Te-ai trezit din cauza alarmei fiindcă trebuia sa mergi la universitate, asta însemnând ca trebuia sa-i vezi din nou fata minunatului Jungcock.
Te durea capul numai gândindu-te la el. Te-ai ridicat din pat și te-ai dus la baie sa-ti faci rutina.
Așa arătai:
Am coborât jos ca sa mănânc, apoi am sunat şoferul ca sa vina sa mă duca la universitate.
Am intrat în universitate unde l-am văzut pe Jimin cu grupul lui (bts), din care făcea parte și Jungkook.
Am fugit spre el și l-am îmbrățișat el răspunzându-mi imediat când văzut ca sunt eu.
Y/n: Jiminieeeee~
JM: Ahhh~ M-ai speriat pisicuțo!
Y/n: Scuze oppa!
JM: Nu-i nimi- uuuuu dar pe cine avem noi aici *s-a uitat la mn din cap pana în picioare* fă te rog o pirueta pt. telespectatori *am făcut o pirueta* de când Y/n a noastră se îmbracă așa se-
JK: *tuse* *tuse*
Y/n: Jungcock ești ok?
JM: Da!
Y/n: Ah! Aproape am zambit ca am crezut ca a dat boala insfarsit în tine.
Eu trebuie sa plec. Pa băieți *le zâmbesc la toti in afară de Jungkook*Mă duc la dulapul meu și le văd pe Jennie și Seulgi. Le salut si mergem fiecare la clasele noastre.
Din păcate nu am clase cu ele doar cea de dans.
~în clasa~
Prof.: Deci veți face un proiect pt săptămâna viitoare, iar eu voi alege perechile.
Y/n: 'oh shit' (în mintea ta)
Prof.: ...... şi Y/n cu Jungkook! Nu se face nici o excepție și punct!
M-am uitat în direcția lui Jungkook, dar el numai a rânjit.
Y/n: 'WTF!!'
Rrriiiiiinnnnnggggggg!!!!
(S-a sunat)Jungkook se apropie de mn și spune:
JK: Știu ca nu vrei sa faci proiectul cu mn așa ca te las sa-l faci singură.
Y/n: HELL NO! Nu am degând sa-l fac singură!
JK: Te înțeleg perfect și eu as fi vrut sa petrec timp cu mine dacă as fi în locul tău.
Y/n: Serios... *pocker face*
JK: Glumeam*a râs scurt*. Ne vedem la mn mâine la ora 17:00.
Y/n: Aşteapt-. nu am apucat sa termin ce am avut de spus ca a fugit imediat din clasa. UGH!!!!!!
~~~~~~~~~~~~
Deci...cum vi s-a părut? Scurt? Și mie😂
Na va pup♡
Pa
CITEȘTI
[Jungkook ff] My sweet enemy♡
Fanfiction[bts ff / jungkook ff] E primul meu ff, deci nu fiți prea duri cu mine♡ -bts_kookie_army