Lemme smash plz klara1921
Louisův pohled:
Světla. Všude kolem mě se mihají světla všech barev duhy. Svůdně se kouknu na své obdivovatele a udělám ještě jednu otočku kolem tyče. Přijde konec songu a já posbírám všechny peníze, co po mně muži ve svých 60 a hlavně 70 poházeli. Pódium je dost blízko publikum, takže když jsem se ohnul, tak mi ještě pár vrásčitých rukou zandalo peníze za šortky, které mi toho stejně moc nezakrývají. Jsou tu i mladí muži, ale není jich tu tak moc jako těch starých. Ti stáří jsou většinou ženatí a mají děti, ale to je nezastavuje od toho, aby se šli podívat na mladé prostitutky a prostituty. Začnu odcházet z pódia a světla se za mnou zhasnou. Ještě slyším jejich skandování, protože dneska jsem opravdu ve své nejlepší formě. Navíc je sobota a v sobotu máme vždycky nejvíc zákazníků. Otevřu dveře od šatny a uvelebím se na pohodlné židli před zrcadlem s make-upem. Zavřu oči a opřu se o opěradlo. Dneska už nemám žádné vystoupení, takže pokud nemám žádného soukromého zákazníka, tak můžu jít domů.Otevřou se dveře a já se ani nenamáhám otevřít oči, protože je tu jen jedna osoba, která vrhne do mé šatny hned po vystoupení.
,,Louisi! Byl si úžasný!" Ruce se dotknou mých ramen a začnou je masírovat. ,,Díky, Nialle. Škoda, že si dneska taky nevstupoval.. Mohli jsme zase udělat duo. To bylo peněz haha."
Já si dneska hrál na striptéra zatímco Niall na servírku. Každý den je tu jiná práce. Třeba já v sobotu, středu a pondělí pracuju u tyče nebo dávám soukromé služby a v úterý a pátek servíruju zatímco v neděli mám volno. Mám jenom noční směny a chodím na výšku, kde mám jenom odpolední lekce, takže se to dá zvládat. Ráno si můžu vždycky spát a odpoledne škola a večer práce.Tuhle práci dělám hlavně pro peníze. Potřebuju totiž něco, čím bych zaplatil školné a nájem. Rodiče mě nechali napospas, když jsem dosáhl 18 let, protože se nemohli smířit s tím faktem, že jejich syn je gay. Pár dní potom, co mě rodiče vykopli, mě našel majitel tohohle klubu, Zayn.
,,Louisi, dneska si tě objednal jenom jeden chlap." Objednal.. Zní to špatně, ale je to tak. Na stránce stripklubu si nás může kdokoliv objednat na noc. Samozřejmě to proběhne tady ve stripklubu, protože kdyby se něco pokazilo, tak by stačilo křičet a hned by nám někdo přišel na pomoc. Kdyby kříčení nebyla možnost, tak pod postelí je tajné tlačítko, které přivolá bodyguardy.
,,Chce, abych na sobě měl nějaké specifické oblečení? A jak mu mám říkat?" Na stránce si můžete i objednat to, co budeme mít na sobě nebo jak je máme oslovovat. ,,Nic tam nebylo napsané. Buď se asi dohodnete na oslovování na místě a nebo nebude třeba chtít, abys ho nějak adresoval."
,,Možná.." Jenom velmi vzácně tam není napsáno, jak ho máme adresovat a nebo co si na sebe obléct. To je pro mě vždycky trochu neobvyklé, protože jsem zvyklý na to, že je to vždy vyplněné. ,,A kdy tu bude?" Niall se podívá na hodinky. ,,Za 10 minut." Skvělé. To je dost času na to, abych si předělal make-up. Dám se do práce a Niall mě intenzivně sleduje skrz zrcadlo. ,,Já už se musím vrátit, ale držím ti palce, Lou." Oba dva se na sebe úsmějeme a Niall odejde z mé šatny. Rychle si dodělám make-up a trochu se navoním, aby nešel cítit pot z mého vystoupení. Stoupnu si a vyjdu ze šatny. Jdu k našemu šéfovi, který se stará hlavně o to, v jakých pokojích budeme.
Zaklepu na jeho dveře. ,,Dále!" Vejdu dovnitř a kouknu se na svého hezkého šéfa Zayna. Je to nejen dobrý šéf, ale i dobrý kamarád. Je sice o asi 7 let starší, jak já, ale je to dobrá společnost. Navíc tady všem pomáhá a snaží se všem vyjít vstříc. Nikoho nezanedbává a všichni ho tu mají rádi. Takový milý člověk. Kdo by si jen pomyslel, že je to majitel stripklubu. ,,Ty si tu pro číslo pokoje, že? Je to číslo 321 a už se tam běž připravit, prosím." ,,Zajisté, děkuji." Odeberu se tedy do pokoje číslo 321. Všechny pokoje jsou tu zařízeny velmi útulně a jednoduše. Všechny ale nejsou stejné. Jsou tu tací, kteří si objednávají BDSM. Na to tu máme prostitutky nebo prostituty, kteří se na to specializujou a nevadí jim to, protože mají buď rádi bolest, nebo bolest rádi způsobujou.
Třeba mě nebo Nialla by jste si na BDSM objednat nemohli.
ČTEŠ
Sázka
FanfictionLouis a Harry se vsadili... Tento příběh je založen na opravdových sázkách, které se mezi mnou a Klárou odehrály.. Vždy, když prohraju sázku, tak tenhle příběh dostane další kapitolu a svět uvidí další demenci co jsem vymyslela tentokrát..