4 GÜN SONRA...
4 gün çok çabuk geçti.Biraz kış bahçesine çıktım sıcak bir kahve alıp telefona sarıldım.Burak'ı arayıp neler yaptığını sordum .
"Canım"
"Güzelim nasılsın"?
"İyiyim sen"?
"Eh sensiz pek iyi değilim yavrum sen benimle olsana yani benim ol."
Ne bu yani şimdi hayır ama evet demeliydim beni mutlu ediyor,hediyeler bile alıyordu her şey güzel giderken bozamazdım o yüzden sevgili olmak istemesi onunla beni biz yapardı.
"Olur seninle zaten çok mutluyum ah kapatmam lazım diğer hatta Nergis var."
"Sevgilim kapatma sonra da konuşabilirsin öyle değil mi?" sesi tedirgin geliyordu.
"Evet ama bu aralar fazla mesafeli sebebini öğrenip yanında olmak istiyorum izin ver."
"Sen bilirsin ama bence klasik durumlardır fazla deşeleme."
"Ah lütfen Burak iyi geceler sana."
"Seni seviyorum."
"Bende." deli etmişti beni ne bu tavırları üstelik korkulu geliyordu sesi neden böyle davranıyorlardı aklıma gelen şeyin başıma gelmesinden korkuyordum.Hemen whatsapptan Nergis e dönüş yaptım.
GÖNDERİLEN:
Neden soğuksun?
GELEN:
Anlatmam gereken şeyler var buradan olmaz İstanbul'a geldiğin de her şeyi anlatacağım.
GÖNDERİLEN:
İstanbul'a geldiğimde geç olabilir.
GELEN:
Burak la ilgili..
GÖNDERİLEN:
Bir şey mi geçti aranızda o gün.
Korkuyordum cevabından nefesim kesiliyordu.Ben, eğer başıma gelirse ne yapacağım, nasıl davranacağım, elim ayağım titriyordu. İçimden yalvarıyordum Allah a lütfen olmamış olsun ve diyeceği başka şeyler olsun diye.
GELEN:
Öpüştük.
Başımdan kaynar suların döküldüğü an işte o an ben ne yapmıştım kendimi aptal gibi hissediyordum. Burak'ın neyden bu kadar çekinip,endişelendiği belliydi ya olamazdı ağlıyordum,nefes nefese ,ne desem bilemiyordum onlardan iğreniyordum nefret ediyordum.
GÖNDERİLEN:
Başka ne oldu ?
GELEN:
Bak sarhoştuk ne olduğunu bilemiyordum özür dilerim Toprak affet çok özür dilerim.
Allah'ım yardım et bana yalvarıyordum.Ağlamaktan helak olan gözlerimle aynaya bakamıyordum teyzemin yanına giderek ona sığındım. Burak'ı aramamı ve yüzleşmemi ve bu günlerinde geçeceğini söylemişti.
Burak'ı arayıp hesap sordum.Dediği tek şey sarhoş olduğu, bir dolu küfredip telefonu kapatmıştım.İkisini de görmek istemiyordum.İzmir de kalmak için daha 3 haftam vardı onlardan uzak durmam daha iyi olurdu.
Annem neredesin? Evet teyzem de yanımda ama senin yerin dolmuyor. Anne ben aldatıldım! Güçlü olamıyorum,nefes alamıyorum en yakınımla sevgilim anne! Bir şeyler olabilir ilerde dediğim kişiyle, en yakınım kabul edemiyordum zoruma gidiyordu.Yatağıma yatıp uyumayı denedim.Sabah uyandığımda ağlamaktan yorgun düşüp uyuduğumu fark ettim. Ilık bir duş alıp eşorfmanlarımı giydim.Ödev için birini görevlendirmiştim.Bu halde ödevlerle uğraşamazdım.Aşağı mutfağa indiğim de Teyzem yanıma gelip..
"Sen her şeye rağmen çok güçlü bir kızsın bir tanem sen neleri aştın.Evet bu gerçekten zor ama ikisi de bir hata yapmış bunun bedelini suçluluk duygusuyla ödeyecekler zaten istersen Ceren'i ara buraya gelsin."
"İyiki varsın teyzeciğim biraz yalnız ve uzak kalmak iyi gelecek Ceren ile İstanbul da bol bol konuşurum bugün evde olacağım.Babamı arasam iyi olacak özledim."
"Tamam kızım sen kahvaltını güzelce yap ben işe gidiyorum aradığım da aç aklım sende kalmasın."
"Seni seviyorum teyzem iyi işler." biraz babamı arayıp hasret giderdim. Ayşe teyzeyle konuştum iyi geldi.Telefonum çok sık çalıyordu bir yandan Burak bir yandan Nergis açmıyordum öfkemi yüz yüze kusmak istiyordum.Kahvaltı canım istemediği için toplayıp salonda ki koltuğa yayılıp film açtım.Telefonum yine çalmıştı.Bu sefer arayan Sarptı.
"Efendim"
"Aa duydum ki birilerinin morali bozukmuş."
"Hayır gayet iyiyim."
"Ah yapma zaten o Burak'ı gözüm hiç tutmamıştı."
Neden acaba Aral'ın yakın arkadaşı olduğun için olamaz mı demiştim içimden sıkılarak hiç halim yoktu."Bunları demek için mi aradın."
"Hayır Aral dönüyor belki bilmek istersin diye güzelim."
Aral mı üstelik tam zamanında hayır bu kadar karışıkken Aral, bilmiyordum ama adını duyunca ah ne yaşıyordum ben.
"Sağol ne zaman ?"
"2 gün sonra."
"Tamam o zaman 2 gün sonra görüşürüz geliyoorum." diyerek telefonu suratına kapatmıştım.Aldatılmıştım ama aklım hala Aral da olabiliyordu bu fırsatı kaçıramazdım gitme sebebini merak ediyordum zor toparlandım.Hak ediyordum bir açıklamayı.Ceren'i arayarak..
"Bebeğim geliyorum 2 gün içerisinde."
"Sen iyi misin ne çabuk toparlandın?"
Aslında iyi değildim ama gerçekleri öğrenmek için bir fırsatım olduğu için mutlu ve umutluydum.
"Aslında Aral geliyor, biliyorsun aniden gitti ve bir şey bilmiyorum öğrenebilirim."
"Peki Nergis ve Burak ?" sesinden çekinerek sorduğu belliydi.
"Onları gelince anlatacağım şimdi düşünmek istemiyorum." gözlerim dolmuştu aklıma geldikçe, söz ettikçe öfkeleniyordum..
"Sen bilirsin birtanem görüşüürüz."
Odama çıkarak üstümü değiştirdim.Dışarı çıkıp ödevlerimi teslim almıştım bu da aradan çıktığına göre İstanbul'a gitmek için hazırdım.Biletimi internetten alıp eve geçtim.Teyzemle sohbet edip uyuyup dinlenmek için yatağıma yayıldım.
Sabah uyandığımda...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Genç Kızın Hikayesi
ChickLitAnnesini kaybetmiş bir genç kız ve sonun da tutkulu bir aşkın peşinden giderken neler yaşadığına şahit olacağınız bir hikaye.☯