Chtěla bych se předem omluvit za všechny gramatické chyby které se v příběhu objevěj a je to můj první příběh takže se nebudu divit když se vám nebude líbit ale teď k příběhu.
Jack
Probuďil jsem se ze světa snů překvapivě doma nikdo nebyl. Unaveně jsem došel do koupelny udělal si ranní hygienu a pomalu jsem přicházel do kuchyně k lednici. ,,Zase jen chleba s máslem" řekl jsem znuděně sedl jsem si ke stolu a pomalu jedl svou snídani.,,Svačinu mi táta nepřipravil"řekl jsem si v hlavě. Ale když jsem se podíval na hodiny ,,Do prdele příjdu pozdě" zařval jsem.
Vyběhl jsem z domu jen co mi nohy stačily přiběhl jsem ke škole ,ale brána byla zamčená ,,Sakra" zakňučel jsem.
Nějak se mi podařilo se do školy dostat zadním vchodem. Potichu jsem se dostával ke dveřím od třídy. Zaťukal jsem a otevřela mi učitelka s naštvaným obličejem. ,,Jak to že jdeš pozdě !!" zakřičela. ,,Já jsem zaspal " vyhrkl jsem že sebe. Kývla a ukázala ať si si sednout.
Den ubíhal strašně pomalu. Když jsem konečně měl šanci jít domů tak mi zazvonil mobil. ,,Dobrý den chtěl bych vám oznámit že váš otec je mrtvý vaše matka vás poslala bydlet samotného do New Yorku už pro vás posíláme taxík a stěhovací vozy takže si zabalte a co nejdříve na nás čekejte před vchodem " řekl hlas v telefonu brada mi spadla co nejníže mohla a hned jsem běžel domů si zabalit že jsem si ani neuvědomil že mi umřel otec. Když jsem si zabalil tak pak mi to došlo ,,Umřel mi otec" zakňučel jsem.
Svalil jsem se na zem a brečel ,ale pak mi zazvonil telefon. ,,Dobrý den to jsme zase my chtěli jsme vám ještě zdělit že máte málo peněz na zaplacení školy takže do školy chodit nebudete" řekl hlas v telefonu. Trochu mě to uklidnilo ale stále jsem brečel.