Část 2 - Zrada

9 0 0
                                    


Diana šla po škole k Clair.  Když dorazí zaklepe na dvěře "ťuk ťuk". ,,  Je někdo doma?" zavolá Diana. Najednou se otevřou dveře a v nich stojí Clairnia mamtka. A povída ,, ahoj Dianko, promiň Clair není doma". Diana odpoví ,, ale my jsme byli domluvené".  ,, to mě mrzí" odpověděla Matka Clair.  ,, Děkuji, a naschledanou" řekla Diana. ,, měj se" odpověděla Matka Clair. Diana pomalu odcházela od Clairniného domu, pomalu procházela kolem parku... a nejednou... uviděla Clair jak se líbá s Jimmym! Diana nevěděla jestli vidí dobře, byla překvapená i rozzuřena. Najednou Clair zpozorovala Dianu jak se na ní dívá. Clair se rozběhla za Dianou a povídá ,, Diano není to tak ja to vypada". Diana nic neodpovídá jenom se na Clair zamračí a utíká domů. Clair se vrátí za Jimmem. Když Diana přijde domů, zamkne se v pokoji, lehne si na postel a začíná brečet. ,, Jak mi to mohla vůbec udělat" křičí zoufalým hlasem. Asi po dvou hodinách přestane brečet a vyleze z postele. Najednou zazvoní telefón. Dianě je jasné že to nemůže být nikdo jiný než Clair. Ale i přes to, to zvedne. Z telefonu se ozve ,, Diano není to tak jak si myslíš vysvetlím ti to". ,, Ne Clair, jinak se to vysvětlit ani nedá" odpoví Diana a položí telefón. Za půl hodiny někdo zazvoní na dveře. Diana se podívá z okna a uvidí tam Clair. Diana ví že ji určitě nebude otvírat, ale její matka přijde a otevře. ,, Ahoj Clair, co potřebuješ?" zeptá se matka. ,, Potřebovala by jsem mluvit s Diou" odpoví Clair.  ,, Dio! poď tady na chvíli" zavolá matka. ,, Ne nejdu, nechci nic slyšet od toho zrádce" zavolá rozzuřeným hlasem Dia. ,, Dio jak se to chováš, okamžitě přijd tady dolů,,. Dia nemá na vybranou a tak jde pomalu po schodech až ke dveřím. ,, Co chceš?" zepta se znuděným hlasem. ,, Dio to co jsi viděla dnes v parku není tak ja si myslíš, jsem tvoje nejepší kámoška a tohle bych nikdy neudělala" odpoví Clair sebejistým hlasem. ,, Ale ty jsi to udělala!" odpoví Dia a zabouchne dveře. ,, co potřebovala?" zeptá se matka Dii. ,, Nic, jenom úkol" odpoví Dia a jde do svého pokoje. Podívá se z okna a vidí že Clair už tam není. Za 20 minut ji přijde textovka od Clair.  

,, Ahoj Dio, vážne to není tak jak to vypadá... no vysvětlím ti to, víš jak chodím do divadelního kroužku? No tak my tam nacvičujem ,,Romeo A Julie". No a já jsem Julie a Jimmy je Romeo. Dobřé víš že je tam scéna jak se Romeo A Julie líbají. No tak i to je součastí naší hry. Možná se divíš proč jsme nacvičovali v parku. Je to proto že učitelka chce aby jsme si tu líbačku nacvičili sami, někde v soukromí. Doufám že už jsi to pochopila. Tvojí omluvu přijímám, neboj nikdy bych tohle neudělala. Dobře vím že Jimmyho máš ty(teda že ho chceš zbalit). Doufám že už se na mě nezlobíš, s láskou tvoje nejlepší kámoška Clair."

Diana se zhrozí a cítí se provinile že byla na svou nejlepší kámošku tak zlá. Chce ji odepsat, ale zjistí že nemá kredit a matka ji nechce pujčit svuj mobil. Už je hodně pozdě a Dia je už unavená pujde si lehnout s myšlenkou že se Clair omluví zítra.

Pokračování příšte.

Diana a její love storyWhere stories live. Discover now