"Kaybolma"

26 4 5
                                    

Bir cuma gününde mert ve sinem hanım her zamanki gibi parktalardı.cuma günü hep parka giderlerdi.mert oyun oynuyordu.sinem hanımda banka oturdu ve birileriyle dertleşmeye başladı.Mert bir anda bir köpek gördü sahibide vardı.sahibi;
-çok mu beğendin?
-Evet!
-ben bu köpeğe sahip arıyorum.istersen senin olabilir ama düzgün bakmak şartıyla.
-ama annem...aman boşver kızmaz köpeği ona göstermem.
-peki al eline ama dikkat et kedi görmesin seni sürükler.
-tamam!
Mert teşekkür ederek gitti.Annesi görürse sokağa bırakırdı.o zaman kaçmalıydı.hemen sahilin önüne geldi ve başka çocukmuş gibi kaptişonunu kapatıp yürümeye başladı.
*
*
*
Sinem hanım'dan

Mert yine nereye gitti acaba "MERTTT NERDESIN OĞLUM!!!"yine nerde bu çocuk bu aralar çok sinirlendiriyor beni.sahilde yürüyen kaptişonlu bi çocuk var ama köpeği var bu Mert değildir heralde.polisi aramam lazım bulamıyorum.ağlayarak 155'i aradım ve kısa 5 yaşında birçocuğun kaybolduğunu söyledim.bulacaklarını ve bulurlarsa beni arayacaklarını söylediler.off Mert nerdesin?.elimin tersi ile gözyaşlarımı sildim.yşne aradım ama parkta gören yok.
Mert'i bulursam kızmam lazım.
Nasıl kaybolur bu küçücük alanda.buldum...Mert köpekleri hiç kaçırmaz hemen sevmeye başlar o kaptilşonlu çocuğa soriyim.dedim ve oraya gittim.çocuk yoktu.

Arkadaşlar yeni bölüm eğer vote ve yorum gelirse yapıcam.eğer vote ve yorum gelirse 1 haftada 3 yazmayı düşünüyorum.ama bunuda yorumlara yazarsanız sevinirim.görüşmek üzere.

Kaybolan ÇocukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin