damn fuck is prea cool sa pun titluri

25 6 3
                                    

Deci eram eu pe snapchat intr-o zi si dadeam un border balance cu kendama mea prime noua de la sweets si ascultam melodia noua a lui Lil Pump bagam un cui cu fratele meu Snoop Dog si primesc asa dintr-o data un snap si era gen hai sa fim prieteni si eu eram ceva gen hai si uite gen am si devenit si bum uite cum am eu prieteni si tu nu haha. Ma rog si dupa putin timp m-am gandit hai sa imi gasesc un bro nou pentru ca na cei din gang erau prea bro man si de ce nu? M-am dus pe mess cu noul meu prieten si eram gen broo si el brooo si uite asa am devenit noi bro buni si gen era si un befefe si el era gen uite ce bro smecher ai mamamama si eu mi-am dat seama ca imi iubesc broul dar am zis sa pastram acest secret si ca va ramane doar intre noi bro-ii dar na s-a bagat si aia si nu mai era numai intre noi bro-ii pentru ca era revelionul am mai bagat un cui de data asta cu fratele meu Lil Pump si mai dadean niste trick-uri cu kendama un three-sixty ceva si nu imi pasa ca mama era cu centrala in mana eram gen lasa-ma dracu alta data si i-am dat din greseala un cot in cap lui silviu de aproape l-am omorat si m-am ofticat asa de tare pentru ca nu mi-a iesit trick-ul si Lil era gen silvu hai serios acum unde te crezi? Si s-a ofticat si a plecat mamamama ce revelion stiu si broul meu era ceva gen lasa si gata Sfarsit.

ma bro.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum