Chapter 12

88 4 0
                                    

Begin het liedje te spelen als je deze emotie ziet " 😢"

Veel plezier met lezen.

(Yeona POV)

Ik wordt wakker op de keukenvloer. Overal pijn. Ik voel aan mijn hoofd. Ik voel allemaal bloed. Ik gebruik al mijn  spierkracht en energie om op te staan. Als ik eindelijk ben opgestaan, kijk ik in het rond. Ik zie bloed en het schaaltje van de soep en de soep zelf op de grond. Maar ik zie geen Vanessa. Opgelucht haal ik adem. Ik besluit dat ik eerst maar ga douchen. Ik loop met al mijn energie naar boven. Ik stap me kamer in en zie dat alles daar over hoop ligt. Ik zucht en probeer alle gebroken spullen in de prullenbak totdat ik bij de kast iets zie liggen.

                         😢

Het is de foto van me vader, me moeder en mij. Het is gebroken. Ik kijk naar de foto. We zien er daar allemaal zo gelukkig uit. Ik wou dat die tijden er nog waren. Ik voel een traan over mijn wang glijden. Ik leg de foto neer en loop naar de douche. Ik kleed me uit en kijk in de spiegel. Overal blauwe plekken, littekens, bloed. Ik zucht en ga douchen.

Waarom kan mijn leven niet een keer normaal zijn? Waarom kan ik niet gewoon niet normaal zijn? Niemand mag mij. Ik heb geen vrienden. Ik ben lelijk. Ik ben een loser.

Ik stap de douche uit en kleed me aan. Ik ruim alle rotzooi in me kamer op en leg de foto weer terug in de kast. Ik loop naar beneden en begin het daar ook op te ruimen. Ik ben net klaar als ik het geluid van een auto op onze oprit hoor. Ik kijk naar buiten en zie daar me vaders auto. Ik loop naar de deur en doe het open. Me vader stapt naar binnen.

Hij begint te praten.

"Hey Yeona, ik heb je zo-"

Ik onderbreek hem en zeg:

"Pap, ik moet met je praten."

A/N
Hey guys hoe gaat het met jullie? Ik hoop dat jullie deze chapter leuk vonden.

Vraag van de chapter/ vraag van schrijver:

Wat vonden jullie van dat met het muziekje.

Laat je reactie achter in de comments.

Alvast gelukkig nieuwjaar.

XOXO Jamlessfrancisca

Sunlight In The Dark | Jung HoseokWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu