KEREMİN AĞZINDAN
Hemen konuşmaya başlayıp ona kendimi affettirmem lazım...
K : Ahh ! Pardon gerçekten çok özür dilerim , off ya kendimi ımmm nasıl affettirebilirim.
H : Önemli değil ,siz de kusura bakmayın ben de önüme baksaydım bu olmazdı.
H : Ama...
K : Ama ?
H :Bir dizi görüşmem vardı ama geç kaldım neyse zaten önemli değildi , ya sizin bir işiniz var mıydı ?
K : Yoktu ama ben kendimi nasıl affettirebilirim ?
H : Bir kahve ısmarlayabilirsiniz malum kahveler döküldü
K : Memnuniyetle...
Cafeye varıp denize bakan bir masaya oturduk , ben siparişleri verirken Hande de lavaboya gidip elbisesine döktüğüm kahveyi temizliyordu.Kahveler geldiği gibi Hande de gelmişti.O arada hem kahvelerimizi içip hemde kendimizi tanıtıyorduk.Hoş bir kızdı....
Birden telefonu çaldı,arayanı görünce heyecanlanıp sırıtmaya başladı,off kesin sevgilisi var ! Kerem sen ne diyosun ya , sevgilisi varsa var sana ne !
HANDENİN AĞZINDAN
Arayan Berk ' ti , üniversiteden beri arkadaşız , İtalya ' dan bugün dönecekti.Kerem Berk'in aradığını görünce beni mi kıskandı ? İyice saçmalıyorsun Hande.Daha çocukla bugün tanıştın.Seni mi kıskanıcak hemen.Aptal...
H : Canım , nasılsın döndün mü?
B : Döndüm canım , bu akşam görüşeceğiz değil mi ?
H :Ahh ! Tabiki görüşücez.Ekin , Nimet , ben falan akşam * Bar 'a gideceğiz sende geliyosun seni çok özledim....
B : Bende özledim akşama gelirim hadi bay bay ...
H : Bay bay...
KEREMİN AĞZINDAN
İnanamıyorum!!! Canımmış o adamı bir bulursam....Demek * Bar'a gidiyorlar ,bende gidiyorum...
H : Ben gideyim artık ,tanıştığıma memnun oldum Kerem.
K : Ben de memnun oldum Hande , seni bırakabilir miyim ?
H : Ben gidebilirim.
K : Lütfen...
H : Peki...
Kafeden çıktık.Hemen taksi çevirip , taksiye bindik .Hande 'nin evinin önünde durduk , gerçekten evi güzel ve şirindi...
H : Görüşürüz Kerem.
K : Görüşürüz GÜZELİM !
Ah! Ne ' GÜZELİ ' Kerem deli MİSİN ?
Hande gülerekyen diyip eve girdi , bende taksiciye evi tarif edip ,yola koyulduk...
BAKALIM BU AKŞAM NELER OLACAK ?