1. Sázka

850 21 0
                                    

Předem se omlouvám za chyby.  Zase darováno klara1921

Louisův pohled:
Otevřu oči, snažím se protáhnout, ale dvě skalnaté ruce mě drží zpátky. Kouknu se za sebe a vidím klidně spícího Harryho. Otočím se celým tělem a položím mu hlavu na ruku a zachumlám se do něj tak jak jen to jde. Strašně pěkně voní. Cítím jak se jeho ruce kolem mě zpevňují. Rána jako tyhle jsou nejlepší. Navíc se u něj v náručí cítím vždycky tak v bezpečí. Začnu mh rukou malovat neviditelné věci na hruď a koukám na jeho tetování.

V poslední době taky přemýšlím, že bych si nějaké nechal udělat. Třeba bych si nad zadek mohl vytetovat 'Baby boy' nebo 'Louis Khalifa'. Harry mi totiž pověděl, že když byl mladší, tak rád koukal na pornoherečku jménem 'Klára Khalifa'.   Její zadek prý nebyl z tohohle světa. Její velký zadek mi připomíná dnešní velkou událost.
Dnes konečně jdeme s Harrym na rande. Už dlouho jsme nikde nebyli, takže mám radost, že si vzal volno od práce. Navíc se domů často vrací velmi unavený, takže jsme oba taky docela sexuálně frustrovaní. Ještě mi neřekl kam jdeme, protože to prý má být překvapení.

''Dobré ráno krásko" z mých myšlenek mě probudí ten nejvíc sexy ranní chraplák.
"Ahoj. Jak ses vyspinkal?". "Dobře a co ty?" ach toho jeho ranního hlasu nebudu mít nikdy dost. "Dobře"
Začne se pomalu zvedat a jde do kuchyně jenom v trenkách. Ve dveřích se zastaví, ohlédne se zpátky a řekne "Tak stávej prdelko. Dneska si to užijeme".

Podívám se na něj unaveným pohledem a začnu pomalu odhrnovat peřinu. Zatím odešel a já už se zvedám, abych šel za ním. Mám na sobě jen trenky a jeho triko, které je mi velké... což z něho dělá perfektní pyžamo. "Chceš cereálie?" zeptá se mě Harry. Kývnu na něj a sednu si je stolu. Položím si hlavu na ruce a zavřu oči. Poslouchám jen, jak sj můj přítel pobrukuje nějakou písničku a sype přitom cereálie.

"Louisi?". "Ano?". "Kdy si říkal, že ti začíná to dvoutýdenní volno?". Zaptal se mě Harry.
"Hmm..  Myslím, že šéf říkal, že to začíná buď 30. nebo 31. června." odpovím mu. Harry se na mě pobaveně podívá a zeptá se "31. června? Seš si jistej?".
"Noooo..  Jo? Vždyť červen má 31 dní".
"Jo? Chceš se vsadit?" Harry se na mě podívá jakoby mu bylo jasný, že už vyhrál. "Fajn, ale o co?" zeptám se ho.
"Co třeba pokud máš ty pravdu..  což nemáš. Tak tě budu celý týden poslouchat na slovo". Vím, jak moc Harry nesnáší někoho poslouchat, takže by to mohla být opravdu velká zábava. "A co, když vyhraješ ty?" podívám se na ním tázavým pohledem. "Když vyhraju já..." podívá se na mě svůdným pohledem "Tak od zítřka budeš celý týden chodit doma jenom v kalhotkách a mém tričku.. A když si zažádám..  Tak si sundáš i to triko. ". "To se určitě nestane a tak příjmám!". "Tak se koukni do kalendáře bejby". Podívám se na něj a vystrčím na něj jazyk. Pffttt.. Tohle vyhraju. Zvednu se ze židle a jdu k našemu kalendáři. Listuju měsíci a zastavím se na červnu. Polknu a pomalu začnu sjíždět pohledem dolů. 28, 29,... 30....
Já prohrál.. Ale ne..

Začnu se pomalu otáčet na Harryho. Přiblbě se na mě šklebí. "Já ti to ří-"
"Zkus to doříct a utrhnu ti koule a předhodím je hladovým fanouškům... Počkat co?" "O čem to mluvíš Louisi? Nejsem v žádné světoznámé zpívající skupině haha".

"Tak si pojď sednout. Máš tu snídani." Harry na mě mrknul a já si šel sednout zpátky. Podal mi lžíci a já začal jist svoje cereálie.

Potom co jsem to dojedl jsem si šel učesat vlasy, vyčistit zuby a osprchovat se. Vzdychl jsem, když teplá voda udělala kontakt s mojí pokožkou. "To mě tam podvádíš nebo co děláš, že vzdycháš?" zakřičí Harry z druhé místnosti. Zasměju se a odpovím "Co kdybys to přišel zjistit potom, co si vyčistíš zuby?". Vteřinu potom, co to dořeknu, tak slyším jak se otevřely dveře a pak znova zavřeli. Poté už je slyšet jen proud vody. Harry odhrne závěs a s kartáčkem v puse se mi podívá do očí a pak se na mě koukne odspoda až nahoru. Furt jen zmateně sleduju co dělá, když je pohled zklouzne na můj zadek a tam se zastaví. Harry hvízdne. "Ty uchýle!"  zakřičím a zatáhnu závěs. Harry zamíří zpátky k umyvadlu, vyplavne, vypláchne a pak se začnu svlíkat zatímco jde ke sprše. Zase roztáhne závěs, ale tentokrát jen proto, aby si tam vlezl taky. Koukne se na mě a nechá si vodou zmáčet tělo. Ohnu se a vezmu šampón a pak cítím Harryho ruce na mém zadku. "10/10" zašeptá a já se usměju. Narovnám se, vymákčnu si trochu na ruce, natáhnu se a začnu mu dávat šampón do vlasů. Vzdychne a zavře oči. Dá mi ruce kolem pasu a přitáhne mě k sobě. "Ach!" vzdychnu, když se naše mužství dotkne. Chci se odtáhnout, ale Harry je moc silný. "Zůstaň." řekne mi vzrušeným hlasem. Začne hýbat bokami a já jen vzdychám a myju mu vlasy. Najednou mě chytne za stehna a přimáčkne mě na studené dlaždice. Začne mi zuřivě líbat krk a řekne "Podej mi nějakej sprcháč.". Natáhnu ruku a popadnu první věc, kterou jsem nahmatal. Podám mu to a on si trochu vymáčkne na  prsty. A pustí to na zem. Pak do mě pomalu strčí první prst. Odlepí se od mého krku, aby se mohl koukat na moje reakce. Když vidí, že mě to nijak nebolí, tak tím prstem začne pohybovat a po chvilce přidá i další prst. Koukám mu do očí a nezmůžu se na nic jiného než vzdychání. Harry to s jeho prstama vždycky uměl tak dobře, ale ja to prý zas umím s pusou. Přidá i další prst, ale já cítím jen rozkoš. "Harry..  Rychle...". Harry vytáhne prsty a pomalu se do mě vsune. Syknu bolesti, protože Harry je přece jen o dost větší jak jeho prsty, aby mě distraktoval od bolesti, tak mě políbí a říká mi pochvaly do ucha. ".. Už.. Už můžeš Harry". Harry se začne pomalu hýbat a po chvíli přidá na tempu.

"Rychleji!". Nasadí nelidské tempo a já začnu křičet v rozkoši. Chytnu ho za vlasy a on mě za zadek. Najednou Harry trefí moji prostatu. "Tam! Ano! Přesně tam!". Začneme se zuřivě líbat.
Pomalu cítím jak se buduje můj orgasmus. "Ach.. Harry! Jsem blízko!". "Já taky.. ". Při mém orgasmu prohnu záda a vzdychnu jako největší pornostar. Potom cítím jak se do mě Harry udělá a oba těžce dýcháme. Pomalu se vytáhne a položí mě na zem. Já si, ale nevěřím, že by se mi nepodlomily nohy a tak jsem se ho dal držel. Po chvilce řekne "Druhý kolo?".

Druhá část bude souviset s touhle.

Sázka Kde žijí příběhy. Začni objevovat