Zostałam nominowana przez _TheAndrzejs
za co bardzo dziękuje !!!
A oto odpowiedzi:
1.Do jakich fandomów należysz?
- Hmm... Chyba do Niezgodnej, Igrzysk Śmierci oraz Szybkich i Wściekłych.
2. Użytkownik, którego podziwiasz?
- Chyba theFour_, ponieważ trzeba mieć wyobraźnię, żeby wymyślić tak pogmatwaną historię.
3. Jaki tytuł według Ciebie mógłby zostać wydany?
- Szczerze to właśnie cała seria Odrzucona, którą napisała theFour_, niech Roth zobaczy jak to powinno się skończyć. xd
4. Najgorszy gatunek na Wattpadzie?
- Nie mam zdania, ponieważ nie czytam wszystkich gatunków.
5. Ulubiony słodycz? Jeśli lody/cukierki to jaki smak?
- Oczywiście, że czekolada, nieważne jaka byleby była.
6. Znienawidzona fabuła opowieści?
- Hmm... Najbardziej to nie lubię takich szablonowych opowieści. Lubię czytać to co jest oryginalne.
7. W jakich okolicznościach masz najwięcej pomysłów, jak się inspirujesz?
- Najwięcej w głowie to mam gdy płynę. Żeby się nie nudzić to wymyślam sobie przeróżne opowieści, a potem przelewam je na papier, a inspiruje się głównie przeżyciami, oraz książkami.
8. Ulubiony film i książka?
- Ulubiony film to chyba Tożsamość Bourne'a , książka to Igrzyska Śmierci.
9. Cytat, który Ci daje kopa?
- " Żyj dziś, bo wczoraj nie wróci, a jutro może nie nadejść."
10. Ulubiona piosenka na ten moment?
- Heh ta sama. Yellow Flicker Beat. xd Podoba mi się bo jest taka inna, nietuzinkowa.
'11. Pytanie moje: Czy czytasz ff? Jeśli tak to dlaczego?
- Czytam, zaczęło się od tego, że nie spodobało mi się zakończenie Niezgodnej, więc zaczęłam szukać ff, a teraz czytam je praktycznie o wszystkim.
Nominuję: TheFourTris46
Pytania do nominacji są takie same.
Pozdrawiam i miłego sylwestra.
Szczęśliwego Nowego Roku!!!
Paula