Gerçek mi Cesaret mi?_Ilk Opucuk_

1.7K 42 7
                                    

Slm arkadaslar ilk hikayemle sizinleyim.Umarim begenirsiniz...

Cama vuran gunes isigiyla gozlerimi kistim.Çantamdan cikardigim gunes gozlugumu takarak camdaki yansimama baktim.-Oldum olasi gozluku halimi daha cok sevmisimdir.-Telefonumu cekip mal mal dil cikartarak selfieler cektim.Babamin neseli sesiyle malliklarima ara verdim:

-Iste geldiiiik!Sagdaki pembe ev Serkan amcanizin.

Babamin soyledigi eve bakmamizla yanimda oturan kardesim Can'la ayni anda "Wow "diyerek hayranligimizi belli ettik.Karsimizda koca pembe bir villa duruyordu.Bu halimize bir kahkahayla tepki veren annem:

-Fazla alismasaniz iyi edersiniz.Yarin sabah dönuyoruz cocuklar,diyerek bizi uyardi.

Zile bastigimizda orta yasli bir kadin kapiyi acti ve merakla bizi suzdu.Kadin bize biz kadina merakla bakarken Sevim teyzenin kahkahasi sessiz bakismalarimiza son verdi:

-Aysel ne o oyle okuzun trene baktigi gibi bakion,misafirlerimizi iceri alsana.Hos geldin Ipekcim,Hos geldin Muratcim,diyerek annemleri tek tek optu.Bize gelince de Can ile ikimizi tek tek suzdu ve :

-Ay siz ne kadar buyumussunuz.Kiz Pelin ne guzel genc kiz olmussun sen oyle,Can da koca adam olmus.Ohoo yaslanmisiz valla biz,diyerek resmen ikimizi opucuk yagmuruna tuttu.Arkadan gelen Serkan amca da ayni sekilde bizi selamladi ve salona gectik.

Aradan gecen bes senenin hasreti ile annemler iki saattir kahkahayla karisik bir sohbet icerisindeydiler.Bense telefonuma gomulmus iki aydir tatil yaptigimiz Antalya'da cektirdigim fotograflara bakip zaman geciriodum(internet paketini bitirdigimden)Can ise sanki hipnoz olmus gibi televizyonda cars cizgi filmini izliyordu.Bu dört yasindaki cocuklarin televizyonla sorunu da neydi böyle?

Kapinin calmasiyla bikinili fotograflarima bakmayi kestim ve merakla gelen kisiye baktim.

-Ah Ozancim da gelmis ,dedi Sevim teyze.Ozan ...Tabi ya kucukken az mi kumdan kaleler yapmistik onunla.Ozan iceri geldiginde sikilgan bi ifadeyle bizi selamladi.Wsss cocuga bak be tas olmus diye dusunurken Sevim teyzenin yemek cagirisiyla gulumsedim.Yemek her zaman guzeldir.Yemege gecerken hafifce Ozan'in yanindan gectim.Hadi ama ya cocuk benden kisaydi.Napalim sansimiza küsücez artik.

Lezzetli mi lezzetli yemekleri yedikten sonra evin bahçesinde oturmaya basladik.Ben Ozan'i benim icin is isten gecti diyerek arkadaslarim icin keserken o ise telefonuna gomulmus biriyle mesajlasiyordu.Allah'im lutfen sevgilisi olmasin Selinay ile ne de cok yakisirlardi.

Ben Ozan'i kesmeye devam ederken kafasini nihayet telefondan kaldirdi ve ben de hemen basimi cevirdim.

-Anne ben Baranlarla sahilde bulusmaya gidiorum.Size iyi eglenceler ,diyerek tam gidiyordu ki Sevim teyze:

-Pelin'i de alsana oglum o sikilir burada, dedi.Ozan bana dondu ve tam bi okuz gibi soyle dedi:

-Gelcen mi?

Bu öküzlügünü takmadan "Olur"diye cevapladim onu.

Sahile dogru giderken hic konusmadik.Sahile geldigimizde:

-Iste oradalar , diyerek alti yedi kisilik grubu gosterdi .Sanki bilerek bir araya getirilmis gibiydiler.Kizlar son derece alimli ve guzel,erkekler de bi o kadar yakisikliydi.Fakat kizlarda mavi gozlu ve sarisin olan adi tahminen Asli olan ve erkeklerde de son derece meteor olan arkadasimiz Baran grubun en ilgi cekicileriydi.

Ozan beni gruptakilerle tanistirdi ve koyu bir sohbet basladi.

-Hadi bir seyler yapalim,dedi Cenk.

Evet evet diyerek onu destekledi digerleri.

-Gercek mi cesaret mi oynayaliiiiiim!!! diyerek kulaklarimizi patlatmak istercesine bagirdi Asli.Ve boylece o nefret ettigim oyuna basladik.Tabi ben o arada Baran'i bir guzel kesiyodum.

-Gercek mi cesaret mi ?diye sordu Azra Baran'a .Gercek diyen barani pur dikkat izlemeye basladim (gerci hep oyle izliodum ama neyse)

-Nasil kizlardan hoslanirsin?

-Cesaretli ve seksi ,diye Baran cevap verdiginde icimden bir ibrahim tatlises türküsü tutturdum.Ben kim cesaretli ve seksi olamak kim?

Oyun boyle sürerken sise ben ve Asli arasinda kaldi ve Asli sordu:

-Gercek mi cesaret mi ?

-Gercek (dedigim gibi cesaretli degilim)

-Ilk opusmen kiminleydi?

-Ben hic opusmedim ki.

Bunu dememle pörtlemis gozler etrafimi sardi.Daha sonra birkac kisi kibarlik yapip kendini tutmaya calisirken digerleri (Baran dahil)kahkahalarla gulmeye basladilar.Bense tepeden tirnaga kipkirmizi olmustum.

-Birileri iyi kiz galiba

-Masum kiz

-Senin sutunu icmen gerekmio mu ya,diye benimle dalga gecerlerken Ozan:

-Tamam abi hadi devam edelim ,diyerek beni kurtardi.

Saat on ikiye gelirken oyuna hala devam ediyorduk ve cesaret diyen Asli su an Baran ile opusuyordu.

-Tamam bir dakika doldu ,dedi Anil ve Asli ile Baran nefes nefese ayrildilar.Bunlar benim icin fazlaydi.Daha on bes yasinaydik ve resmen tum aksam boyunca canli opusme sahneleri izlemistim.Fakat icimdeki ic ses bugünlük olsun biraz cesaretli olmam gerektigini soyluyordu.

Sise dondu ve Baran ile benim aramda kaldi.Baran piskin piskin siritti ve söyle dedi:

-Soyle bakalim iyi kiz gercek mi cesaret mi?

Derin bir nefes aldim ve kendimden emin bir sekilde:

-Cesaret ,dedim. Etraftan hafif kikirdamalar ve "wow" diye nidalar yükseldi.

-O zaman iyi kiz biraz yaramazlik yapip ilk öpücügünü yoldan geçen ilk kisiye ver bakalim, demesiyle basimdan asagi sanki kaynar sular döküldü.Ilk öpücük önemliydi.Bu sekilde verilmemeliydi .Hafif titreyerek ayaga kalktim ve kucuk adimlarla yola dogru yürüdüm ve yol kenarinda beklemeye basladim.Ve benim yaslarimda bi cocugun bana dogru geldigini gordum.Arkadan Asli'nin cirlak sesini duydum:

-Wow ne kadar da ballisin cocuk resmen tassss!!!

Tas olup olmamasi umrumda degildi.Tamam belki biraz umrumdaydi ama bu ilk öpücüktü .Asik oldugum adamin olmasi gerekirdi.

Yine kucuk adimlarla cocuga dogru yürümeye basladim.Icimdense "Zaten cocugu bir daha gormiceksin.Sorun yok Bunu unutacaksin"diyerek kendimi avutuyordum.Cocukla aramizda az bir mesafe kalmisti ki cocuk beni fark etti ve tek kasini kaldirarak bana bakti. Tamam Asli hakliydi cocuk resmen tasssti.Titrek ellerimle cocugun basini tuttum ve boyunun benden uzun olmasi nedeniyle parmak uçlarimda yükseler dudaklarima dudaklarini yapistirdim.Saskinlikla hareketsiz kalan dudaklari cok yumusakti.Tam geri cekiliyodum ki beni belimden cekip kendine yasladi ve beni o öpmeye basladi .Kasli kollarini zorlukla kendimden ayirdim ve Ozanlarin evine kosmaya basladim.

" Sorun yok Pelin o çocugu bir daha hiç gormeyeceksin" diye kendime fisildadim.
Ama bir seyi unutmustum.Kader denen sey bizi bir araya getirebilirdi...
Oy ve yorumlarinizi bekliyorum cok cok optum...

Îlk ÖpücükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin