5

85 6 35
                                    

28.12.2017.

Hei , acum cateva minute am venit de afara , haideti aa va povestesc .

Bun deci , am iesit in parcul de peste strada , asteptam o prietena pentru a merge la mall , de plictiseala , mi-am scos din buzunar pachetul de tigari si am aprins o tigara (da da stiu m-am apucat de fumat , v-am zis ca s-au schimbat multe de cand nu am mai scris in caete)

In parc intra un grup de baieti , printre care era si vechiul meu prieten PaulMarius19 (va fost dor de el ?)Mda si tu erai acolo . Ai inceput sa te holbezi la mine in timp ce eu fumam , apoi var-tu te-a intrebat

,,-La ce te uiti frate ?''

,,-Uita-te la fata aia. (Si arati spre mine , eu aveam castile in urechi dar nu aveam muzica pornita fiindca am vrut sa aud ce vorbiti)

,,-Maaaama ce buna e '' (mai taci ca ma flatezi)

,,-Stiuu , ce n-as da sa o bag la mine in pat ''

,,-Despre cine vorbiti ?'' (Intreaba PaulMarius19)

,,-Despre fata aia '' (spui tu)

,,-Fata care fumeaza ?''

,,-Da''

,,-Hei Melisa !! '' (ma saluta PaulMarius19 )

Eu-Buna paul

,,-Psst o cunosti ?'' (Intrebi tu)

,,-Da ma o cunosc este in scoala cu noi uitucule , imi este buna prietena ''

,,-E buna rau '' (spune var-tu)

,,-Da si e virgina ! (Data viitoare sa taci in mortii mati PaulMarius19)

,,-Sa mori tu ca e virgina '' (spui tu)

,,-Da ma nu a avut in viata ei un iubit '' (deci jur ca te bat (gand))

,,-Tu nu vezi cum arata ? Este imposibil sa nu afi avut iubit '' (spune var-tu)

,,-Dar e adevarat ''

Atunci a venit prietena mea , mi-am stins tigara si am plecat cu ea la mall .

Ce parere aveti despre intamplarea mea ?

CrushUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum