heh

9 0 0
                                    

Sušikau savo gyvenimą. Tėvai mane užmuš.  Aš niekam tikes vaikas. Aš,  net ne vaikas. Belekai šiandien nesiseka. Styga iš gitaros pabėgo:)))
Ne juokauju. Anglų projektą darau su pačiu nekenčiamiausiu(o dv koks ilgas žodis) žmogumi. Manau pradedu jį mėgti. Jis nėra toks šūdžius kai bendrauji su juo labiau, nemoku paaiškinti, bet manau labiau pabendravus sutartumėme. Jau dabar suprantu kadėl jis elgiasi taip šlykščiai mokykloje. Jis nori pritapti, nebūti pastumdelis kokiu kažkada buvo iki tol kol užaugo ir išgražėjo:), bei išmandrėjo. Dabar jis susipykes su visa klase ir visi jo kažkodėl labai nekenčia. Bendrauja pagrinde tik su manimi ir tai tik dėl projekto.

Humm kas dar?  Padariau labai blogą dalyką kurio žinot niekam nereikia. Bet vos ne visa mokykla jau žino. Nes mano draugas nemoka saugoti paslapčių.

Mano klasiokės dabar verkia , kad bernai jas palieka, o aš juokiuosi,  nes vakar susituokiau su savo bff. Ant bairio aišku. Jo sesė norėjo spektaklio. O ką?Heh idk bet mano bff bernas. Vienintelė mergos su kuriomis sutariu yra  draugės iš vaikystės. Ir dabar jų likę labai nedaug. Labai jas myliu .  Su kitom tai mušuosi.;)   Esu gavus melynę nuo savo draugo mergos. Nedidelė aišku. Nu gerai ,net nebuvo melynės,bet man skaudėjo.Stengiuosi nebebendrauti su tokiais žmoniem kurie yra labai pavydus. Truputį pavydo-miela, bet kai tu trankai kitą mergą ,nes ji kalba su tavo vaikinu-nesveika. 

Iš lt rašinio gavau 10. Pasigyriau.
Mėgstu lietuvių, ir prancūzų, nes jos man sekasi. Neviskas man sekas. Įpač matematika. Ji nesiseka labai. 

Taip nenoriu ryt į mokyklą. Nepadariau N.D matematikos. Nesupratau. Gal yra čia žmonių mokančių matematika?  Ne?  Gerai, nieko tokio apsesiu.
Pas mus mokykloje gripas, puse mokytojų nėr- serga. Tai va šiandien 4 pamokos buvo:)  tikiuosi ryt nebus matematikos, svajone lik sveika. Ta mokytoja kažkokia nemirtinga, per tris metus nei karto nesirgo.

Noriu valgyt neesmė, kad dabar 12: 33 vistiek noriu. Šiandien valgiau keksiuką, jo ir noriu . Tai ką einu ieškoti keksiukų. Sėkmės man

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Jan 22, 2018 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Klausimai be atsakymųTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang