GÖLGE

294 7 2
                                    

Boşluğa haykırıyordum,belki biri beni duyar diye.Ben AFRA ailesi onu evden kovmuş asi,hırçın,ukala ve yanlız kız.Yaşadığım yer deniz kenarında.Yalı felan değil ,küçük ama benim için konforlu bir bank.Ailem beni terk ettiğinden beri sürünerek ve içerek yaşıyorum.Onlar benden nefret ediyorlar biliyor musun?Beni evlatlıktan reddettiler.Sırf EGE ye aşık oldum diye.Ama kimse aşık olduğunu  seçemez değil mi?Ben nereden biliyimki Ege nin uyuşturucu bağımlısı olduğunu beni severken her gece başka bir kızla yatıp kalktığını.Tabi bunları öğrendiğim zaman yıkıldım ondan intikam almalıydım çünkü ben Afra ydım eğer o beni severken başka kızlarla yatıyorsa bende başka erkeklerle yatmalıydım.Ve yaptım,başka erkeklerle yatarak hayatımın en büyük hatasını yaptım.Sonra işte olanlar oldu ailem, başta babam olmak üzere beni çok dövdü.Sonra kaçtım.Pişman değilim aslında anladım ne olduğumu Ege nin ne olduğunu bu yüzden İstanbuldan İzmire taşındım.Artık yanlız yaşıyorum sahildeki küçük bankta.Ama çaışıyorumda okula gidiyorum her gün.Lise 3teyim.Okuldan sonra sahildeki küçük restorantta garsonluk yapıyorum,bazı geceler küçük konserler veriyorum gitarımla.İşim bitiyor gitarımı ve sırt çantamı alıp,bankıma gidiyorum.Yakında bu banktanda gidicem,Uzun zamandır para biriktiriyorum artık kendime küçük bir ev alabilirim.Hayalimdeki ev olmıyıcak,ama benim diyebileceğim bir şeyim olucak.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

MERHABA BEN PİZİKOPAT YAZARINIZ SUDE :) UMARIM HİKAYEYİ BEĞENİRSİNİZ...

NOT=MULTİMEDYA AFRA (AFRANIN GÖRÜNTÜSÜ BARBARA PALVİN ) :D

GÖLGEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin