doe je dat naar school aan?" Vroeg mn moeder, "ja" zei ik, en ik keek dr bitchy aan. Ik ging aan de eet tafel zitten en at mn brood op, ondertussen ging ik wat op mn telefoon zitten.

Ik keek naar de klok en zag dat het 10 over 8 was, ik had om kwart over 8 afgesproken met Eva. Ik pakte mijn jas van de kapstok, gaf mijn vader en moeder een kus en liep het huis uit. Ik liep naar de schuur en pakte mijn fiets "brr het is best wel koud" dacht ik, gelukkig dat we maar een kwartiertje hoeven te fietsen.

Ik zag Eva al staan "hey Eev" riep ik "hoi hoi, klaar voor vandaag?" "Jup" vandaag waren de audities voor de musical voor school...

Okee dit is misschien niet zo'n goed hoofdstuk, maar ik doe mn best. Laat me weten of je het leuk vind!
Volgend hoofdstuk laat ik jullie foto's zien van de personages in dit boek zodat jullie weten hoe ze dr uitzien, je hoeft dit hoofdstuk niet te lezen als je meer je verbeelding wilt gebruiken.
Doeeeghhhhhhh♡

geluk bij een ongelukWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu