Neden gözlerim doluyordu yoksa ben hayır düşündüğüm şeyin olmaması için çok geç kalmıştım ben daha kendime bile dürüst olamıyordum ama artık asiliğim den eser kalmamıştı o benim duygularımı canlandırmıştı.İşte bu yüzden asi bir kız olmayı beceremeye bilirdim. Denge mi bozmuştu dengemi bozmakla kalmamış üstelik bilmeden de kalbimi kırmıştı.Ben ona aşık olmuştum o kadar çok canım yanıyordu ki sanki bir kavanozun içinde kapalıyım.Havasız boğuluyorum ne ara bu kadar bağlandım hatırlamıyorum ya da bilmiyorum.Tam 1 hafta geçti ve bugün okullar açılıyor okulumun adı Gülten Özaydın koleji okula hazırlanmam için çok erken kalkmıştım ilk günde olsa sivil gitmek istememiştim işte bu yüzden okul formasıyla gitmeliydim zaten bu okulda ilk gün bile olsa kuraldı her neyse yüzümü yıkayıp formamı giyip arkasından saçımı yandan ördüm tokayı taktıktan sonra aşağı kahvaltıya indim babamın yanağından öptüm ve hem Ayşe Teyzeye hem de kendisine günaydınlarımı ilettim.Kahvaltımı yaptıktan sonra,dişlerimi fırçalayıp ayakkabılarımı giydim dışarı çıktım Nergis'i gördüğüm için sarılıp günaydın dedim sohbet başlamıştı tabi artık o da Aral'ı sevdiğimi biliyordu ilk başta dalga geçer sanmıştım ama yanılmışım.Servis geldiğinde ikimizde oturup servis arkadaşlarımız la tanıştık yol boyunca eğlendik.Okula gelmiştik Nergisle birlikte bahçede dolaşıyorduk ki Aral'ı gördüm ve Ceren den uzaktaydı .Nergis 'e araların da ne olduğunu sordum ayrıldıklarını söyledi,mutlu olmuştum.Kader, Aral la aynı sınıfta değilmişim ama olsun aynı ortam da olmamız yeter.Son teneffüs de yanıma gelip selam verdi nasıl olmuştu bilmiyorum ama ona karşı yumuşak ve hassas davranıyordum oysa ki amacı aramızda ki mesafeyi kaldırmakmış tabi benim de işime geldi hemen adım attım o da atınca aramızda bir samimiyet başladı.
Konuşmaya başladık her şey çok güzel gidiyordu.Arkadaş olmuştuk bir süre ben böle olsun istememiştim ama zamanla belki de her şey çok güzel olucaktır. Sabırla bekledim aylar geçti,duydum ki Aral arkadaşım Nergis'e rica etmiş beni ayarlaması için çok mutlu olmuştum heyecanlıydım ertesi gün sabah uyandığımda hemen üstümü değiştirip , elimi yüzümü yıkadım.Aşağı inip günaydın dedim babama Ayşe Teyze kahvaltıyı hazırlayıp gitmişti çünkü bugün hafta sonuydu.Bende kahvaltıyı yapıp babamı işe uğurlamıştım arkasından kahvaltıyı toparlayıp,bulaşıkları makinaya dizmiştim. Kapı çalmıştı Nergisi bekliyordum zaten oymuş.Kapıyı açtığım da heyecanla bugün 13 Aralık hadi hazırsan çıkalım parkta buluşacağız ,Aral oraya gelecek dedi elim ayağıma dolanmıştı üstümde kazağım altım da tayt çizmelerimi giymiştim üşümemek için siyah montumu giyip çıkmıştık.Parka doğru giderken birini ona benzettik ama o değilmiş.Parka gittiğimizde henüz o gelmemişti,biraz bekledikten sonra altın da kot pantolon üstün de mavi hummel ceketini giymişti selam verdikten sonra banka oturduk arkadaşım Nergis ise hemen karşı banktaydı . Ben o kadar çok heyecanlıydım ki sıcak basmış ve titriyordum.Biraz sohbet ettikten sonra bana o teklifi etmişti utanarak da olsa elini uzatmıştı ve ben elini tutarak onaylamıştım ,artık çıkıyorduk.Ertesi gün okul da herkesten saklayacağımızı söylemiştik.Fakat bir süre geçti ve çoğu kişi öğrenmişti Ceren de ama artık onu sevmediği için olgunlukla karşılamıştı.Ve yorum olarak keşke bana daha önce söyleseydiniz demişti ama artık çok geçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Genç Kızın Hikayesi
ChickLitAnnesini kaybetmiş bir genç kız ve sonun da tutkulu bir aşkın peşinden giderken neler yaşadığına şahit olacağınız bir hikaye.☯