Jednoho dne Lia vstala . Dala si snídani a šla za Adrianou . Holky potom šli za Sárou a potom i ta Terezou . Šli parkem a najednou se Lia propadla někam do díry . "Byla to hluboká díra". Nemohla popadnout dech a měla něco s rukou. Holky na ní křičely jestli je v pohodě . Lia ale neodpovídala . Holky šli opatrně za ní. Najednou Tereza Něco zahlédne, byla to Lia . Najednou se Lia probrala . A řekla že to to tu vypadá jako nijaký domov. A také že ano . Holky procházely domem a najednou vidí nijakou starou paní . Paní říkala : Tak už jste tady děvčata , čekám tu na vás. Tereza se udiveně zeptá : od kud nás znáte ??? Stará paní odpoví a zvedne se : vy jste vyvolené .
Vyvolené ?? Výkřikne Lia . Ano , jste vyvolené. Madam a v čem ? Zeptá se Sára . Vy jste pomohli mnoho lidem v nouzi , jste chytré a máte rádi dobrodružství . To ano ale proč jsme tady ? Řekne Adriana . Děvčata, mám pro vás překvapení . A jaké ?? Zeptá se Lia . Pojďte za mnou .
Paní je zavedla do malé místnosti kde byly dveře . Vešli jsme do nich . Byla tam skříň . Paní jí otevřela . Tam byla krabice . Řekla že toto jsou mirákula která jsou pro vyvolené. Terezo , vládkyně země zde je tvé mirákulum , nos ho a opatruj . Sáro , vládkyně vzduchu zde je tvé mirákulum pomůže ti v nouzi . Adriano , vládkyně ohně zde je tvé mirákulum , i když je slunce žhavější než láva , lásku to nepřekoná.
Lio, vládkyně vody , zde je tvé mirákulum , protože jsi nejsilnější a máš skvělou důvěru , volím tě kapitánkou a královnou živlů.
Děvčata tyto murákula si nasaďte a oběví se vám qwami ( kvami ) ten vám poví co máte dělat . Když řeknete určené slovo které vám řekne qwami tak se vám promění oblečení a vlasy a boty atd. Holky poděkovali a odešli .
Byly nadšené a říkaly že se jim to bude hodit.Tento příběh je vymyšlený . Určitě budou další kapitoly tak se těšte.
Já se v příběhu vyskytují jako Lia vládkyně vody a kapitanka.😊😊
ČTEŠ
Živly
AdventureJe to příběh který doopravdy není ale je zajímavý a poučný . Je to o 4 dívkách které pomáhají . Tyto dívky obravdu existují . Tento příběh se vyskituje v New York ale doopravdy jsem tam chtěla napsat - poděbrady , opolany , opolanky - nejsou pravdiv...