Neden weeblar kitapta?

590 46 51
                                    


Kitaba gelip kendini weeb olarak göstermeyen ama weeb olanlar fazlalaştı. Kabullenin weeb olduğunuzu, weeb olmaktan kurtulmak zor bir şey değil. Yapmayın abuk subuk hareketler. Yok "yanlış bilion oç geymırım bn", yok "bn fujushiyim snne oç"... Gerçekten normal bir insan olmakta zorlanıyorsanız psikoloğa gidin, kendizi düzeltemiyorsanız sizi düzeltemem.

Hah, bir de mümkünse 12-13 yaş altı kişiler bu kitaba girmesin, anlaşmakta zorluk çekiyorum. Geçenlerde gelmiş bir salak: "sen kimsin kızım!!1,1!1 snne ln herks istedini ypar snne!!". Kesin fnaf oynayarak kendini gamer sanıyor, enes batur izliyor.



Neyse, uzun zamandır bölüm atmadım. Bir sıkıntım falan yok ama atmak istemiyorum, her yerden kendi fikrini üste çıkarmaya çalışan bir salak fırlıyor. Burası "eleştiri" kitabı, yani benim öznel düşüncelerim ön planda. Kimse düşüncemi kabullenmek zorunda değil fakat kimse kendi düşüncesini zorla kanıtlamak zorunda da değil.



Koreaboo kitabı yapacağım demiştim, fakat onu başka bir hesapta ve küfürlü (idollere hakaret "ETMEDEN") yaptım. İsteyen oradan okuyabilir, fakat gelip "Snne oççç sn kimsn bedeseyi sevmzsn oççç" diyecekler gelmesin.



Instagram hesabımız vardı, sayılı kişileri alabilirim (IG hesabı: aawyet).


Neyse söyleyeceklerim şimdilik bu kadardı,

Weeb olmayın!

ANTI ANIME VE WEEABOO YOK ETME TİMİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin