Gün doğumu küçük evimin küçük ama mucizevi pernceresinden girdiğidnen beri ayaktayım.Sonunda taşındım.Artık benimde bir evim var.Küçük ama benim için ideal.Bulunduğum apartmanın en üst katında küçük bir daire.Ama ne şanslıyımki teras katım var.Aslında benim değil.Ama binanın en üst katında oturunca ve binadakilerin hepsi ölüme refak kalmış bireyler olunca istemesen bile sahipleniyorsun.Ahh ne diyicektim.Geçenlerde yeni bir iş teklifi gibi bir şey aldım.Bizim kafede gitarımla çaldığım sola parçaya bayılmışlar ve beni 'İzmir Sokak Müziği' isminde küçük bir müzik grubuna davet ettiler.Grubun amacı müziğin ritmini insanlara geçirebilmek ve İzmiri gece müziğine boğmak.Bende bu teklifi tabiki kabul ettim.Etmeme ihtimalim var mı ki?Ekonomik olarak zaten kendimce çöküşteyim.Ve bir teklifi hiç geri çeviremem.Bu bir ahmaklık olurdu.Bunu sadece zengin kaltaklar yapar.Alev gibi.
Alev benim en büyük hayalimi çalan kız.Ama tabiki oda haklı kim Enesi geri çevirebilirki.O siyah gözleri insanı içine hapsederken.O saçlarını savururken,gülümserken,sırıtırken,her bir dokunuşunu en derinden taa kalbimden hissederken...Kes Afra böyle olmamalısın.Evet ben böyle olmamalıyım.O Enes piçi senin her şeyini kaybetmeni sağladı.Hayallerinin şehri olan İstanbul'dan İzmir'e taşınmanı sağladı.Seni takip etti.Sırf beni sevdiğini yaptığı onca şeylerin bir nedeni olduğunu anlatmak için.Tabikide ben dinlemedim.Sonra ne oldu o beni gözlerine hapseden hayvan Alev sürtüğünü görünce bir anda bed boy a dönüştü.Beni bıraktı,hah zaten kimin umrunda ben onu bırakmıştımki.
Artık arkadaşlarım var.O Enes-Alev çiftini görünce beni sakinleştirmeye çalışan insanlar var yanı yanlız değilimBora var Ezgi var.Onlar benim olmayan ailem gibiler.Bora kumral saçları ölümlük yeşil gözleri ve kaslı vücuduyla tam bir meteor.Ezgi altın rengi saçları kahverengi gözleriyle tam bir prenses.Ben ise yoluk kahverengiyi andıran saçlarım ve siyah gözlerimle herkesin nefret ettiği insan.Tamam hani kendime bayılıyor değilim.
Kim istemez ki bir Alev gibi olmayı ;dolgun dudakları sıkı kalçalarıyla sarı saçları mavi gözleriyle herkesin gıpta ile baktığı seksi bir kız.Açıkçası ben o olmak istemem yani.Düşünsene kızlarla beraber pijama partisindesin herkes sityeniyle dolaşıyor.Senin göyüslerin kocaman olduğu için bir anda sütyenin kopçası çıkıyor ve şak şak şak.Yani kim bunu ister ki?Neyse çok bahsettik hayırsızdan.İşlerimde yarım kaldı zaten yarın birde okul var.Gerizekalı hocalarda bilmiyorki benim tek başıma yaşadığımı sadece Bora ve Ezgi biliyor.Onlarında zaten bilmesi gerek nede olsa kardeşlerim.Ahh artık düşünmeyi bırakıp evrenin yapmaya zorladığı işleri yapmam lazım.Yoksa 2 gün sonra olan Ezgi'nin doğum gününü kaçırıcam.Ben neyden bahsediyorum saçma sapan bir iş için canım kardeşimin doğum gününü kaçırmak mı?Sikime konuş evren.Hemde Ege nin olacağı bir partide ahh söylemeyi unuttum.Bizim pirenses Egeye abayı yakmış.Aslında Egede ona yakmış.Ve Bora ve benim sayemde 2 gün sonra onları gizlice buluşturucaz partide.Biliyorum Bora ve ben çok zekiyiz.Ama hala bitirmem gereken işler var.
HİKAYENİN DEVAMI İÇİN ÇOK ÖNEMLİ LÜTFEN OKUYUN;
EVET ARKADAŞLAR BAYAĞI UZUN BİR ARADAN HATTA BAYAĞI BAYAĞI UZUN BİR ARADAN SONRA YENİDEN SİZİNLE BERABERİM GERÇEKTEN İLK BAŞTA BU HİKAYEYİ PEK ÖNEMSEMEDİM SONRA KÜÇÜK BİR TANITIMLA 6 VOTE ALINCA NE BİLİYİM HEYCANLANDIM ŞİMDİ YAZDA OLDU GÜNE BİR YADA 2 GÜNDE BİR YENİ BÖLÜM ÇIKAR ŞİMDİLİK BİR VOTE SIRALAMASI YOK ÇÜNKÜ HİKAYEYİ TAM OLARAK KAVRAYAMADINIZ-KAVRAYAMADIM :D AMA SEVECEĞİNİZE EMİNİM.BU ARADA ÇOK BÜYÜK BİR NOT GEÇEN BÖLÜMDE AFRANIN BARBARA PALVİN OLACAĞINI SÖYLEMİŞTİM AMA ŞİMDİ BU İPTAL OLDU SONRAKİ BÖLÜMLERDE BEN ZATEN SİZE SÖYLERİM :D
NOT=MULTİMEDYADAKİ EZGİ :)
İYİ TATİLERR...