"Kaybettin işte Baekhyun. Daha fazla uzatma ve şu soktuğumunun numarasını telefonuna tuşla." Sehun mal mal sırıtarak telefonumu işaret ettiğinde gözlerimi devirerek münasip yerlerimden salladığım numarayı telefona tuşladım. Telefonun kullanıldığına dair çalma sesleri gelince hoparlöre aldım ve masanın üzerine bıraktım. "Alo? Kimsin?" Aşırı havalı bir ses kulaklarımı doldururken hafifçe öksürdüm. Başlıyorduk... "Şey, merhaba? Immm.. Olaya nasıl girsem bilemiyorum." Aradığım numaradaki adamın öflediğini duydum. "Hangi kafasını siktiğim bana yine şaka yapıyor?" Junmyeon 'hadi bee' dermişcesine bir hareket yapınca söylemem gereken sözü söyleyip telefonu adamın suratına kapattım. "Sana iki seneden fazladır platonik aşığım. Beni düzmeni istiyorum." Yüzüm direkt olarak kızarırken diğerleri kahkalar ile gülmekteydi. Çok komikti. "Adam gayse seni arar. Bulursada bir güzel düzer. Sonrası evli mutlu çocuklu." Jongin malca bir espri patlatıp, tam durağanlaşmış özürlülerin tekrardan gülmesini sağlamıştı. Gözlerimi devirip ayağa kalktım. "Size iyi eğlenceler. Sürtükler."
---
pcyeol:
Hey!
Beni dün gece arayan sendin değil mi?bunnybaek:
Ne?pcyeol:
Diyorum ki:
Beni arayan senin numaran mıydı?bunnybaek:
Sen kimsin?pcyeol:
Belki daha açıklayıcı olursam hatırlarsın huh?bunnybaek:
Bu yaptığın beni rahatsız etmeye girer biliyorsun değil mi?
Ne söyleyeceksen çabuk söyle.pcyeol:
Ben, 'Sana iki seneden fazladır platonik aşığım. Beni düzmeni istiyorum.' dediğin kişiyim.
Tanıdık geldi mi biraz?bunnybaek:
Siktir ordan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Random Number • Chanbaek
FanfictionBaekhyun'un şaka yapmak için aradığı rastgele numaranın, babasının en yakın arkadaşının çocuğuna ait olduğunu öğrendikten sonraki tepkisi ne olacaktı? --- Bu bir bxb hikayesidir.