hej, hi, hallo
✯
ZUZIAOR
CARRIE✯
zacznijmy od tego, że nie jestem jakąś szczególnie interesującą osobą, całe dnie spędzam na uczeniu się lub oglądaniu moich ukochanych seriali. chociaż oprócz tego też sporo piszę i naprawdę to kocham.
✯
moją przygodę z pisaniem zaczęłam kiedy jeszcze byłam gówniarzem i chodziłam do trzeciej klasy. już wtedy interesowało mnie to i tworzyłam własne, krótkie historyjki, nie sądziłam nawet, że aż tak się w to zaangażuję. teraz piszę nie tylko dla siebie, ale i dla innych i czerpię z tego naprawdę dużo przyjemności.
✯
jak już wspominałam wcześniej, kocham oglądać seriale. tak, jeśli będę się kiedyś wypłakiwać to wiedz, że to z powodu serialu... ( głównie przez grę o tron ekhem ) lub braku jedzenia w lodówce. zapraszam was też na mój tv show time i portale społecznościowe, które podam pod koniec.
✯
dość nerwowa ze mnie osoba, naprawdę, jestem jak ogień, wystarczy jeden niewłaściwy ruch i rozprestrzeniam się tworząc chaos. takie luźne porównanie. ale bywam też miła i przyjazna rozsiewając miłość jak potulne stworzonko, ale jednak preferuję ten chaos hehe
✯
jeśli się w coś wkręcę to nie ma przebacz, dopracowuję choćby najdrobniejszy szczegół, wszytko musi być idealnie. tak samo jest z filmami i serialami, wczuwam się w losy wszystkich bohaterów tak bardzo, że gdy ktoś z moich faworytów umiera jest to dla mnie jak cios prosto w serce.
✯
książki są moim życiem. przez natłok obowiązków nie mam czasu na czytanie, przez co nienawidzę szkoły jeszcze bardziej. książka każdego gatunku jest dobra, oprócz romansów, są tak nudne, że przysypiam kiedy muszę jakiś przeczytać.
✯
wattpad ⇢pesy-mistka
twitter ⇢ luvmybetty
tv show time ⇢ tinkerbell
✯
a teraz żegnam was z nadzieją, że nie pozasypialiście z nudów!
✯