Chapter 1

121 6 12
                                    


Prvi dan koledža nije mogao gore početi. Probudila se ranije kako bi se mogla naći sa vodičem prije predavanja. Vodič joj je trebao pokazati koledž od poda do stopa i malo je bolje upoznati s pravilima i običajima UCLA. Ali kako se još nije raspakovala nije mogla pronaći odgovarajuću odjeću, a da stvari budu još gore njen kofer sa šminkom i higijenskim potrepštinama je nestao. Jednostavno nestao. Predala ga je osiguranju koledža kada je došla zajedno s ostalim koferima, ali jedino njega nije bilo. Primjetila je to kada je htjela srediti strašilo koje je jutros ugledala u ogledalu. Pronašla je novu četkicu za zube u kupatilu i iskoristila ju. Stvarno nije mogla prvi dan ići sa lošim zadahom. Crnu kosu, koja je bila relativno ravna s malim, skoro neprimjetnim valovima, počešljala je crnom četkom koju je pronašla na radnom stolu ispred ogledala. Nije joj toliko bilo do šminke i onako ju nije koristila često jer joj je lice bilo poprilično čisto, bez akni i bubuljica, ali prošlu noć je radila do dva ujutru. Dok je došla do kampusa bilo je tri. Nije se uspjela naspavati i dobila je podočnjake koje nije imala čime prekriti. Nije mislila na podočnjake kada se sinoć ponudila ostati duže na poslu jer joj je trebao novac. Novac definitivno nije bio jedini razlog, ali o tome ćemo poslije. Podočnjaci nisu bili toliko strašni, ali prvog dana svi žele izgledati besprijekorno i Hailey se trudila. Barem prvi dan, jer inače nije imala ni vremena, ni novca da se nešto posebno sređuje. Do vremena nije bilo toliko koliko je bilo zbog novca. Život ju je naučio da se novac ne zarađuje lako, a da se troši brzo. A ona ga zasigurno nije htjela trošiti na šminku. Obukla je maslinasto zelene pantalone sa dubokim strukom, crnu kratku majicu do pupka sa polumjesecem i natpisom na njoj. Zbog dubokog struka nije se toliko ni primjećivalo da je majica kratka. Preko je obukla teksas košulju kojoj je zavrnula rukave do lakta. Oko vrata stavila je neke lančiće, a na nogama je imala crne cipele nalik gležnjačama samo manje, s manjom štiklom i može se reći ljetne.

Ponijela je sivi laptop iako je znala da joj neće puno trebati i još jednom se oglednula u ogledalu kako bi se uvjerila da je sve ok, a zatim se krenula naći sa vodičem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Ponijela je sivi laptop iako je znala da joj neće puno trebati i još jednom se oglednula u ogledalu kako bi se uvjerila da je sve ok, a zatim se krenula naći sa vodičem. Njen vodič je zapravo trebala biti njena cimerica jer je tako bilo praktičnije, ali rečeno joj je da je ona provela ljeto u Parizu i da se vraća danas poslije predavanja. Njen današnji vodič bi vjerovatno trebala biti ta brineta koja joj maše kao luda na sred hodnika. Okrenula se oko sebe kako bi se uvjerila da njoj maše, nije htjela da se već prvi dan sramoti. Djevojka, koja joj je do prije minutu mahala kao luda, dotrčala je do nje i kada je uhvatila zraka progovorila. „Zdravo, ja sam Zoe i ja sam tvoj današnji vodič."- Predstavila se previše entuzijastično da je Hailey na trenutak pomislila da se pretvara, niko ne može biti toliko uzbuđen da nekome pokazuje koledž i priča historiju tog istog koledža. „O moj Bože, tako sam uzbuđena. Prvi put sam vodič. To je tako uzbudljivo." - Na to je Hailey promrljala jedno „Vidim." Ali je uzbuđena djevojka nije čula. „Ja sam.."- Pokušala se predstaviti ali je prekinuta. „Hailey Johnson. Znam. Znam sve o tebi."- Vau, to uopšte nije jezivo. Pomislila je, ali izgleda da je to rekla na glas jer se Zoe uvrijedila. „Hej, nisam ja sad neki stalker. Dobro, na neki način zapravo jesam jer sam novinarka i moram sve znati. Ali ne brini se o tebi znam samo ono što piše na ovom papiru", pokazala joj je papir koji je držala u ruci sa još nekim knjigama, „a to nije puno. Odmah da te upozorim ja sam novinarka i ne odgovaram za ono što bude pisalo na mom blogu. Ja sam znatiželjna duša i ne mogu odoliti da ono što znam ne kažem cijelom svijetu. Dobro, možda cijelom koledžu, jer mi je blog postao jako popularan ali opet ne cijelom svijetu. Zapravo mislim da je to nemoguće..."- Zanijela se pričajući, pa je Hailey odlučila da je prekine. „Diši, Zoe, diši."- Hailey se nasmijala gledajući je tako zadihanu dok je pokušavala uhvatiti zraka. Ova djevojka joj se već svidjela. „Oprosti, znam da puno pričam. Ukratko ja sam ti nešto kao Gossip Girl."
„Ne brini se. Volim osobe koje puno pričaju. Samo moraš disati, stvarno disati. Osim toga, biti vodič nije tako sjajna stvar vidjet ćeš."- Rekla joj je dok su lagano hodale.
„Možda tebi, ali meni je biti vodič najbolja stvar na svijetu. Gledaj to ovako: Biću viđena u društvu sa novom djevojkom. Bilo je glasina da zapravo ideš na treću godinu jer se i tamo pročulo da im dolazi nova djevojka, ali nemoguće je da budeš i na trećoj i na četvrtoj godini. Prebacila si se na četvrtoj godini što ti daje određenu dozu misterioznosti. Jer ko se još prebacuje na zadnjoj godini? Nisi poznata tj. nemaš poznato prezime, niko ne zna ništa o tebi, pa će mene da salijeću jer su me vidjeli u tvom društvu. A ja ću im ponuditi informacije u zamjenu za informacije. To zovem razmjena informacija."- Opet je počela nezaustavljivo pričati.
„Znači koristiš me? A taman si mi se počela sviđati."- Napravila je povrijeđenu facu ali kada je vidjela zbunjenu facu Zoe, pukla se smijati.
„Daaj, curo mislila sam da si ozbiljna. Ne prepadaj me, mislila sam da sam izgubila izvor informacija."- Sad se ova smijala.
„Da ti dam onda jednu informaciju. Ove godine dvije djevojke su se prebacile, jedna na treću a jedna na četvrtu godinu."- Stajala je ispred vrata menze i gledala kako prelijepo lice brinete prelazi polako iz iznenađeno u šokirano. Dugo vremena je prošlo dok se povratila iz stanja „šokirano". A onda je nastavila sa pričom i pitanjima tako brzo da joj je Hailey rekla da će joj odgovoriti na sva pitanja između predavanja i da bi bilo vrijeme da joj zapravo i pokaže koledž.
„Dobro. Strpiću se. Potpuno sam zaboravila da sam ti vodič. Da konačno počnemo. Ovo je menza..", rekla je gurvnuši dvokrilna vrata i ušavši, a za njom i Hailey, a zatim je nastavila, „U njoj smo između predavanja, ali i svaki dom ima dnevni boravak s kuhinjom gdje možeš jesti. Menza je centar svih dešavanja na koledžu, iako je ovo ogroman koledž svi svakoga znaju. Ovdje raskidaju parovi, najčešće se dešavaju ženske tuče ali ima i muških. Ne znam kakav ti je bio prošli koledž, ali ovaj je kao srednja samo bez nadzora roditelja. Znači puno gori, ali su svi ozbiljni za vrijeme ispita. Čuvaj se podvala vole da zajebavaju nove. Mada mislim da tebe neće, jer najčešće brucošima podvaljuju, ali pazi da te ne uhvati za zub Queen B. Onda..."- Hailey nije slušala naročito pažljivo ali pažnju joj je privukla Queen B. „Šta je ovo? Gossip Girl?"- Upitala je zbunjeno. Ovo je ipak koledž ne srednja, mislila je da na koledžu  ti je na 5 spratu. Biće ti lahko pronaći kabinete. Samo se grupna predavanja sa više od 80 učenika održavaju u amfiteatrima. Amfitetri su na 1 spratu. WC se nalazi na svakom spratu na kraju hodnika, njih nije teško pronaći samo pratiš gomilu djevojaka poslije predavanja. Sve idu u istom smjeru. Vani si sigurno vidjela terene za razne sportove. Ja mislim da je to to. Prvo predavanje arhitekture održat će se amfiteatru 2A."- Objašnjavala joj je dok su sjedile u menzi. Hailey se trudila da sve pohvata i bila joj je zahvalna što nije pričala historiju. „Šta ti zapravo studiraš? Pretpostavljam da je novinarstvo."- Upitala je kad je shvatila da još uvijek ne zna, zasigurno, šta studira.
„Zapravo, grafički dizajn. Otuda ideja za blog. Novine su zastarjele. Uređujem novine za koledž, ali više volim moj blog."
„Svjesna sam koliko voliš tračeve."
„Daj mi tvoj mobitel!"- Odjednom je uskliknula da se Hailey prepala.
Iz zadnjeg džepa pantalona je izvadila zlatni samsung 5, upisala šifru i pružila joj. Nakon nekoliko minuta vratila joj je mobitel. „Šta si uradila?"- Pitala je sumljičavo jer joj je ogromni osmjeh bio na licu. „Upisala ti moj broj i zapratila ti moj blog, moraš biti u toku s dešavanjima."
„Tu ništa nije smiješno, a ti i dalje imaš kez od uha o uha. Ispljuni."
„Sad kad sam ušla na moj blog ugledala sam vijest dana. Totalno sam ti zaboravila reći glavnu vijest, osim tebe naravno. Pogledaj."- Hailey je brže bolje ušla da bi vidjela šta je to toliko smiješno. Prva vijest je bila ona, a na blogu se nalazila njena slika. „Kad si me uspjela slikati?" - Upitala je Zoe.
„Juče."- Hladno je rekla.
„Počinjem te se plašiti."- Hailey je rekla kada je vidjela da na slici nosi odjeću od juče. Teksas šorc s dubokim strukom i bijeli top.
„Aa daaj, šta ti to gledaš?" - Otela joj je mobitel iz ruke i počela listati.
„Evo ti gledaj ovo. Najpopularniju vijest svih vremena: „Previše lijep da bi bio strejt?" Imala sam najviše pregleda na toj vijesti, a zatim na tebi. Ti si druga. Znaš zapravo niko ne vjeruje..."- Hailey se potpuno izgubila u mislima kada je pustila video. Nije mogla vjerovati da su i video snimali, a zatim se prisjetila.
FLASHBACK
Inače je radila za šankom, ali ta noć u klubu 21 je bila posebna. Tačno tom riječju je šef opisao tu noć kad im je davao zadatke „Ova noć je posebna i ne želim propuste."- rekao je. Tu noć sin njegovog prijatelja je slavio punoljetstvo i zato je ta noć morala biti besprijekorna. Zato kada je Grace odjednom nestala, Hailey je morala posluživati separe-e. A Hailey je to mrzila. Proguravati se kroz pijane, znojne i polugole studente koji samo što nisu napravili orgije na podiju, nije bila baš njena omiljena stvar, ali ovaj posao joj je trebao. Zato se kada je prigustilo ona javila da ostane duže uz šefovo obećanje da će dobiti povišicu. Puna stipendija je riješavala troškove koledža i smještaja u kampusu, ali ne i knjiga koje su bile jako skupe kao ni ostale životne potrepštine. Hailey je imala i problema sa srcem i morala je redovito piti jako skupe lijekove. Jednostavno novac joj je bio potreban. 2 Sata je trpila dobacivanja i uvrede i bilo joj je stvarno dosta, ali smjena joj je još malo trajala. Nikada se nije tako radovala kampusu kao tu noć. Posljednji separe je bio njegov. Od Boba, konobara, preuzela je njihovu narudžbu. Na tacni se nalazilo 4 viskija, 2 vodke i 2 koktela. Hajde, probaj ovo prosuti Hailey. Pomislila je. Sagnula se kako bi stavila tacnu na sto separea. Odjednom je osjetila ruku na svojoj guzici i začula jedno glasno „pljuss". U separeu je bilo 5 momaka i 2 cure i svi su se smijali, a neki su čak i dobacivali fore koje Hailey nisu bile nimalo smiješne. Pijane budale. Pomislila je. Okrenula se i ugledala vjerovatno najljepšeg momka kojeg je ikada vidjela, ali sada to nije bilo važno. Najvažnije je bilo skinuti mu taj glupi osmjeh sa lica. „Nisam mogao da odolim."- Rekao je pijanim glasom i ponovo se nakezio. Hailey je znala da je on previše pijan da bi mu održala predavanje jer bi mu sve ušlo na jedno a izašlo na drugo uho, a i vjerovatno se ne bi ni sjećao. Zato se odlučila za malo jasniju verziju, koju zasigurno neće zaboraviti. Sa stola je uzela čašu viskija, nasmiješila mu se i polila ga tim viskijem. Čula je jedno bijesno „Kučko". „Nisam mogla da odolim."- Rekla je zadovoljno s osmijehom na licu i otišla zakačivši ga ramenom, a iza sebe je čula jedno glasno „uuuuuuu", kao i „spustila ti ga je, stari", a zadnje što je čula bilo je njegovo „mislim da sam se potpuno otrijeznio.", zatim se užurbano počela progurivati između znojnih tijela. Ispred sebe je ugledala Tea- stripera i pala joj je na pamet luda, ali jako zabavna ideja. Ipak je i njoj rođendan, red je da se i ona malo zabavi. „Teo! Teo!"- Nije znala kako je čuo dozivanje, ali joj je bilo drago kad je sačekao da dođe do njega. „Ples u krilu, separe 6. Momak pored slavljenika. Uživaj."- Derala mu se na uho jer od glasne muzike koja je toliko treštala ni sama sebe nije mogla čuti. Kako bi se uvjerio da je dobro čuo Teo je pokazao pristima broj 6, a ona mu je klimnula. Gledala je za njegovom vrckavom guzicom sve dok se nije izgubio u gužvi. Kako sam mogla znati da mu se neće svidjeti...Pomislila je Hailey sarkastično. Može se reći da je uživala gledajući tu malu predstavu. Ta večer tj. Jutro je završilo sa velikom plavom šljivom ispod Teovog lijevog oka. A ona je zaradila bijesan pogled slavljenikovog prijatelja, prije nego što je krenuo za njom. Uspjela mu je pobjeći taksijem, kojeg je nazvala pola sata prije. Ono za svaki slučaj. Kako se taksi sve više udaljavao od Cluba 21, tako se i ona sve više smijala. Nije znala šta je urnebesnije Teo kako pleše na njemu ili njegov šokiran pogled kada je shvatio šta se zapravo dešava. Taksista je vjerovatno mislio da je poludjela jer su joj suze potekle od smijeha. Sada joj više nije bilo tako smiješno.

HAILEYWhere stories live. Discover now