Bölüm 3

30 4 5
                                    

Mert'ten

Annemin o son söylediği sözler kalbimi acıtmıştı.O an bir anlık bile olsa ölmek istedim.O anlık babamı hatırladım.hiç görmedim.Ama belki o da benim gibi hissetmiştir elbet bir gün.çok korktum.Ama cesaretimi yendim.Ertesi gün taburcu oldum.Ve annemle hiç konuşmuyorduk.Yetimhane yazan bir yere geldik.Annem ağlıyordu.Ama burda haklıyım.Hem ağlıyor,hemde beni yetim haneye veriyor.Ah ah bu büyükleri hiç anlamıyorum.Neyse konumuza dönelim.Nasıl yaparsa beni yetimhaneye verir.Ben onun Öz çocuğuyum.Yaramazlık yapmak herkesin hakkı.Bana katılanlar yoruma yazsın lütfen.Neyse o an kalbim çok fazla atmaya başladı.Artık onla bir ritim tuttum.Annem içeride biriyle konuşuyordu.Bende içeriyi geziyordum.Anons edilmemle hemen geldim.elime yastık,ayıcık ve örtü verdiler.herkesin bir odası vardı.Burası bir şeyi andırıyor.Heh buldum HAPISHANE.çok kötüydü herkes bana ölümcül bakışlarını yolluyordu.İlk kez böyle bir yere gelmiştim.Veya ben hatırlamıyorum.İşte kardeşimi tam olarak burdan alcaz yani alcak.beni içeriye geçirip yemek ve su koydular.İyide anladık hapishane de ne alaka çocuklar var,birde yetimhane çok komik!

Sinem'den

Çok ağlamıştım tam o gece o sözleri eşime de söyledim.Ama sonuç bu.Onu acaba tekrar alsam mı?diye düşünmedim değil elbet.Tam 10 yıl geçti.Şu an 15 yaşında.Acaba biri almış mıdır?Bir sesle arkamı döndüm.Evet bu onun kardeşi.En azından Özge (medyada)mert gibi şımarık,Söz dinlemeyen bir çocuk değildi.Özge ise 13 yaşında çok güzel bir kızdı.Mert lise çağına gelmiş.Artık onu almam lazım.

Bu çok zor olucak 10 sene oldu tam tamına 10!

Merhaba okuyucularım.lütfen beğenin.Çok uğraşıyorum.Bu bölüm 5 beğeni en fazla 5 beğeni alırsa yine bölüm yollayacağım.

Kaybolan ÇocukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin