Hailey se činilo da je to predavanje trajalo najduže od svih predavanja na kojima je bila u posljednje 3 godine. Mislila je da će poludjeti od vlastitih misli. Kako zaboraviti da je momak, kojem si se vjerovatno osvetila malo pretjerano, udaljen samo nekoliko stolica od tebe? Hailey to nikako nije mogla izbaciti iz misli. Zvonilo je. Nikad se nije veselila zvonu kao tada. Sada još samo da pobjegne prije nego je iko vidi.
Brzo se provukla kroz gomilu učenika i zajedno sa Zoe koja ju je čekala ispred AMF-a krenula u menzu, ali ih je zaustavio Emmin glas.
„Hailey. Hailey!"- Viknula je Emma. Hailey se polako okrenula i kad je vidjela ko stoji pored Emme zamalo dobila srčani, a to nije dobro za njeno i onako već bolesno srce. Pored nje je stajao njen brat, JC.
Hajde, djevojko. Emma je tvoja cimerica, sreli bi ste se sigurno. Nekad.
Tješila je samu sebe, ali joj to nije pomagalo.
Prišla im je laganim koracima, dok ju je Zoe čekala.
„Heej, Emma."- Malo nesigurno je rekla.
„Zdravo. Želim te upoznati s mojim bratom. Hailey ovo je JC,", rekla je pokazavši na njega,"JC ovo je Hailey."
„Drago mi je."- Rekla je Hailey. JC je na to klimnuo glavom i nasmiješio se. Sjećam se tog osmjeha.
„Zapravo, James. Da li smo se ranije sreli? Poznata si mi." Glas mu je puno ljepši kada je trijezan ili mi se samo čini. Prestani, Hailey. Ne smiješ se zaljubiti u njega. Prekoravala se.
„Da smo se sreli, zapamtila bih te." Izgovorila je nešto što je ličilo na flert, ali nije bio. Bar se ona nadala da nije. Ali Emma je odlučila poduzeti mjere opreza na vrijeme.
„Okej! Da razjasnimo nešto. Ti si moja cimerica i postala si mi i prijateljica",rekla je pokazujući na Hailey, „a ti si moj brat."- Sada je pokazala na Jamesa, a zatim nastavila.
„Što znači da vam je zabranjeno biti zajedno na bilo koji način. Jasno?"- Emma je imala neki dar da je odmah osramoti pred njenim bratom, kada je rekla „na bilo koji način" bilo im je potpuno jasno na šta je sve mislila. Šteta što će oni to prekršiti. Za sada, Hailey ju je odlučila umiriti.
„Hvala ti, Emma. Hvala, na ovom nepotrebnom upozorenju. Potpuno nepotrebnom. Zoe me čeka. Vidimo se okolo."- Rekla je i izazvala mrštenje Emme i široki osmjeh Jamesa. Stvarno se treba prestati smiješiti. Pomislila je. A zatim se vratila Zoe, nakon čega su se uputile ka menzi, a Hailey je Zoe nepotrebno požurivala. Posljednje što joj treba je da je odjednom prepozna. Kada su stigle u menzu, već je bila blago popunjena, pa su požurile da sjednu prije nego im neko zauzme sto.
Zoe je naručila pureći sendvič, a Hailey je, po Zoinoj preporuci, američki burger. Ubrzo su im se pridružile i dvije Zoine prijateljice koje joj pomažu sa blogom, Bryn i Madison.
„Onda, dužna si mi onu informaciju. Sjećaš se?"
„Jedem, Zoe."- Podsjetila ju je.
„O ma daaj. Dovoljno sam čekala. Pričaaj."- Zoe je bila uzbuđena.
„Nije nikakva velika stvar. Stvarno. Moja najbolja drugarica se prebacila sa mnom."
„Ime?"-Zoe nije htjela propustiti ništa.
„Umm. Ezra Ivanov."- Rekla im je usput naručujući i ness.
„Zar Ivanov nije rusko prezime?"- Upitala je Bryn.
„Da, jeste."- Kratko je odgovorila jer je htjela izbjeći dalja pitanja, ali izgleda bezuspješno.
„Znači ruskinja je? Jesi li i ti? Mislim, jeste da nemaš rusko prezime, a ni ime, ali jesi li?" Zoe je stvarno nestrpljiva, ali Bryn je napast.
„Do pete godine smo živjele u Americi, a zatim smo se preselile u Rusiju. Kad smo napunile 19 vratile smo se u Ameriku. Zadovoljne?"
Hailey stvarno nije htjela dalje pričati i nadala se da neće biti više pitanja. Ali uzalud, Zoe nije namjeravala stati sa pitanjima.
„Znači, jedan od roditelja ti je rus? Je li ti mama ruskinja? Kako nemaš ruski naglasak?"- Pitanja su se samo redala.
„Tako nešto. Imam ruski naglasak samo ga u Americi ne koristim. Umm, idem ja do WC."- Hailey je morala pobjeći. Nije se nikako htjela prisjećati prošlosti.
„Čekamo te."
„Nemojte. I onako nemam danas više predavanja. Imam nekog posla da obavim. Vidimo se."
Hailey je bila svjesna činjenice da je Zoe, po njenom pogledu, znala da ona bježi ali to joj je sada bilo najmanje bitno. Pužurila je do WC koji se, po Zoinim riječima, nalazio na kraju hodnika.Ušla je u WC koji je bio prazan, a zatim i u jednu od kabina. Poklopila je WC šolju i sjela na nju. Odahnula je. Osjećala je da će se ugušiti ako ostane još malo s njima tri. One prikupljaju informacije bez obzira na sve. Mislila je da će barem Zoe imati granicu. Zoe nekad zaboravi da je i prijateljica, a ne samo novinarka. Prisjetila se Emminih riječi. Možda nije trebala pristati na ovaj ručak sa Zoe. Možda ju je prvi utisak prevario. Isprva je mislila da se Zoe samo šali, ali izgleda da je ona ozbiljna u vezi informacija. Sad razumije ono što joj je Emma rekla. Taman kad je htjela da izađe iz kabine začula je ženske glasove i odlučila pričekati dok te djevojke ne odu. „Jesi vidjela novu curu?"- Začula je piskutavi glas. Očito su pričale o njoj pa ih je slušala. Željela je znati šta se priča o njoj, ko to ne želi? „Nisam, samo preko slike. Čula sam da ju je Emma upoznala sa JC i da su flertovali. Izgleda da imaš konkurenciju B." Šaljivim tonom je rekla druga djevojka ali se to B nije nimalo svidjelo kao ni Hailey. Mi nismo flertovali. Pih... Kao da bi ja sa njim flertovala. Pokušala je uvjeriti samu sebe, ali joj to nije baš polazilo za rukom. „Lissa, ako još uvijek nisi shvatila pojasniću ti: Ja sam Queen B. Ja nemam konkurenciju. Jesi li je vidjela? Kao da bi mi ona mogla biti konkurencija. I onako je Emma sigurno upozorila tu curu da se ne mota oko njenog zlatnog brata. Osim toga kao da ne znaš JC pojebaće je pa odjebati kao i uvijek. Sve su prolazne, samo ja ostajem."
„Da, izgleda da mala Emma još uvijek nije shvatila da bi svaka normalna cura izabrala prije njenog brata nego nju. Jadnica. Dakota i Cailyn se druže s njom samo da bi bile bliže JC. Svi to znaju osim nje."- Lissa je zvučala kao da to namjerno govori da bi se uvukla Queen B.
„Da, baš tako. Jadnica." Koje kučke. Pomislila je Hailey .Izgleda da Queen B uopšte nije opasna nego samo umišljena.
Sa umišljenima se mogu nositi. Opasnih mi je preko glave.
„Izgleda da je nova zapravo Ruskinja."-Rekla je Lissa.
„Odakle ti to?"- Upitala je Queen B. Na to pitanje je i Hailey znala odgovor. Zoe!
„Izašlo je na GG."
„Pročitaj mi to dok popravim maskaru."-Naredila joj je B, Beatris.
„Rođena u Americi, odrasla u Rusiji! Da li to novu curu čini poluruskinjom i poluamerikankom? S obzirom na to da joj je majka Ruskinja, a otac Amerikanac? Lajkajte, komentarišite i šerujte! Želim da čujem i vaša mišljenja. Gossip Girl xoxo."
„Zoe je uvijek znala da mi začini dan. Dobro je nju imati za prijatelja. Idemo."- Nasmijala se Beatris, a za njom i Lissa.
Kada su one izašle i Hailey je izašla iz kabine, zatim je oprala ruke i umila se. Trebalo joj je to. Definitivno. Izgleda da će sa Zoe ostati ipak samo poznanica. Hailey nije htjela biti Zoina prijateljica, ako je to značilo da mora biti i Beatrisina.
Izašla je iz WC, kao i iz zgrade Arhitekture te se uputila ka domu.
Bilo je vrijeme da popije lijekove. Danas nije ponijela torbu jer je prvi dan, a i imala je samo jedno predavanje. Stoga je morala u dom po lijekove. Mobitel joj je zavibrirao što je značilo da je dobila poruku. Već je prepostavila od koga je. Premjestila je laptop u lijevu ruku dok je desnom otvarala poruku na mobitelu.
Od dosadnog stvorenja: „Vrijeme je za lijekove."- A zatim je došla još jedna.
Od dosadnog stvorenja: „Hailey! Nemoj mi reći da si zaboravila."
Za dosadno stvorenje: „Nisam. MAMA! Ne brini se. Ti kao da samo sjediš i gledaš na sat zbog mojih lijekova. "
Ezra je bila njena najbolja prijateljica. Bile su kao sestre, od pete godine ne razdvojne.
Od dosadnog stvorenja: Dobro je, bar si za nešto sposobna. I to mi je hvala što mislim na tebe i tvoje bolesno srce? Gotova predavanja? Dolaziš li?
Za dosadno stvorenje: „Volim i ja tebe. Gotova su, ali ću možda kasnije doći."-Poslala joj je poruku, a onda je ispred sebe ugledala Emmu.
„Hej, ideš do sobe?"- Upitala je Hailey.
„Da, idem se presvući. Idemo mi, djevojke, na sladoled. Hoćeš s nama?"
Hailey je tada stigao odgovor od Ezre.
Od dosadnog stvorenja: „Okeej. Oko 9 idem u grad, samo da znaš."
Hailey je to već znala. Znala je tu djevojku u dušu, kao što je znala da će se u 9 tek počet spremat, a u 11 otić u grad. To je bila Ezrina rutina.
„Hoću. Ali onda se i ja moram presvući."-Odgovorila je Emmi.
„Okej. Idemo."
Za 10 minuta bile su u njihovoj sobi i Emma je već stigla napraviti nered. Svuda po sobi bile su haljine raznih veličina, majice, topovi, a šimnka je bila razbacana po njihovom zajedničkom radnom stolu.
Emma je bila sva uzbuđena i pokušavala je stići na sve strane.
„Emma to je samo sladoled na plaži, nema potrebe za ovolikim spremanjem."- Hailey je pričala, ali ju Emma nije registrovala dok se šminkala.
„Emma!"-Hailey je viknula tako da se ova prepala i ispustila maskaru iz ruke.
„Hailey! To uopšte nije cool."- Namrštila se streljajući je pogledom iz ogledala.
„Stvarno? A za koga se ti toliko spremaš da ni ne čuješ šta ti govorim?"-Hailey je podignula jednu obrvu dok su se gledale u ogledalu, a Emma se sva uzvrpoljila.
„Što? Jesam li pretjerala?"- Uspaničeno je upitala.
„Molim te, pogledaj ovu sobu. Pucaj! Ko je on?"- Zahtijevala je odgovor.
Emma se prvo okrenula oko sebe da bi vidjela sobu, a onda kao da odustaje s tužnim izrazom lica, bespomoćno sjela na krevet. Onako polu našminkana bila je jako smiješna, ali je Hailey odlučila ostaviti smijanje za kasnije. Sjela je pored Emme koja se trenutno igrala sa prstima kao dijete kojem su oteli slatkiš. Vrijeme je da saznamo ko je tvoj slatkiš. Nasmijala se na svoju pomisao, na šta je Emma podigla glavu i pogledala je svojim tužnim smeđim okicama.
„Ko je tvoj slatkiš?"- Upitala ju je sa smješkom na licu.
„Jack O'Hara. Najbolji prijatelj moga brata."- Uzdahnula je.
„Jao! Ne, Emma."
„Šta je sad bilo?"- Zbunjeno je upitala.
„Ne možeš se zaljubiti u najboljeg prijatelja tvoga brata."
„Nije to zaljubljenost. Samo mi se stvarno jako sviđa, a možda i jesam zaljubljena. Ne znam više ništa i onako me ne primjećuje. O Bože zvučim kao tinejdžerica."-Frustrirano je rekla prošavši rukom kroz plavu kosu.
„Emma, to nikad ne uspije."- Hailey je rekla malo zabrinuto, očito je ova djevojka bila do ušiju zaljubljena u tog prijatelja, a Hailey je znala iz iskustva da to nikad ne uspije.
„Baš ti hvala Hailey."
„Samo ti iskreno kažem. Nema potrebe da maštaš. Nijedan momak neće biti sa sestrom svog najboljeg prijatelja, jer te on smatra sestrom, a i ne želi se posvađati sa najboljim prijateljem. A ako čak i želi biti s tobom, tvoj brat to neće dopustiti. On ga sigurno bolje poznaje od tebe. Vjeruj mi. Govorim iz iskustva."- Saosjećajno je rekla, trudeći se da joj što bolje objasni.
„Ali on ima dva najbolja prijatelja, može meni prepustiti jednog." - Zvučala je kao malo dijete.
„Emma i ti si takva."
„Nisam."
„Aha... A šta je značilo ono upozorenje meni danas?"-Podignula je jednu obrvu.
„Nisi trebala flertovati sa njim. On mi je brat, Hailey. Znaš li koliko sam prijateljica izgubila zbog njega?"-Rekla je znatno raspoloženija nego prije.
„Upravo tako. Ni on ne želi izgubiti prijatelja, jer bi da prekinete uvijek izabrao sestrinu stranu. Tako to ide. I nisam flertovala sa njim."- Posljednje riječi je posebno naglasila.
„Shvatila sam, ali da te još jednom upozorim. Stvarno želim biti u dobrim odnosima sa cimericom jer s pošlom nisam bila, a i sviđaš mi se...Ali ako spavaš s mojim bratom ili uradiš bilo šta drugo što uključuje ljubljenje, pa i samo ljubljenje nećemo više biti prijateljice. Već znam cijeli scenario u glavi: on te pojebe, ti želiš nešto više, on te odjebe, ja biram stranu i izaberem njega. Uvijek se to dogodi. Moj brat je možda pravi seronja, ali mi je brat i uvijek ću njega izabrati."
„Hvala ti na tako detaljnom upozorenju, ali shvatila sam i kad si me prvi put upozorila. Sad se umij i našminkaj se kako se šminkaš za predavanje."- Rekla je ustajući sa kreveta i otvarajući svoj kofer kojeg još nije raspakovala.
Obukla je prvo što je izvukla. Teksas šorc s tregerima i tamno zeleni, pri kraju čipkasti, top koji je malo vukao na plavu. Na noge je obula sive patike. Na ruci je i dalje imala crnu narukvicu s sivom pločicom na kojoj je pisalo „ife" ( na yoruba jeziku ljubav) koju nikada nije skidala. Bila je obična, ali je za nju bila veoma posebna.
YOU ARE READING
HAILEY
RomanceHAILEY JOHNSON - Djevojka sa prošlošću ispunjenom gubitcima. Siroče, napuštena od rođenja. JAMES CLARK - Razmaženi sin milijardera. Jedini nasljednik multimilijarderske tvrtke. Okružen porodicom i onima koje voli. Bila je naizgled obična djevojka...