Başbelası.

13 2 0
                                    

Hızlı adımlarla 12-A sınıfına gidiyordum giderken herkes bana bakıyordu herkes yolumdan çekilmişti korkmuş olmalılar.Koridorun sonuna geldim ve tam karşımda 12 -A sınıfı duruyordu hızlı adımlarla sınıfa girdim herkes bana bakıyordu 3 kişi hariç.

-Alev kim ?

Kimse cevap vermiyordu ve bu beni iyice sinirlendirmeye başlattı bu sefer bağırarak söyledim.

-SİZE ALEV KİM DEDİM ?

-Aaaa bakın sürtüğümüzde gelmiş ! hahahaha şuna bak ya ! ne yapcaksın beni ?

-Sadistlik ruhumu ortaya koyucam inan bana benim için bir zevk olucak o yüzden bir saniye bekle.

Soğuk bir şekilde cevapladıktan sonra telefonumu çıkarıp Poyrazı aradım.

-Alo Poyraz ?

-Efendim ?

-Depoyu hazırla misafirimiz var.

Son söylediğimi Aleve bakarak söylemiştim ama zavallı hala bişey anlamamıştı saçından tutup bahçeye doğru yol almaya başladım.

-Ne yapıyorsun ya ?

-Birazdan görürsün ama bu daha başlangıç.

-Hahahahah seni sürtük bırak saçımı ! Ayça git Rüzgara haber ver çabuk !

-Tamam

-Seni kimse elimden kurtaramaz kızım ! Boşuna kimseye güvenme ! O sözleri söylemiycektin !

Ben bunları söylerken çoktan bahçeye varmıştık herkes,okulda herkes bize bakıyordu.Öğretmenler bizi ayırmıyordu çünkü benim kim olduğumu biliyorlardı.Alevi yere attım kısa olan eteği daha da kısalmıştı ve alaylı bir şekilde gülmeye başladı.

-Tek yapabiliceğin bu mu ?

Ve o sırada başka bir ses ortaya çıktı daha önce hiç duymadığım bir ses.

-Ne oluyor burda ?

-Rüzgar beni şu sadistin elinden kurtar !

Herkes fısıldaşmaya başlamıştı ama fısıldaşanalardan birinin şöyle dediğini duydum.

-Okulun kötü çocuğu da geldi harika zaten bizim hiç maceramız bitmez !

Demek Rüzgar buydu aslında yakışıklı çocukdu mavi gözleri,kömür

karası saçları,beyaz teni ve inanılmaz kasları ile sanki yunan tanrılarını anımsatıyordu.Bana doğru gelmeye başladı ve en sonunda durdu nerdeyse yüzlerimiz birbirine değicekti nefes alışını hissedebiliyordum.

-Sorun ne ? İster haklı ol ister haksız eğer 3'e kadar saydığımda burda olursan senin için hiç iyi olmaz.

Dedi bad boyumuz ama ben bunları daha önceden de duydum sizce onun dedikleri benim için önemli mi ? tabi ki de hayır.

-1..

-İstediğin kadar say ama Aleve dersini vermeden hiçbiyere gitmiyorum ! Lan siz benim kim olduğumu biliyormusunuz ? Ben Adnan Öztürk kızıyım ! Bu zaman kadar önüme çıkan herkesi vurdum,parçaladım deldim şimdi küçük bir fahişe beni kararımdan yıldıramaz!

-2..

-Bak hala sayıyor ya sende anlama gıtlığımı var ?

-3..

-Ha evet sayman bitti ne yapıcaksın ?

-Hiçbirşey yapmıycam bundan sonra senin başbelanım normalde bunu bu okuldan sıradan birisine söylesem çoktan bu okuldan hatta bu şehirden taşınmıştı ama sen hala burdasın demek ki artık başbelanım.

-Zaten bir başbelan eksikti o da tam oldu harika ya ! valla harika herşey eksikti bide sen başıma çıktın !

Kimseye bu kadar yumuşak davranmamıştım ama bu çocukta beni çeken bir şey var normalde benle bu şekilde konuşsa hemen işini bitirirdim ama yapmıyorum,yapamıyorum.Ben bunları düşürken birisi Rüzgara seslendi.

-Rüzgar abi !

-Ne var lan yine ?

Çocuk Rüzgarın kulağına fısıldayarak bişeyler söylemeye başladı çocuk kulağına bir şeyler söylerken rüzgar bana bakıyordu çünkü büyük ihtimalle benim hakkımda bişey söylüyordu o çocuk.Poyraz gelmişti bahçeden içeri girdiğinde bütün kızların gözu Poyrazdaydı.

-Niye gelmedin seni bekledim depoda ?

-Küçük bir işim çıktı ama sanırım halletdim.

-Ne işi ?

-Boşver sonra anlatırım.Herneyse bu iş burda bitmedi Rüzgar ! Eğer sen benim başbelamsan bende senin başbelan olmaya hazırım nasıl olsa bu dünyada herşey karşılıklı.

Son söylediğim cümleyi göz kırparak söylemiştim ve o da gülmeye başladı.

-Başbelam ha ? iyimiş .

Bu dediğine alaycı bir gülüş attıktan sonra arabama doğru yol aldım bugün iyice yoruldum biraz dinlenmem gerekiyordu...

RÜZGARIN AĞZINDAN

Arda beni çağırmaya gelmişti Aleve bişey olmuş eğer Alev kim derseniz o benim kuzenim yine başını belaya sokmuş olmalı diye geçirdim içimden.Merdivenlerden indim ve bahçeye çıktım daha önce hiç görmediğim bir yüzle karşılaştım kahverengi saçlar,kahverengi gözler tanrım bu kız çok güzeldi ! hiç yapmacık gibi durmuyordu ona baktığımda bir daha bakmak istiyordum ona doğru yürümeye başladım.

Gerçekten tehlikli kız havası vardı ama bu benim umrumda mıydı ? tabi ki de hayır.O öyle konuşuyordu ama ben onu öyle izliyordum Arda beni çağırmıştı kulağıma eğilip şunları dedi.

-Rüzgar abi bu kız Derin Öztürk kız çok tehlikeli bir şey yapmadan bir öz geçmişine bak hadi sana kolay gelsin...ha bu arada kız güzelmiş.

Son söylediğini göz kırparak söylemişti ben bu çocuğu bir gün dövücem ama ne zaman.Herneyse.Derin en son şunları demişti ve tabi göz kırpmayı unutmamıştı bu kız şimdi sinirimi bozmaya başladı güzel felan dedik ama niye bu kadar egoist bir insan ki canım ? mesela ben gibi olsun? ama o zaman her şekilde egoist oluyor.Off ben ne diyorum ya.

-Boşver sonra anlatırım.Herneyse bu iş burda bitmedi Rüzgar ! Eğer sen benim başbelamsan bende senin başbelan olmaya hazırım nasıl olsa bu dünyada herşey karşılıklı.

Bu dediklerine güldükten sonra şunları dedim.

-Başbelası ha ? İyimiş.

o gittikten sonra arabama binip eve gitmeye başladım.Eve vardığımda bilgisayarı aldım ve Derin Öztürk hakkında araştırma yapmaya başladım ev adresini,telefon numarasını,ev adresini,holdinglerini kısacası hayatını öğrendim bunları ögrendikten sonra biraz yorulduğumu fark ettim ve uykuya daldım...

Uyandıktan sonra üstümü giyinip bara doğru yol almaya başladım arabandan indim ve barın kapısına doğru yürümeye başladım kapıdan içeri girdikten sonra Efeye selam verip garsondan viski istedim 5 dakka sonra viskim gelmişti viskiyi tek içişte bitirdim bir daha içtim,bir daha içtim ve sonunda sarhoş oldum yani sanırım.Arabama doğru ilerlemeye başladım amam aklıma bir şey geldi evin anahtarını almayı unutmuştum telefonum da yanımda değildi Alevlerde de kalamam çünkü oraya gitmek istemiyorum en son 1 yer kaldı inşallah uyumamıştır diyerek evin adresine doğru sürmeye başladım.

DERİN'İN AĞZINDAN

Eve vardığımda direk yatağıma attım kendimi ve uyumaya başladım...

Kalktığımda her yer kapkaranlıktı ilk önce ışıkları açtım sonrada tweetyli pijamalarımı giydim.Ne yani ? ben bir tehlikeli hatta çok,çok tehlikleli olabilirim ama bu pijamalarımı seviyorum.Herneyse.Pijamalarımı giydikten sonra mutfağa doğru yol almaya başladım nescafe yaptım ve yanına kurabiyeler koydum Tanrım ! bu kurabiyelere bayılıyorum ! kurabiyeleri yerken birden kapı çaldı kapıya bakmaya gittiğimde pijamalarıma baktım sonra kapıya baktım sonra tekrarsan pijamalarıma baktım neyse ya bir şey olmaz herhalde sadece rezil olucam o kadar.Kapıyı açtığımda onu beklemiyordum onun burda ne işi var ki ?

Beni Bırakma.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin