Část 1 - trapas

14 0 0
                                    


Je 9:00 ráno, a Diana zjistí že zaspala! Rychle popadne hřeben a utíka do koupelny, v rychlosti si umyje zuby a oblíká se. Vyběhne ven a uvidí jak ji autobus odjel před očima. Rychle popadne kolo a vyráží do školy. Štěstí ji ale nepřeje, spadla dvakrát do bláta a cestou ji vypadávají učebnice.  Když přijede do školy všichni se ji začnou posmívat, je tam samozdřejmě i Maddie která si to všechno natáčí. Najednou přiběhne Clair. Dianina nejlepší kamarádka. Přiběhne a popadne Dianu za ruku, a utíkají do školy na zachod. "Díky" řekne Diana. " Nemáš zač" odpoví Clair. Clair přinese Dianě cvičební úbor, aby se mohla převléct. Poté vyrážeji do třídy na první hodinu.  Najednou u prostřed hodiny přijde Dianě na mobil sms od Maddie. A ta píše - Milá Dianko drž se od mého Jimmyho dál, jinak mu ukážu jak jsi dneska přišla do školy. Dianě se zhozí obličej a začne utíkat na záchod bez svolení učitele. Diana utíka přes chodbu a potká Jimmyho jak vycházi ze třídy. Diana se zastaví, a neví co má dělat... není nikam utéct! Jimmy už se k ní blíží. Diana neví co má dělat, stojí uprostřed chodby s vystresováným obličejem... Jimmy kolem ní projde a pozdraví ji. Když Jimmy zajde za roh, Diana začne křičet a utíká do třídy. Sedne si na své místo a nejednou uslyší učitelku " Mladá dámo, jak si to představujete takhle utíkat v hodinach?". Diana odpoví " promiňte, bylo mi nějak nevolno". Učitelka kívne hlavou a pokračuje ve vyučování. O přestávce přijde Clair a zeptá se " co to jako bylo?".  " Nic, nic" odpoví Diana. 


Pokračování příště.

Diana a její love storyWhere stories live. Discover now