64. Adaptarea Netflix

245 17 0
                                    

In noul film inspirat dupa manga Death Note, de pe Netflix (2017), ne este aratata viata unui adolescent american numit Light Turner, care, impreuna cu iubita sa Mia Sutton, incearca sa creeze o lume mai buna, fara rau facatori, omorandu-i in secret cu ajutorul unui caiet neobisnuit gasit de catre Light. Dar planul lor esueaza intr-un final, din cauza celui mai bun detectiv din intreaga lume, L, al carui identitate este necunoscuta. Proiectia dureaza 101 minute(1 ora si 41 de minute)
Povestea este similara cu cea pe care o cunoastem. Aproape.

Cred ca cu totii am fost dezamagiti doar cand am fost imformati ca actiunea se petrece in Seattle, un oras din Washington, Statele Unite. Si desigur, numele de familie "Yagami" a lui Light a fost schimbat, de asemenea si numele intreg al Misei Amane. In film, cei doi sunt colegi de clasa si indragostiti, dar in manga, Misa apare cu mult dupa prezentarea lui L. Dupa cum stim cu totii, L este un detectiv renumit, care a crescut la un orfelinat special in Anglia, iar ajutorul lui loial, Watari este un om manierat care il acompaniaza intotdeauna pe L.
Din informatiile din film, aflam aceleasi lucruri. Iar L a ramas un iubitor de dulciuri, ceea ce pe mine una m-a incantat.

Tatal lui Light este un politist, care ajunge intr-un final sa investigheze cazul Kira. In film, Light traieste doar cu tatal lui, fiind informati ca mama lui a decedat, iar el nu are o sora.

Ryuk, este un shinigami maniac si amator de mere, detinatorul Death Note-ului pe care Light il gaseste la scoala.

Avand in vedere actiunea, e cu totul diferita cu cea din manga. Iar caracterele au o personalitate mai putin deosebita. Finalul filmului e chiar socant, si chiar neasteptat. Asta duce la ideea ca s-ar putea sa aiba o continuare, ceea ce ar trebui, pentru ca ii vrem pe Near si Mello.

Nu vreau sa dau spoilere, probabil cativa dintre voi l-ati vazut. Sunt curioasa ce parere aveti despre el, puteti sa imi spuneti in comentarii.
Parerea mea e ca e un film chiar bun, cu toate ca e mai dur, si mai putin complicat. Ca si adaptare... e teribil. Dar mie mi se pare ca e unic, ceea si e un punct in plus, in opinia mea.

Sper ca nu v-am plictisit, ca urez un an nou fericit si vacanta placuta! :3

Facts About Death NoteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum