TFIOS FACİASI

946 42 35
                                    

İlk öpücüğümü çalan ve sadece bir gün tanıdığım -öpüştüğümüz günü saymazsak- acayip yakışıklı bir çocuktan içinde bir takma isim -bu fazla samimiyet göstergesidir- bulunan bir günaydin mesajı aldıktan sonra nasıl güne başlamamı beklersiniz?AŞIRI DERECEDE MUTLU!!!Hatta öyle mutluydum ki servisteki herkese pişmiş kelle gibi sırıttım.Burak'ın yanına oturduğumda bana aşırı derecede sinirli bir şekilde bakan Nesrin'i gördüm .Gözlerimi hemen o delici ela gözlerinden kaçırdım .Harika nir günaydın mesajıyla başlayan bu günü mahvetmesine izin vermeyecektim.Burak ile cumartesi günkü parti hakkında sohbet ettik.Ayaz'ın evi okula çok yakın olduğundan okula yürüyerek gidiyordu.Bunun için serviste genelde ben,Nesrin ve Burak takılırdık ama artık işler değişmişti ve şu an Nesrin okulun en popüler kızı Sude'nin kanlkası Eda ile yan yana oturuyordu.

"Nesrin ile aranızda ne var ?"

Burak'ın sorduğu soruyla  Eda ve Nesrin'in koyu sohbetini izlemeyi bırakıp Burak'a döndüm.

"Dünkü tartışmamızdan her şeyi anladığınızı düşünüyordum."

"Tamam ,biraz anladık.Ama Nesri ne yaptı da sen ona sürtük dedin onu anlamadık."

"Bak,bu konuyu boşverelim olur mu?"

"Pelin konu ne bilmiyorum ama sen her zaman Nesrim'i alttan alan ytaraf oldun.Bilirsin Nesrin çabuk sinirlenen ve kinci bir kızdır.Neden her zaman yaptığın gibi alttan almayı denemiyorsun?"

"Belki de artık sürekli onu affedip, hatalarını görmezden gelmekten sıkılmışımdır."

Otobüsün durmasıyla kendimi dışarı atmam bir olmuştu.Neden herkes benden ilk hamlaeyi bekliyordu ki?Benim de biraz tribe ihtiyacım vardı.

Sınıfa girip sırama yerleştim ve kitap okumaya başladım.

"Aynı Yıldızın Altında"

İrkilerek kafamı kitaptan kaldırdım ve bu halime gülen Gökhan'a baktım.Biraz düşündükten sonra kitabtan bahsettiğini anladım .

"The Faults In Our Star orjinal adı ve bu beşinci okuyuşum falan "

"Hmmm...Asla bir kitabı birden fazla okumam.Ama ilgimi çekti okuyabilirim."

"Emin ol pişman olmayacaksın.Hatta bu hafta filmi vizyona girdi."

"Kitabı beş kere okuduğuna göre filmine de gidersin"

"Bilmiyorum...Sinemaya yalnız gitmeyi sevmem ve Burak ve Ayaz'ın da benimle geleceğini sanmam."

Nesrin ile küs olmasaydık sinemaya birlikte gider ve eminim çok eğlenirdilk.Çünkü ona da -kitap okumaktan nefret eder-zorla kitabı okutmuştum ve ilk defa bir kitaba güzel demişti.

"Bana çıkma mı tekllif ediyorsun?"

Düşüncelerimden Gökhan'ın sorusuyla sıyrıldım ve inanamayan gözlerle ona baktım.

"Ne? Hayır.Yani ben sana niye çıkma teklif ediyim ?Ne saçmalıyorsun sen ya?"

Bu ani çıkışıma tapılası bir kahkahayla cevap verdi ve konuşmaya ukalaca konuşmaya başladı.

"Yanında bu kadar yakışıklı bir çocuk varken sinemaya gidecek arkadaşın olmadığını söylüyorsun.Bundan ne çıkarmamı bekliyorsun?"

"Bir, o kadar da yakışıklı değilsin (yalan) .İki,böyle mükemmel bir fiime asla senin gibi bir ayaklı egoyla gitmek istemem (Bu da yalan).Üç,senin gibi biriyle çıkacağıma evde kalırım daha iyi (Yalanın ta kendisi)"

Kaşları havaya kalkmış nir Gökhan'a bakmayı keserek arkadaki cırtlak kahkahaların sahiplerıne gözümü çevirdim.Sude ,Eda ve Nesrin Gökhan'a bakarak ilgi çekmek adına cırtlak kahkalar atıyorlardı.En sonunda Gökhan da arkasına dönerek baktığım yere baktı ve pişmiş kelle gibi sırıtarak bana döndü.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 26, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Îlk ÖpücükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin