Di jyp hightschool~
Bambam dan wendy ialah pasangan kekasih di sekolah itu tetapi ade je yng jelez kt diorang tu. Tengah diorang dok mkn kt kantin ade orang yng datang kacau.
Lisa: hi bambam oppa*mengedik+peluk leher bambam*
Bambam:ehh ape ni lisa. Jngn la mcm ni aku tengah mkn kan kau tk nampak ke!! *marah +jerit*
Lisa:ehh you ni jngn la marah i mcm ni malu tahu tk
Bambam:malu! Pastu kau peluk ii leher aku, kau tk malu la*tolak lisa menjauhi nya*
Lisa:sampai hati you. Ni semua salah kau pompuan*ambik air tuang atas kepala wendy*
Wendy:*terkejut*ape ni lisa saye tk buat ape ii pun kt awak*ckp lemah lembut*
Pak!!! ....satu tamparan melekat kt pipi gebu lisa.
Bambam:ini balasan untuk kau sebb kau kacau life aku and girlfriend aku.
Lisa:sampai hati you*nangis+lari*
Dalm masa yng sama ada seseorang yng sedang memerhatikan mereka. Sampai hati kau bambam. Aku tk pernah pukul wendy asal kau nk pukul lisa. Aku tahu aku pun suke wendy tapi aku jugak suka lisa. Selama ni aku sabar je tengok kau ngan wendy - taeyong. Nampak nya aku kena jugak lepaskan wendy- taeyong dalam hati. Tampa merlengangkan masa teayong pergi mengejar lisa.
Di taman sekolah~
Taeyong:*duduk sebelah lisa*
Lisa:*nangis*
Taeyong:dh ii la tu lisa kau lepaskan je la bambam tu. Biar la dia hidup bahagia ngan wendy tu.
Lisa:*terkejut+lap air mata*ehh taeyong kau buat ape kt sini?
Taeyong:saje nk temankan kau. Nah*hulurkan sapu tangannya+senyum*
Lisa Agak terkejut dengan tindakan taeyong. Mana tk nya sebelum ni taeyong tk pernah layan dia baik camni. Lisa senyum dan mengambil sapu tangan yng diberi taeyong.
Lisa:gomawo taeyong-ah
Taeyong:cheonma. Kau dengar tk ape yng aku ckp tadi?
Lisa:ye saye dengar tapi saye masih sayangkan bambam
Taeyong:dari pade kau pilih dia lebih baik kau pilih aku. Dh la bye aku nk masuk kelas ni. Annyeong*senyum+lambaian tangan kt lisa*
Lisa:*balas lambaian dan senyuman taeyong*
Lisa duduk di situ sampai habis rehat. Sambil tu kata ii taeyong tadi meliar di pikirannya. Haih lisa nampaknya kau kena la lepaskan bambam - lisa. Lisa mengorak langkah untuk masuk ke kelasnye. Apabila sudah sampai dia terus pergi kearah wendy dan bambam.
Lisa:*hulur tangan mcm nk salam*aku mintak maaf pasal tadi. Lepas ni aku janji yng aku tk kan lagi kacau korang.
Wendy:*menerima huluran*baikla saye maafkan awak.
Bambam:hmm aku pun nk mintak maaf sebb tersepak kau.
Lisa:tk pe memang salah aku pun.
Skip waktu balik~
Bambam dan wendy balik sekali sebb wendy ni sebenarnya maid peribadi bambam. Sebb tu la diorang boleh couple. Wendy mengambil keputusan untuk tunggu bambam di depan pintu sekolah manakala bambam pergi library untuk memulangkan buku yng dia pinjam. Tiba ii bottle air wendy terjatuh di tengah ii jalan raya. Tanpa melihat kiri dan kanan wendy terus pergi mengambil bottle airnya. Tiba ii...
Pon.......!!!!!!!!!!! Kedebuk!!!
Bersambung....
Kornag rase ape erk akan terjadi kt wendy. Nntikan cha 2.
-please vote, coments and follow me-
.Kamsahamida. Abaikan typo. Muahaha cikit.
(Bamina)
YOU ARE READING
my stupid maid(bamina)
Romancearh macam mane aku nk cari maid yng Bagus erk ish susah la zaman sekarang ni-bambam kalau nk tau selanjutnya bace la cite ni. -jangan lupe vote, coments and follow me- abaikan typo 😂