Adsız Bölüm 2

20 6 0
                                    

Alarmın çalan sesine uyandı, Deniz. Doğruca mutfağa gidip, filtre kahve makinesinin tuşuna bastı. Sırtını tezgaha dayadı, lavabonun üzerindeki pencereden dışarı doğru baktı. Koşuşturan insanları gördü, sabahın 07:00'siydi ve herkes işe, okula, eve yetişmeye çalışıyordu. Düşündü, ne kadar çok insan vardı bu koca şehirde... Her insan da başka bir hikayeydi, peki Uğur Aksoy'un hikayesini sonlandıran ve hayatına Deniz Kaya olarak devam etmesini zorlayan olay neydi? Kim yapmıştı? İşte bu soruların cevabını istiyordu, Deniz. Bunun için de her şeyin sona erdiği yere, 18 yaşından sonra bir gün dahi uğramadığı yere geri dönme vakti gelmişti. Uğur Aksoy'un hikayesi bitmişti, ama bir final yapılmamıştı. Artık bu hikayenin finalini yapmanın zamanıydı.   

Kısa bir süre sonra, kahve makinesinin alarmı öttü. Kimilerine göre rahatsız edici bir tınısı olabilirdi bu elbette, ama Deniz gibi bir kahve bağımlısı için rahatlatan ve mutluluk veren bir sesti. Büyükçe bir bardağa, neredeyse tamamına yakın olacak şekilde kahvesini döktü. Salonundaki siyah L koltuğa oturup, bir sigara yaktı. Şöyle bir etrafı süzdü, 9 yıl önce yaşanan o kara geceden sonra, burada yaşamaya başlamıştı. Benimsemişti bu evi, bir yuva olmuştu onun için adeta. Neredeyse hayatı boyunca yaşadığı ilkler, bu evde gerçekleşmişti. Belki de sonsuza dek, uğramayacaktı bu eve, bilmiyordu. Yarım kalan hikayeyi tamamlayabilecek miydi? Yoksa yeni başladığı bu hikaye de yarım mı kalacaktı. 

İstanbul'da yaşıyordu, o geceden sonra nasıl olduğunu dahi anlayamadan burada bulmuştu kendini. Şimdi ise, belki intikam için, belki de yanlış anlaşılmaları düzeltebilmek için, herkesin onu ölü bildiği şehre geri dönüyordu, Ferele'ye. Bilinmez bir yolda yürümüştü, dile kolay tam 9 yıl...Elbette bu yolda, birçok kez iniş çıkış yaşadı, ancak onun yorulduğunda sırtını dayadığı biri vardı. 9 yıl önce yaşanan talihsiz geceden itibaren, en büyük destekçisi olmuştu Simge Karagöz... Ne kadın ama! 18 yıllık ömründe hiç görmediği bir kadın, ona yeni bir hayat vermişti. Şimdi de, Deniz'e, alacağı intikam için en büyük desteği, yine o veriyordu.


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 29, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Geri DönüşümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin