Bylo 25.6.2017 Lia se probudila byla u babičky na statku . Šla ven nakrmit zvířata . První Prasata , potom slepice , potom podojila krávu a šla domů . Pomohla babičce uvařit oběd a babička jí řekla že může zavolat kámoškám ať přijedou na oběd . Lia tedy vzala svůj počítač a šla jim zavolat přes skype . Hovor zněl takto : čau holky ! Ahoj Lio !! Holky mám se vás jestli nechcete přijet na oběd k babi a potom by jsme se jeli projet na koni. CO ŘÍKÁTE? Adriana a Sára : My přijedem ! Tereza : no já nevím ? Terezo bude sranda ! Terka : OK !! V 12:30 holky přijeli , dali si oběd . K obědu měli boloňské špagety. Potom šli návrhář zeleninu a ovoce , a odevzdali ji babičce . Potom šli osedlat koně . Lia najednou vykouzlila postroje : Adriana měla červené postroje a sedlo a měla na nich vzor plamenů . Tereza měla zelené postroje a sedlo a na něm měla růže jak rostou. Sára měla šedé sedlo a šedé postroje a na nich měla vzduch . Lia měla modrofialové postroje a sedlo a na nich měla bubliny . Holky koně osedlali a vyrazily . Adriany kůň se jmenuje Tristan, Terezy kůň se jmenuje Blesk , Sáry kůň se jmenuje Casie(kejsi) , Lii kůň se jmenuje IDY. Když jeli holky přes les tak Lia řekla : holky pojďte za mnou , znám to tu! A opravdu to znala . Adriana : to je nádhera ! Lia: jojo !! Idy jedem !! Tristane hijeeee! Caise přidej !! Blesku jedeeem!! Holky dojeli k rybníku a u rybníku byla skála . Lia : ta skála tu nikdy nebila , ale tak co holky koukejte na ten rybník je to mě tajemství . Lia najednou mávla rukou a holky měli plavky . Měli nádherné vzory. Lia: byla jsem ti naposled s Adrianou když jsme ještě neměli živly . Tereza: moment !!! Sára : co je zase?? Tereza : neskusíme to v živlech ? Lia : to je geniální nápad ! Tak jdeme na to !
( todle jsme zapomněla říct : když jsou holky spolu tak řeknou : elements suo)
Všechny: ELEMENTS SUO
Tak jo! To je zase co? Lia: GREGY potrebuju pomoc proč máme na sobě plavky a mirákulum? GREGY:protože jste u tvého živlu a do vody přece potřebujete plavky NE? Adriana : to sice ano ale mi jsme chtěly potom i na tu horu . GREGY : oh....... tam žije Martin . Lia : Martin ? Jako můj bratr?? GREGY : ne je to zlí tvor - je to orel . Ale musíte do vody , protože tam je truhlář a v ni je pohár a když ten pohár rozbijete tak ta moc a on se stratí. Děvčata tedy šla pod vodu Najednou vidí truhlu!:) Lia: koukejte !! Ale je zamčená, co budeme dělat? Adriana : co když to skusim já ? Lio? Lia: ano? Adriana: skusím to ale musíme spojit své síli. OK
Adriana : žhavý dech
Tereza : přírodní kytice
Sára : vzduchové tornádo
Lia : vodní proud
Truhla se otevřela . Najednou rybník byl čistý jeho hladina půl metr - tak jako dříve ,hora tam nebyla a ani zlý Martin !!!
ČTEŠ
Živly
AdventureJe to příběh který doopravdy není ale je zajímavý a poučný . Je to o 4 dívkách které pomáhají . Tyto dívky obravdu existují . Tento příběh se vyskituje v New York ale doopravdy jsem tam chtěla napsat - poděbrady , opolany , opolanky - nejsou pravdiv...