Yaramaz Küçük Kiz

863 35 5
                                    

#Elcinaydiin
#UykucuYazar
Bu bölüm size .Ilk üç yoruma ithaf hala geçerli.Iyi okumalar...

Înanamiyordum.Gerçekten inanamiyordum. O su an karsimda kendini yeni sinifina mi tanitiyordu?OMG!Cidden OMG!(ZeynepSey'e selamlar)

O kendine oturacak bir sira ararken ben de içimden "Kader" sarkisini söyleyip efkarlaniyordum.O sirada bir seyi fark etmemle basimdan asagi sicak su dökülmesi bir oldu.Tek bos sira benim yanimdi.Hepsi Nesrin yüzündendi ,onunla küs olup kavga etmeseydik onunla oturuyor olucaktim.Sempatik ve asiri tatli bir gülümseme ile yanima geldigini görünce düsuncelerimden arindim ve basimi kitaba çevirdim.

Zilin çalmasiyla direkt tuvalete kostum.Bütün ders boyunca gözlerimi kitaptan ayirmamistim.Bir kaç kez sanki bana bakmisti ama kimi kandiriyorum?Eminim hepsini kafamda canlandirmistim.

-------------------------------------

Ogle arasi oldugunu anlatan zille derin bir nefes aldim.Dört ders boyunca kafami kitaptan kaldirmamistim.Neyse ki o da benimle bir dieloga geçmeye çalismamisti.Tenefüslerde ise sürekli tuvaletteydim.Ve zil çaldiginda sinifa döndügümde de etrafi kendini kaybetmis abaza ergen kizlarla kapli oldugundan göz göze gelmemistik.Belki de hatirlamiyordu.Belki de onun için o kadar önemli degildi bu öpücük ve çoktan unutmustu...

Nesrin'e gelirsek,sürekli kahkaha atip durmus ve kendini çok egleniyomus gibi göstermisti.Ne bekliyordum ki?Nesrin'di bu.Tam bir drama kraliçesiydi.

Kantindeydim ve elimdeki tepsiyle kendime oturacak yer ariyordum.Her zaman Burak,Ayaz ve Nesrin'le oturdugumuz masaya geçtim.Nesrin'le küs olmamiz Burak ve Ayaz'dan da ayri kalacagim anlamina gelmiyordu.Masaya oturdugumda Nesrin kisa bir bakis atip bakislarini yemege çevirdi.Burak:

-Pepee Pelin de gelmis.Iste simdi tam kadro olduk.O zaman bu senenin ilk ögle yemegini güzel bir espriyle açayim.

Hepimiz bu cümleyle gözlerimizi devirdik.Ayaz:

-Lütfen bize bir iyilik yap ve o geveze çeneni kapat.

Burak'in bu cümleye karsilik trip atar gibi önüne dönmesiyle hepimiz gülümsedik.

Patates kizartmalarimi yerken Burak yine o igrenç esprileri yapmaya devam ediyordu.Ayaz:

-O lanet çeneni s*kmeden kapat hemen.

-Sözlerine dikkat et Ayaz bu küçük kizin üzülmesini istemeyiz.

Nesrin'in bu cümlesine karsilik:

-Evet Ayaz dikkat et sonra birileri dedigin seyi yapmak için çok çaba harciyor,dedim.

-Çabaladigimi de nereden çikardin?Benim gibi "olgun" bir kizi istemeyecek bir erkek taniyor musun?

-Olgun derken sürtük demek istiyorsan evet,taniyorum:Gerçekten adam olan kisiler.

Nesrin derin bir nefes aldi ve:

-Bak ne diyecegim?O**spulugu birak ve eve gidip çizgi film izle Pepeecik,dedi kin dolu sesiyle.

Daha fazla dayanamadim ve aglayarak bana nefretle bakan Nesrin'i ve bizi agzi açik izleyen Burak ve Ayaz'i arkamda birakarak sinifa kostum.Allah'ima sükürler olsun ki sinifta kimse yoktu.Siraya oturdum ve hüngür hüngür aglamaya basladim.

Neden bu kadar üstüme gidiyordu?Hem de ona en ihtiyacim oldugu zamanda.Nasil da kötü bir gündü  bugün.Hem en yakin arkadasimla küstüm hem de onun umrunda bile olmadigim ilk öpücügümü çalan çocukla ayni okulda hatta ayni siniftaydim.

-I, iyi misin?

Beni düsuncelerimden ayiran kalinve endiseli gelen sesle derin bir nefes aldim ve sertçe ona bakarak karsilik verdim:

-Sence?

-Bence kötüsün yani en azindan öyle görünüyorsun.

-Ahhh!Sagol ya.

-Önemli degil.

-Mal misin?

-Sence?

Gerçekten gerizekalinin önde gideniydi.Bana benim sözlerimle karsilik vererek kendini bir sey zannediyordu.Tamam eger cani oyun oynamak istiyorsa oynariz.

-Bence öylesin yani en azindan öyle görünüyorsun.

Verdigim cevapla yüzünü kocaman bir siritis belirdi.

-Kim oyuncagini çaldi küçük kiz?Neden agliyorsun?

-Bana bir daha küçük kiz dersen o çalinan oyuncagi senin bir yerlerine sokarim.

Bir dakika ya.Bu ben miydim?Bu Pepeecik degildi.Onun yaninda kendim gibi hissetmiyordum.Sanki daha özgüvenli ve daha olgundum.Ne de olsa onu öpmüstüm.

Verdigim cevapla büyüyen gözleri yine kocaman bir gülümsemeyle küçüldü.

-Aow!Sanirim biraz yaramaz bir küçük kizimiz var.

Ona ölümcül bakislar attim ve ellerimle oynamaya basladim.

Ölüm sessizligiyle geçen bir iki dakika sonra artik dayanamayacagimi anladim ve sordum:

-Hatirliyor musun?

-Neyi?

Hatirlamiyordu iste.Onu öptügümü hatirlamiyordu.Üzülüp üzülmemem gerektigini bilemiyordum.Bu konuyu hatirlamadigi için bahsinin açilmayacagindan emin olmama sevinsem mi?Yoksa benim onu asla unutmayacagim gerçegi varken onun beni simdiden unutmasina üzülsem mi ?Bilemiyordum.

-Yok bir sey.

-Beni öptügünü mü?

Hatirliyordu.

-Hayir küçük kiz o yaramazligini unutmadim.Yumusak dudaklarinin tadini da...

Söylediklerine karsilik kipkirmizi kesilirken içeriyi Burak'in sesi doldurdu:

-Pepeecik seni çok merak ettik .Nasilsin?Güzel esprilerimle seni eglendiriyim mi?

-Pepeecik mi ?

Bu soru Gökhan'dan gelmisti.

-Evet,yeni çocuk bizim küçük kiza biz böyle sesleniriz.

-S*ktir git Burak.Pelin iyi misin?

Basimla Ayaz'i onayladim ve zilin çalmasiyla hepimiz yerimize geçtik.

Son iki ders oldukça sikici geçmisti.Tabi ders boyunca beni göz ucuyla izleyen Gökhan'i saymazsak...
Arkadaslar lütfen okuyan herkes düsüncesini benimle paylassin ve oyunu eksik etmesin.Çok çok öptüm. ..

Îlk ÖpücükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin