Powiem wam krótko coś o tej dwóje przyjaciół , poznali się oni na dyskotece szkolnej po pasowaniu uczniów na gimnazjalistów . Na dyskotece ona tańczyła obok niego i gdy nagle każdy zaczął tańczyć w dwójkach to oni zostali bez pary wtedy on poprosił ja do tańca i to taka króciutka historyjkę poznania się . Potem się znienawidzili dokuczali sobie co niemiara aż do pewnego razu kiedy na lekcji bezpieczeństwa wszystkie 1 klasy gimnazjum zeszły się do jednego pomieszczenia jeśli nie wspominałam byli oni w oddzielnych klasach . No mówiąc dalej na tej lekcji o bezpieczeństwie którą prowadzili ratownicy i strażacy znowu sobie dokuczali aż nagle nastąpił taki moment kiedy oboje przez 2 minuty patrzyli sobie prosto w oczy bez żadnego słowa wtedy dziewczyna się w nim zakochała , zupełnie tego nie planując . Długo myślała nad rozwiązaniem tego problemu ale nic nie mogła na to poradzić serce chciało żeby tak było to się tak stało . Potem w urodziny swojej koleżanki zdobyła jego numer telefonu zupełnie tego nie planując i od tego czasu zaczęła z nim pisać regularnie mieli ze sobą parę kłótni przez jedną wnet chciała się zabić miała już przygotowany nóż i butelkę wyśmienitego wina które wypiła ale dzięki swojej przyjaciółce która ja bardzo wspierała nie popełniła tego haniebnego czynu . Potem gdy pojechała z jego klasa i kilkoma innymi na wycieczkę za granicę poznała go bardziej i on ją i od tego czasu zaczęli się ze sobą bardzo przyjaźnić . Gdy wrócili do domu to w szkole na prawie każdej przerwie ze sobą rozmawiali ta przyjaźń rozwijała się bardzo szybko bo oboje choć różnili się bardzo charakterem co opowiem wam o tym w następnej części to chyba oczywiste że przeciwieństwa się przyciągają to przez miłość dziewczyny do chłopaka poznali się i zaprzyjaźnili .
YOU ARE READING
Zmiana
Teen FictionKsiążka jeśli ją tak można nazwać opowiada o dwojgu przyjaciół którzy się zmienili i rozdzielili, jeśli jesteście ciekawi co się tam działo to zachęcam do zobaczenia dalej działy się tam rzeczy które się nawet filozofom nie śniły . Działo się...