Kas bus kai mirsime?
Aš esu tikinti tai Turečiau galvoti, kad iškeliausime į dangų ar kažkas panašaus. Nu , bet logškai pagalvojus tai neįmanoma.
Koks jausmas Mirti ? Ar skauda? Tu miršti ir kas tada? Tampi vaiduokliu ir gyveni sau toliau?
Aš asmeniškai belekai bijau mirties. Aš dažnai apie tai susimastau ir vos ne pradedu verkti. Taip aš labai didelė žliumbikė. Bet nesvarbu. Turiu draugę, tiksliau turėjau draugę. Ji sirgo vėžiu. Ilgai tikėjausi , kad ji pasveiks. Nenorėjau tikėti, kad ji mirs. Galvojau, kad ji tuoj pasveiks ir viskas bus kaip ankščiau. Mes nebuvome pačios geriausios draugės, bet nuo devynerių praleisdavau kiekvieną vasarą su ja. Aš neįsivaizduoju kaip jaučiasi jos brolis.Kai man paskė, kad ji mirė. Aš nepatikėjau, toliau dariau ką darius. Ir net nepastebėjau kaip pradėjau verkti. Aš supratau, kad ji mirė. Aš ilgai negalėjau susitaikyti su tuo. Ir dabar tai rašydama vos ne verkiu.
Ir aš tikrai apgailėtina, nes neišdrįsau nueiti į jos laidotuves. Aš neįsivaizduoju kaip jaučiasi žmonės praradę kažką dar artimesnio. Mamą ar tėtį.
Aš tikrai nenoriu mirti. Ir nenoriu , kad mirtu kažkas ką aš pažystu. Ir iš vis nenoriu, kad žmonės mirtų per anksti. Nekenčiu kai kažkas miršta. 10-ties praradau močiutę, o senelio nesu mačiusi. Mirė kai mano tėčiuj buvo 18 .
YOU ARE READING
Klausimai be atsakymų
RandomMan dažnai kyla daug klausimų, kai kurie būna visai logiški o kiti nė velnio. Čia kelsiu klausimus ir bandysiu ieškoti atsakymų.