《Dogruluk/Cesaretlilik》

37 1 0
                                    

Arabadan indiğimizde Londra'ya gelmemizin amacından uzaklaştığını düşünmeye başlamasamda arkadaşa ihtiyacımız vardı.

"Evet çok yakışıklı olduğumu biliyorum.Benimle fanteziler kuracagina akışına bırak bebeğim hayaller gerceklesmek içindir."diye düşüncelerimden uzaklaştırdı beni - BayBenYakisikliAmaBiOKadarEgoist-kıvırcık.

"Becer beni marul kafa " dedim bende egistligimden hiç ödün vermeden.O sadece goz

devirmekle yetindi.

Aslında iki egoist iyi bir çift-Saçmalama Miley.Bu egoistle değil evlenmek mangal bile yakilmaz.Bu düşüncelerimi kafamdan atınca alışveriş merkezine girdiğimizi farkettim.

"Önce akşam için birşeyler alalım sonuçta akşam bizdeyiz.Sonra Starbucks'a gideriz."  dedi Harry.

"Evde herşey var Harreh"

"Zayn akşam bizimkilerde gelicek.En azından Niall'ı doyurmak için alışveriş gerekli"

"Haklısın dostum"Zayn ve Harry markete girdiğinde bende alışveriş merkezini keşfe çıktım.Ashley tabikide Zayn'in peşinden gidiyordu.Aman Tanrı'm .Victoria's Secrets mağazasını gördüğümde içeri daldım.Ne iç çamaşırina zaafim olamaz mi? Hemen aramaya koyuldum.Iyyk fantezi çamaşırları..Geç.Dantelli iç çamaşırları..Geç..Gecelikler..Geç..Tam devam edicektimti ki siyah bir takım gözüme çarptı.Onu istiyorum. Evet o siyah takım benim olmalı.Bedenine bakıp deneme geregi duymadan kasaya ilerledim.Ödeyip çıktım ve markete ilerledim.Tahmin ettiğim gibi Ashley Zayn'e göz seksi yapıyor.Çocuklarda içki seciyorlardi.

''Hadı ama Jack Daniels alalım.''

"Tamam be tamam bok iç Styles'' bu cümlesi kikirdamama neden oldu.Bana döndüklerinde ikiside elimdeki Victoria's Secrets posetine bakıp sirittilar.Ne c çamaşırı alamaz mıyım ¿¿

''Siz, iki aptal daha fazla siritirsaniz o mükemmel gulusunuzden sadece gülüşünuz kalır" tehditimden sonra hepsi kasaya doğru ilerledi.OHA! Sanki ordu doyurucaz.

"Hiç kahve icicek modda değilim hadi eve gidelim."Emredersiniz Styles.

" Bencede hem çocuklarda gelicek"

"Biz rahatsiz etmeyelim."dedim Zayn'e odaklanarak.

"Hayır.Onları sizle tanışmaları için cagirdik zaten"

"Peki o zaman gidelim"

Otoparka giderken esmer mi sarışın mi onu tartışan bu iki aptalla neden takildigimi düşünmemeye çalıştım.Arabaya bindik ve yarım saat içinde havuzlu bi villaya geldik.Bahçede iki range rover iki audi8 vardı.Boş bir havuz ve sezlonglar, kullanım amacından uzaklaşmış bir veranda , mini bi futbol sahasi vardi.Evi incelemeyi bırakıp ilerlemeye başladım.Kapıyı çalınca kapıyı yeni bi taş varlık açtı.Masmavi gözleri ve sarı saçlarıyla çok tatlı duruyordu.

"Acıktım çabuk girin."diye sessizliği bozup bizi içeri aldı.içeri girdiğimizde iki kısı daha vardı.

"Bu arada ben Niall.Şu an çok açım ve herşeyi yiyebilirim.Zayn sen Nando's'u ara ve birşeyler sipariş et.Harry kalk ve supangle yap,Louis içecekleri hazırla Liam sende ortalığı topla.Kizlari korkutmayalim.Kızlar sizde benle gelin"dedi Niall vay canına sözünü bitirdiğinde sadece Niall Ashley ve ben vardık.Digerleri ise dagilmisti.

Yemeğimizi yedik.4-5 kere ölme tehlikesi gecirsemde bitirdim yemeğimi.Bu çocuklar çok tatlı ve canayakın.Ama Harry bi başka aklı fikri o şeyde.Sapık.

"Hadi şişe çevirmece oynayalım" dedi Liam.En son bunu oynadığımızda başıma gelenleri hatırladık.Ashley ile aynı anda gülmeye başladık.Herkes kabul ettikten sonra oynamaya başladık.

Zayn bana soruyordu.

Z:"Doğruluk-Cesaret"

M: "Cesaret"

Z: " Onları giy ve gel"

M:"Nele-Hayır" Iç

çamaşırlarıni kastettiğini  anlayınca renk değiştirdim.

Z:"O halde Niall'i öp" Niall'a baktığımda omuz silkti.Yaklaşıp yanagından öptüm.

Z:"Dudaktan"

M:"Hayır.Nerden öpeceğimi belirtmedin ve bende öptüm devam et Zaynie."

Şimdide Harry ve Ashley'e geldi.

H:"Sorma.Cesaret."

A:"Imm. Ben dışında birini kucağına oturt ve oyun bitene kadar kaldırma"

H:"Bana uyar"

Harry gözlerini herkesin üstünde gezdirdi ve bana kollarını uzattı.Gözlerimi portlettim ve Harry'e bakmaya devam ettim.

H:"Gel buraya."dedi ve beni güçlü kollarıyla beni hiç zorlanmadan kucağına oturttu.Çocuklardan -ooooo-sesi gelince gözlerimi devirdim ve omuz silktim. Rahat olamadığım için kiprastim ama Harry bu hareketimden gayet memnun görünüyordu.Tabii ya az önce ona surtundum ne malım ben ya.Harry bana bakıp siritinca yüzümü yere eydim ve oyuna devam ettik.  Sıra Liam ve Louis''deydi.

Lo:Doğruluk

Li:Hiç mastürbasyon yaptın mi??

Lo:Gerçekten bunu mü merak ettin?

Li:Hayır.Ama seni rezil etmek hoşuma gidiyor adamım.

Lo:Peki o zaman Hayır.Yapmadım.

"Yeter çok sıkıldım hadi film izleyelim"ilk defa bu marula katılıyorum.Ayakladigimda beni belimden tutup kendine çekti.Eski yerimi aldım.

"Hadi ama Harry oyun bitti "

"Ah tamam"dedi ve beni kaldırdı.

Gayet sıkıcı bir film izlerken hala Harry'nin bakışlarının üstümde olduğunu farkettim.Hayır rahatsız değilim tabii.

Filmden sonra çocuklarla vedalasik ve Harry bizi eve bıraktı.Çok yorgundum ve direk kendimi yataga attim.Ve aklıma Harry geldi.O biraz seydii...Yani ışte ....Biraz...SAPIK.

Düşüncelerimi tekrarlamak üzere bi kenara atıp kendimide uykunun kollarına attım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 25, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Never Say 'I Love You'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin