Son zamanlarda bu durum yani dalga çok büyüdü ve kavgaya yol açtı, sivilceli olmak benim suçum değil.Sana tabii ki anlatırım çünkü içinde ♡Can♡var.Yine dalga durumu ve ben ağlamakta Can yanımdan geçti♡bir gün bu durum durucaktı ama ne zaman ...
Son zamanlarda bıkmıştım ve okula gitmemeye karar verdim.Yaklaşık bir ay okula gitmem ama tabiykide başka yerlere gittim yani kozmatik mağzalara ,kuaforlere gititm 1 ay sonra artık okula gitmeye hazırdım yarın okul vakfı ama ben pek emin deyildim annemle bu konuda konustum bana gitmemi zamanının geldiyimi soyledi ama bende bir yandan gitmek istiyordum.
Nedenler;
♡- Can'ı girmek
♡- Güzel gözükmek
♡- Can ile çıkmak
Bunlar beni avuturSabah zor olsada kalktım kıyafetlerimi giydim,saçımı yaptım.Okula gitmeye hazdım servise bindim Can da servisteydi hiç deyişmememişti.okula gittiyomde insanlar bana bakıyordu.ismimi sorduklarında Ela dedim ve çok şaşırdılar 3.tenefusde Can beni yanıma geldi ve sohbet ettik .Can 'ın bana ne zaman çıkma teklifi edicek diye düşünürken etti bu benim için çok heyecan vericiydi!!!
Evet dedim ve akşam musaitmisin diye sordu evet dedim saat 21.00 da alırım dedi. Ve gitti kankam Ece'ye anlattım ve hemen alışverişe gittik kendimi çok cici şeyler aldım eve gittim.